Przedmiotem sprzedaży jest Mercedes 200E w kolorze „Schwarz” z szarą materiałową tapicerką o kodzie 061. Sprowadzony w 2018 roku z południa Włoch. Suchy, ciepły klimat sprawił, że samochód zachowany jest we wzorowym stanie. Zawsze był garażowany. Posiada kompletną dokumentację i dwa kluczyki.
Wyposażony m.in. w klimatyzację, akcesoryjny podłokietnik, radio Becker, el. szyby z przodu, airbag kierowcy, termometr, el. antenę, atermiczne szyby, tylne składane zagłówki.
Nadwozie całkowicie wolne od korozji, wszystkie newralgiczne punkty dla w124 w stanie idealnym. Lakier w stanie idealnym (pełna nowa powłoka lakiernicza w 2024 r.). Spód auta, wnęki kół, komora silnika w stanie wzorowym bez korozji, jak w nowym pojeździe. Profile zamknięte, progi, wnęki nadkoli zabezpieczone woskiem, w idealnym stanie.
Samochód z racji garażowania w ciepłych Włoszech nie ma uszkodzeń od wilgoci czy słońca.
Wszystkie szyby są oryginalne, tylna szyba nie była nigdy wymieniana, jest fabryczna i nie posiada żadnych rozwarstwień. Przednia szyba nie ma żadnych odprysków od kamieni.
Felgi “8-loch” 15” w fabrycznym malowaniu, z nowymi oponami Uniroyal Rain Expert w rozmiarze 195/65R15.
Wnętrze zachowane w idealnym stanie. Materiałowa tapicerka nie posiada żadnych śladów zużycia ani żadnych przetarć czy uszkodzeń. Fotel kierowcy jest w takim samym stanie jak pasażera. Plastiki matowe. Podsufitka nie wisi, jest wciąż oryginalna. Drewniane elementy w stanie idealnym, nie wyblakłe, nie mają również pęknięć (dekor prz skrzyni biegów przeszedł renowację). Fabryczne radio Becker Classic w pełni sprawne. Komplet oryginalnych dywaników rypsowych MB w stanie bardzo dobrym.
W bagażniku nowe koło zapasowe na aluminiowej feldze, komplet oryginalnych narzędzi, oryginalne akcesorium MB (apteczka, gaśnica, trójkąt).
Wykonane prace:
– nowy lakier
– komplet nowych opon Uniroyal Rain Expert,
– nowy mechanizm wycieraczki wraz z piórem,
– przegląd układu klimatyzacji, uzupełnienie czynnika, ozonowanie wnętrza,
– nowy akumulator Bosch
– wymiana oleju silnikowego wraz z filtrem na Motul 5W40, poprzedzona płukaniem silnika preparatami Liqui Moly,
– nowe przewody zapłonowe, świece,
– wymiana wszystkich elementów elastycznych zawieszenia na OEM Lemforder, Febi, Meyle
– ustawienie geometrii zawieszenia,
– wymiana elementów mocujących układ wydechowy
– wymiana wodzików skrzyni biegów i elementów współpracujących dla precyzyjnej zmiany przełożeń
– wymiana przepalonych żarówek i bezpieczników (oświetlenie główne, deska rozdzielcza),
– wymiana płynu chłodzącego, poprzedzona płukaniem silnika preparatami Liqui Moly,
– świeży płyn w układzie wspomagania wraz z nowym filtrem Meyle,
– wymiana przewodów paliwowych i filtra,
– nowa oryginalna uszczelka bagażnika,
– zabezpieczenie profili zamkniętych, progów i wnęk nadkoli woskiem,
Mercedesa posiadam od 2018 roku, jestem pierwszym właścicielem w PL, przejechał od tego czasu nieco ponad 2 tyś km, nigdy w deszczu czy zimą, tylko w ciepłe i suche dni.
Jeździ jak nowy, wygląda jak nowy, pachnie jak dawny wspaniały Mercedes.
W samochód włożyłem ogrom pracy, miłości i serca, rozkręcając, czyszcząc i zabezpieczając wszystko co się dało.
Jeśli trafi w odpowiednio dbałe ręce to utrzyma fabryczny blask przez długie lata.