Szukasz bezprecedensowej gwiazdy w topowym stanie, z małym przebiegiem i w unikalnym, pierwszym lakierze, wozu iście kolekcjonerskiego? Oto ona!
Mercedes-Benz w123 250 (140 KM), automat z 1980 roku. Beczka jest wyposażona w szyberdach, nivo, centralny zamek, wspomaganie, hak i nieregulowany katalizator. Dodatkowo ma najbardziej poszukiwany kolor z palety Mercedesa, oferowany na specjalne zamówienie – Mimosengelb.
Auto kupiłem w lutym 2024 roku podczas targów w Bremen. Sprzedał mi je znany niemiecki kolekcjoner, pracownik Mercedes-Benz i podcaster. Auto ma pięknie udokumentowany przebieg, historię (książka serwisowa, segregator faktur) jest nawet zamówienie auta w salonie i rachunek zakupu.
Choć ma 51.000 km to wygląda jakby wczoraj wyjechał z fabryki. Jest jak nowy i nie nosi śladów zużycia. Lakier, oliwkowa tapicerka, uszczelki, podwozie, silnik – wszystko jest jak w nowym aucie, nie wypalone słońcem, niezużyte.
Mercedes ma zregenerowany gaźnik, wymienione oleje, filtry, świece, nawet nowy akumulator jest mercedesa. Sztos jakich mało!
Jestem przekonany, że to najpiękniejszy egzemplarz w kolorze Mimosengelb w Europie. Nie boję się go sprzedawać zdalnie, bo jest najlepszy z najlepszych.
Auto zarejestrowane na białe tablice, z unikalnym numerem 123.
--------------------------------------------------------------------------------------------------—————
Sprzedawcą tego auta jest:
House of Classics - Dom klasyków - unique automobiles for sale
http://www.houseofclassics.pl/
Dom Klasyków posiada w swojej ofercie unikalne samochody klasyczne, które są rzadko spotykane na rynku: od przedwojennych roadsterów, przez świetnie zachowane klasyki rodem z PRL, gran turismo z koniem lub widelcem na masce, po rajdowe legendy z przełomu wieków. Osobą odpowiedzialną za wybór samochodów znajdujących się w kolekcji oraz wystawianych na sprzedaż jest Piotr Życzyński, m.in. współzałożyciel miesięcznika Classicauto obecnego na polskim rynku wydawniczym od 2006 roku i od wielu lat prowadzący dział Inwestuj w klasyki.