Mercedes Vito W639, 113 CDI, 2014 rok, extralong - przebieg na teraz 208 tys. nie kręcony - jeździł w Norwegii w urzędzie i kupiony na aukcji więc raczej nie ma mowy o przekrętach. Dowoził niepełnosprawnych więc i też nie gonił kilometrów.
Skrzynia manualna, silnik diesel 2.2 - 136 KM.
Ma Klimę - nabita i nowa chłodniczka, grzane siedzenia przednie, webasto (ale do uruchomienia), spryskiwacze reflektorów. Drzwi przesuwne po obu stronach - co jest super wygodne.
Posiadam także belki dachowe widoczne na zdjęciach z kufrem, fajne bo niskie i kufer siedzi blisko dachu.
Nic w nim nie trzeba robić a ja włożyłem:
- zmienione siedzenia przednie i tylne - więc jest 6-cio osobowy ale w dowodzie 8 miejsc.
- nowe alufelgi i nowe opony, tylko letnie (dokładnie maja 3 lata), w zimie nie jeździ,
- radio Sony z Car Play, kamera cofania, monitor do carplay Carpuride,
- konserwacja podwozia i profili zamkniętych z gwarancją 5 lat - więc jeszcze 2 lata
- zrobiłem chip tunning - ma teraz 184 KM i chyba 402 NM.
- założyłem hak + dodatkowa tablica rejestracyjna do bagażnika rowerowego,
- ma nowy akumulator, wymienione ostatnio wszystkie oleje (w skrzyni też), filtry paliwa i kabinowe, zmieniony płyn hamulcowy, zmienione klocki hamulcowe z przodu i z tylu z zaciskami,
- założone nowe wycieraczki Boscha
- ma 4 szyny więc obracamy siedzenia
- założone 4 podwójne gniazda usb dla pasażerów więc można ładować telefony, tablety itp., zewnętrzne gniazdo podłączenia prądu, w środku gniazdka 220V z włącznikiem (zabezpieczone bezpiecznikiem)
- w zestawie bagażnik na rowery na klapie tylnej
- w bagażniku poza wyjściem gniazda zapalniczki tez dodatkowe podwójne usb
- podłokietnik z przodu
- założyłem i uaktywniłem tempomat - więc fajnie się jedzie na autostradzie
- zmieniłem tylne światła od viano - ładniejsze
- z napraw mechanicznych poza chłodniczką klimy, wymieniłem chyba odbojniki z przodu i z tyłu (przednie zawieszenie się tłukło, a tylne okazało się że też trzeba) i to tyle. - przejechałem nim jakieś 18 tys. km w te 3 lata, z czego byłem w Bułgarii i Turcji, Węgry i Chorwacja. Nie zawiódł jak to mercedes . Ostatni rok tylko 6 tys. km – no za dużo nie jeżdżę – stąd decyzja o sprzedaży.
Kufer dachowy i bagażnik na hak nie są do sprzedaży.