Witam
Po blisko 7 letniej przygodzie nadszedł czas na zmiany w kolekcji...
Na sprzedaż wystawiam mój projekt - idealny do dokończenia na zimowe wieczory by w pełni brylował w nowym sezonie.
W124 E320 godnie wyposażony przez Niemca - auto jest sprowadzone.
jestem drugim właścicielem w kraju.
Wyposażenie :
skrzynia automat -5 biegów, elektryczne szyby, lusterka oraz szyberdach.
elektryczna tylna roleta, elektrycznie sterowany fotel kierowcy i pasażera
tempomat, klimatyzacja, podgrzewane fotele przednie, ortopedyczny fotel kierowcy, centralny zamek, radio Becker z epoki wraz z oryginalną zmieniarką CD w bagażniku
Projekt ;
Drogą zakupu kilka lat temu nabyłem auto/dawcę ( jest na zdjęciach ) wyposażonego w pakiet zewnętrzny AMG 0 i zdecydowałem się na ten oto projekt.
Jeżeli chodzi o sam pakiet - jest to ORYGINALNY kompletny pakiet AMG wykonany z PURU datowany na 1985 rok...więc sam początek produkcji... Pakiet to przedni zderzak, tylny zderzak, progi oraz tylny spoiler . Wisienką na torcie jest komplet certyfikatów wydanych wraz z pakietem...jest to UNIKAT na skale myślę europejską...
Sam pakiet wyceniam na 45 tyś złotych - pojedyncze uszkodzone przednie zderzaki potrafią chodzić po 10 tyś i lepiej...
Auto mogę sprzedać również bez pakietu... - posiadam oryginalne części zgodne z VIN zdemontowane z tego auta - czyli maska, lampy przednie Hella, tylna klapa e-klasowa ( obecnie maska i klapa jest zamontowana wraz ze spoilerem z dawcy ) progi i felgi 8 loch... - W takiej konfiguracji wyjściowo 38 tyś ( również jest zdjęcie po zakupie )
Jeżeli osiągnę oczekiwaną cenę ( która jest oczywiście do małej negocjacji ) to pakiet zgodny z VIN będzie w zestawie...
Wracając do projektu.
Z dawcy jest przednia maska , grill ( polakierowany w kolor auta ), przednie lampy które zostały zregenerowane , posiadają wycieraczki reflektorów ( ale nie są podłączone ), tylna klapa wraz ze spoilerem, progi. Został wykonany wydech wraz z końcówkami który mruczy ale przyjemnie.
Skóra na fotelach była zniszczona , więc zakupiłem fotele z wersji angielskiej ze skórą w dobrym stanie. Skóra została przełożona na moje fotele, dodatkowo fotel pasażera zyskał sterowanie elektryczne.
Drewno w aucie jest po regeneracji, wszystkie skóry były również odświeżone, zregenerowane ( lakierowane ) Auto zostało wyposażone również w kierownicę AMG Attive ( możliwe że błędnie napisałem nazwę ). Tylne zawieszenie zostało obniżone za pomocą sprężyn. Auto spokojnie lata na kołach 18" - ale sprzedawane będzie ( i tu kolejna wisienka... ) na zregenerowanych ( nowy lakier i polerka rantu ) oryginalnych felgach 17" AMG AERO od BBS skręcanych dedykowanych do tego modelu gdzie numeracja felgi to HWA1244001302 co potwierdza przynależność do modelu auta - warte spokojnie z 1 z przodu... Na zdjęciach bordowe C124 na tych felgach - auto NIE jest ofertą i NIE jest na sprzedaż.
Nic nie stuka, nic nie puka. jedzie , hamuje , skręca.
Ale żeby nie było tak kolorowo...
Co pozostało na zimowe wieczory
- Trzeba wstawić fotel pasażera ( w zestawie kompletna wiązka wraz z manipulatorem na prawe drzwi i odpowiednim krótszym dekorem drewna )
- klimatyzacja - 2 lata temu niestety uciekł czynnik...więc jest gdzieś nieszczelność
- skrzynia 5 biegów - była regenerowana ponieważ auto kupiłem z uszkodzona skrzynią ( nowe tarczki, łożyska itd ) ale obecnie nie wchodzi 4 bieg, jak auto jest zimne przeciąga na pierwszych biegach, potem jest ok i zmienia normalnie - oczywiście nadal bez 4 biegu
- jak jest zimny drży leciutko kierownica ( takie jakby bicie ) ...później przechodzi...podobno to może być amortyzator drgań - nie wiem
- halogeny w zderzaku nie są podłączone a fajnie by to wyglądało
- w drzwiach są dodatkowe głośniki - to wersja lepszego nagłośnienia w tych auta, ale nie są podłączone ponieważ radio Becker które ja zamontowałem ze zmieniarką podobno nie ma tego wyjścia.
- myślę że warto by też pomyśleć o wymianie przewodów hamulcowych - tych z podwozia, bo mi zwrócili uwagę na przeglądzie
- ma też dwa/trzy malutkie ogniska rdzy ( jedno na tylnych lewych drzwiach i dwa pozostałe w okolicach słupka i dachu ) Naprawdę nie duże.
W bagażniku koło zapasowe, klucze.
Z tymi drobiazgami jeżdżę już ze 4-5 lata...ponieważ nie mam czasu by go dopieścić .
Auto użytkowane tylko w sezonie i oczywiście garażowane.
Pewnie jeszcze jakieś drobne rzeczy się znajdą .
Nie mniej auto prezentuję się całkiem spoko .
Poniżej link do CEPIKU
https://historiapojazdu.gov.pl/strona-glowna/-/hipo/historiaPojazdu/cepik?p_auth=uYbnyHMb
Dla zainteresowanych mogę podesłać filmik na WhatsApp ( nie wiem jak go tu umieścić... )
Załączone zdjęcia przedstawiają auto jak obecnie wygląda, jak było robione i jak wyglądało przed zakupem. Auto miało też korektę lakieru i położoną ceramikę.
Zapraszam do kontaktu