Link do 200 zdjęć i dokumentów (AutoDNA i wyciąg z serwisu BMW) na dysku google:
https://drive.google.com/drive/folders/1yJ94TDhUernkA5plSATUKx_mneG4NdZO?usp=drive_link
Dzień dobry,
Sprzedaję swój prywatny samochód, którym przez ostatnie 2 lata bezawaryjnie przejechałem 30 tys km. W związku z powyższym proszę nie traktować mnie jak handlarza. Za miesiąc odbieram nowe auto, to jedyny powód sprzedaży, nie mam miejsca ani potrzeby na 4 samochody. Wszystko, co zawarte w opisie jest poparte grubą teczką z rachunkami i kilkuset zdjęciami (link powyżej). W aucie wszystko działa, brak błędów, wycieków itd. Samochód przesadnie dbany i przeinwestowany. Zwiedził całą Europę, nigdy nie zawiódł.
MINI Cooper S Clubman ALL4, 2.0 benzyna (B48)
Najważniejsze zalety:
- salon Polska (Inchacape Wrocław, kupiony ze stocku dilerskiego)
- produkcja 11.2016, pierwsza rejestracja 04.2017
- drugi właściciel (odkupiony po leasingu)
- auto bezszkodowe, pierwszy lakier na całym nadwoziu poza tylnym zderzakiem (otarcie w dolnej części, stary zderzak do wglądu na zdjęciach, wymieniłem na nowy OE MINI)
- wszystkie szyby fabryczne
- garażowany
- 90 000km
- program V-TECH na 262KM 414Nm (na gwarancji do sierpnia 2025)
- olej zmieniany co 8-10 tys km (u mnie jeździ na Shell HELIX ULTRA AM-L 5W30, wcześniej na MINI 0W20)
- domyślnie wyłączony start/stop
W zasadzie pełne wyposażenie poza pakietem z aktywnym tempomatem i utrzymaniem pasa ruchu (specka widoczna na zdjęciach). Z ważniejszych elementów:
- stały napęd na 4 koła + 8-biegowy automat hydrokinetyczny (wg specki tzw. „sportowa skrzynia biegów”)
- skóra naturalna (nie skaj) w ramach pakietu MINI Yours
- pakiet zew. John Cooper Works
- pakiet wew. John Cooper Works
- fotele sport elektryczne z pamięcią i grzaniem
- dwustrefowa klimatyzacja automatyczna
- grzana przednia szyba
- audio Harman Kardon (11 głośników)
- oświetlenie full LED łącznie ze wszystkimi kierunkowskazami, przednie lampy aktywne
- head-up display z odblokowanymi funkcjami JCW (aktualny bieg i obrotomierz)
- duży dotykowy ekran z nawigacją, kamerą cofania, spotify itd., dotykowe pokrętło w konsoli centralnej
- podwójny szyberdach uchylany / otwierany
- dostęp bezkluczykowy
- tylna klapa otwierana na gesty
- profile kierowców przypisane do kluczyków (zapamiętują położenie foteli, lusterek, klimatyzacji, muzyki, oświetlenia wewnątrz itd.)
- hamowanie awaryjne / unikanie kolizji
- tryby jazdy GREEN/MID/SPORT + tryb skrzyni SPORT z Launch Control + łopatki przy kierownicy
- automatyczne parkowanie równoległe
- rozszerzone oświetlenie ambient we wnętrzu + podświetlane klamki zew. i rzutnik z logo MINI z lusterka kierowcy w ramach pakietu MINI Excitement
- drobiazgi typu automatyczne wycieraczki / światła, tempomat, komplet poduszek, kurtyn itd.
- 2 komplety kół OE JCW 18” z czujnikami ciśnienia, letnie czarny połysk lakierowane proszkowo w ubiegłym sezonie (authenticcars.pl), zimowe srebrne. Wszystkie 8 felg pokryte ceramiką FX WHEEL PROTECT
- opony letnie Conti Sport Contact 5 *SSR (runflat) 225/40/18 DOT 2x 4922 2x 0617 bieżnik 5,5mm
- opony zimowe Pirelli Sotto Zero 3 RSC (runflat) 225/40/18 DOT 2320 bieżnik 5.6mm
- dwa komplety dywaników welur / gumowe OE MINI, mata bagażnika OE MINI
Wyposażenie niefabryczne:
- nowa, poliftowa konsola środkowa z ładowarką indukcyjną w podłokietniku (wydrukowany uchwyt obsługujący większe telefony) i z gniazdami USB-C
- sprężyny Eibach Pro Kit -25mm
- czarne ramki lamp przód / tył oraz kierunkowskazów bocznych
- oklejona na czarno ramka i poprzeczka przedniego grilla (folia 3M)
- końcówki wydechu carbon (prawdziwy)
Z pozostałych informacji:
Do 60 000km auto serwisowe w ASO w ramach kontraktu. W moich rękach przez kolejne 30 000km serwisowane przeze mnie (mam zaplecze, hobbistycznie zajmuję się odbudową klasycznych samochodów i różnymi tego typu projektami).
Serwis po zakupie w 2023 przy 60 000km:
- wymiana oleju w skrzyni biegów (MOTUL ATF VI) + nowe korki OE MINI
- nowe kompletne hamulce na wszystkie koła - fabryczne zaciski były skorodowane, dodatkowo w ASO założyli nowe klocki na tarcze, z których płatami odpadała korozja. Kupiłem nowe 4 zaciski z jarzmami z auta testowego po 20km przebiegu, zaciski i tarcze/klocki tył OE MINI, tarcze i klocki przód ATE
- wymieniony płyn hamulcowy (ATE)
- nowe wahacze przednie (Lemforder) wraz z mocowaniami / poduszkami (Meyle HD) i kompletem śrub (OE MINI) – rezultat uszkodzonej osłony jednego z dolnych sworzni
- nowy czujnik poziomujący światła, tylny OE MINI (zatarte ramię)
- nowe siłowniki tylnej klapy
- geometria zawieszenia (po wymianie sprężyn w lipcu 2024 wykonana ponowna geometria)
- demontaż wnętrza, gruntowne czyszczenie, wymiana konsoli środkowej na poliftową
Następnie co sezon rutynowy serwis: płukanka + olej silnikowy, filtry kabinowe, filtr powietrza, ozonowanie. W sumie 4 razy przez 30000km.
W maju 2024 nowy akumulator VARTA. Oprócz tego szereg drobiazgów, na które nie ma tutaj miejsca.
Ostatni serwis 07.04.2025:
- płyn hamulcowy ATE
- olej silnikowy SHELL HELIX AM-L 5W30 + filtr MANN
- przedni czujnik poziomowania świateł nowy OE MINI
- świeży przegląd techniczny do 08.04.2026
Na wszystkie czynności i zakupy poza rachunkami mam plik excela, udostęnię przy oględzinach samochodu.
Lakier świeżo po korekcie, bez wgniot i rys, pokryty twardym woskiem i polimerem. Na szybach niewidzialna wycieraczka. Ze śladów eksploatacji odpryski na masce, przednim zderzaku i szybie czołowej. Nie ma mowy o żadnej korozji.
OC do 01.2026
Do samochodu dodaję:
- koła zimowe
- wszystkie fabryczne części zdemontowane z niego
- kilka zapasowych elementów (włącznik hamulca postojowego, lewarek zmiany biegów, 2 czujniki klocków hamulcowych itd.)
- szyty na miarę pokrowiec POLCOVER na zewnątrz, użyty z 5 razy
- dedykowany bagażnik dachowy Thule EVO pod box czy narty / rowery - za dopłatą
Kupujesz auto od entuzjasty motoryzacji i pedanta, gwarantuję uczciwość. Na miejscu udostępniam czujnik lakieru z wykrywaniem ocynku i duży skaner diagnostyczny
Zapraszam do kontaktu i na jazdę próbną do Krakowa.
Pozdrawiam
Adam