Na sprzedaż MINI Cooper.
Rok produkcji: 2005
Silnik: 1.6 benzyna (115 KM)
Przebieg: 223 108 km
Data pierwszej nrejestracji w kraju 2016-02-15
Data pierwszej rejestracji za granicą 2005-03-09
(Posiadam komplet dokumentów)
Samochód kupiłam w listopadzie 2021 roku i jeździłam nim głównie po Wrocławiu.
Po zakupie zależało mi przede wszystkim na tym, żeby samochód był bezpieczny i bez problemu przechodził przegląd techniczny na dowolnej stacji diagnostycznej.
Ostatni przegląd przeszedł 13.11.2024 na stacji Speed Car Obornicka, na której badanie jest bardzo dokładne.
Wizyty w poprzednich latach kończyły się naprawami i usprawnieniami wymienionymi poniżej:
- przewód klimatyzacji/serwis klimatyzacji (grudzień 2021 r.)
- klawiatura zaworów (grudzień 2021 r.)
- kruciec strona lewa (grudzień 2021 r.)
- uszczelka miski olejowej (grudzień 2021 r.)
- amortyzatory przód (sierpień 2022 r.)
- zacisk hamulcowy - lewy tył (sierpień 2022 r.)
- linka hamulca postojowego (sierpień 2022 r.)
- tłumik końcowy i środkowy (sierpień 2022 r.)
- wymiana reflektorów przednich (październik 2023 r.)
- akumulator exide (październik 2023 r.)
- tarcze hamulcowe + kolcki - tył (kwiecień 2024 r.)
- zacisk hamulcowy - prawy tył (kwieceiń 2024r.)
Na wszystkie naprawy mam dokumenty wystawione przez warsztaty.
Samochód posiada sprawną klimatyzację, elektryczne szyby i lusterka, radio Xblitz RF250 z USB i Bluetooth (oryginalny kaseciak się zepsuł), opony wielosezonowe.
Wymieniony akumulator jest prawie nieużywany ze względu na to, że samochód w 2024 r. był bardzo mało eksploatowany.
Z poważniejszych mankamentów:
- odklejająca się podsufitka, na którą nie zwracałam uwagi podczas jazdy (przyklejenie nie powinno być problematyczne)
- nieduże placki rdzy w okolicy tylnego reflektora
- zaczyna być słyszalna przednia lewa końcówka drążka, co wyszło na przeglądzie w tym roku (kiedyś trzeba będzie wymienić)
- do wymiany filtr kabinowy