Mercedes 190 1.8E, rocznik 1991. Kolor Anthrazit-Grau. Przebieg ok 250 tyś, ostatnie 11 lat nie jeżdżony, garażowany. Zarejestrowany. OC stale opłacane. Sprowadzony w 2004 z Niemiec, od tego czasu jestem jedynym właścicielem. Przez ostatnie 11 lat praktycznie stał w garażu. Ostatni przegląd w 2016 i wtedy użytkowany sporadycznie. Od kilku lat nie użytkowany w ogóle. Aktualnie odpala, ale chyba na 2 cylindry bo nie ma pełnej mocy. Świece i przewody wymienione - nie są przyczyną. Samochód miał jedną kolizję - uszkodzony lewy błotnik przedni - został wymieniony. Nigdy nie było instalacji gazowej, żadnych przeróbek przy silniku czy wtrysku. Wszystkie części oryginalnie za wyjątkiem wymienionej na zamiennik pompy wody i wymienianych wraz z eksploatacją części układu hamulcowego i zawieszenia. Rdza karoserii (więcej zdjęć na mail) i podwozia - przerdzewiał wydech w miejscu gdzie kiedyś był spawany. Dodatkowo dodaję w tym samym oryginalnym lakierze lewe tylne drzwi (kupione już jakiś czas temu celem wymiany z powodu purchli pod szeroką listwą). Miejsce - Katowice-Panewniki. Do garażu jest lekki zjazd, ewentualny kupujący musi dysponować lawetą/wyciągarką. Zaletą egzemplarza jest unikatowe drewniane wykończenie (nie plastik), w takim układzie rzadkie - stan dobry, miejscami odchodzi politura, którą można łatwo usunąć bez uszkodzenia drewna i ewentualnie nałożyć nową lub zostawić bez.
Rdza karoserii: maska 3 purchle, okolica lewej tylnej lampy, wokół anteny, lewe tylne drzwi (purchl pod listwą - drzwi kupione w tym samym lakierze do wymiany), nadkole lewe tylne bardzo (raczej do reparaturki) i lewy przedni błotnik purchl.
Podwozie - sporo nalotu rdzawego na elementach zawieszenia.
Wnętrzne - przetarcie przedniego fotela kierowcy (typowe dla tego modelu), pękniety plastik koło centralnej kratki nawiewu, urwana rączka ustawiania lusterka kierowcy.
WIĘCEJ ZDJĘĆ - proszę przysłać sms z nr telefonu to prześlę na whatsup. ewentualnie adres e-mail.
Stan licznika ok 250 tyś (jest mniej - 233, ale kiedyś licnzik przestał się obracać - ślizgał się na trzpieniu, było to naprawiane, myślę że z pół roku jeździłem bez działąjącego licznika więc faktyczny przebieg wyższy niż 233k).
Stacyjka była wymieniana (zacinała się), więc są klucze komplet do stacyjki i komplet kluczy do zamków.