Mercedes-Benz Vito Tourer w 121 7 G-Tronic (Metris), z dynamicznym i bezawaryjnym benzynowym silnikiem 2.0 turbo o mocy 260 KM (oryginalnie 211 KM delikatnie podniesione samym programem)
Mercedes przyjechał do Polski z Kanady z otarciami błotnika i drzwi, bez żadnych ukrywanych uszkodzeń (można zweryfikować w raportach typu CarVertical)
W moich rękach jest od wrześnie 2020 roku. Kupiony od poprzedniego właściciela w Polsce przy przebiegu 99 tyś km po oględzinach rzeczoznawcy samochodowego - pełen kilkustronicowy raport rzeczoznawcy wraz ze zdjęciami mogę udostępnić na życzenie.
Rok produkcji: 2016, rejestracja pierwsza w Kanadzie 2017 r.
Silnik: 2.0 Benzyna
Moc: 260 KM
Przebieg: 180 400 km
Napęd: Tylna oś
Skrzynia biegów: 7G-TRONIC automatyczna
Samochód ma miejsca dla 8 osób (dwa fotele z przodu i dwa rzędy kanap 3 osobowych z tyłu, jedna z kanap ma fotele dzielone).
Wszystkie serwisy eksploatacyjne robione na bieżąco.
Dane aktualne ze spalania znajdują się na którymś ze zdjęć. Wskazania podczas powrotu z rodziną ze świąt, czyli średnio zapakowany, prędkość przelotowa 130-150 km/h po przejechaniu ok. 170 km.
Wybrane elementy wyposażenia:
- Dwa komplety opon i felg: jak wygląda na felgach letnich i zimowych widać na zdjęciach.
* komplet zimowy - opony 225/55 17 cali, felgi srebrne,
* komplet letni - opony 255/40 19 cali, czarne ze srebrną otoką styl AMG.
- Lampy z automatycznymi światłami dziennymi.
- Asystent wiatry bocznego,
- Kamera cofania z adaptacją toru jazdy
- Duże radio z możliwością nawigacji, modułem bluetooth do komunikacji z telefonem i odtwarzaniem multimediów
- Kierownica multifunkcyjna skórzana + Łopatki do zmiany biegów,
- Progi boczne (załączyłem zdjęcia jak prezentuje się z progami i bez progów dla porównania)
- Projektory LED z logiem Mercedesa w przednich drzwiach
- Otwierane drzwi boczne z obydwu stron.
- Rejestrator toru jazdy przód i tył Navitel (dorzucam rok bezpłatnej subskrypcji na mapę Europy)
- Klimatyzacja z dodatkowym parownikiem i nadmuchem dla strefy tylnej kanapy/ przestrzeni bagażowej.
- Tylne drzwi dwuskrzydłowe
- Hak zdejmowany
- itd.
OC ważne do październik 2025 r.
Przegląd do październik 2025 r.
W trakcie eksploatacji usunąłem kilka podstawowych problemów fabrycznych, które zdarzają się w tym modelu:
- wymieniona została maglownica z zastosowaniem wzmacnianych śrub mocowania silnika wspomagania układu kierowniczego (oryginalnie stosowane są śruby ze stopu aluminium co po kilkudziesięciu tysiącach kończyło się urywaniem tych śrub i awariami układu kierowniczego).
- wymienione wszystkie cewki zapłonowe wraz ze świecami
- usunięty został standardowy problem z zanikaniem podświetlenia licznika. Podzespoły elektroniki licznika dostały nowe i lepsze komponenty dzięki czemu problem ten już się nie pojawi.
Samochód w ciągłej eksploatacji, sprawuje się bezproblemowo.
Cena 96 000 zł na umowę - do lekkiej negocjacji.
Możliwość wystawienia pełnej FV VAT (23%)
Cena na fakturę 80 000 netto - przy fakturze bez negocjacji.
Możliwość zamiany z moją dopłatą, rocznik od 2020 w górę najlepiej RAM 1500 z silnikiem V8.
Zapraszam do kontaktu i oględzin.