Mam do sprzedania Mini R56 S z 2010 roku, ale juz z poliftowym silnikiem N18 (benzyna 1.6, 135kW / 184 KM)
Samochod ma przebieg 127 000 km, komplet letnich (oryginalne 17-calowe felgi) i zimowych (16-calowe stalowe) opon. Aktualny przeglad techniczny + ubezpieczenie OC / AC na kolejny rok (do 03.2026)
W ciagu poltora roku przejechalem 11 500 kilometrow, w tym czasie dwukrotnie wymienialem olej i filtry (lacznie z filtrem paliwa i olejem w skrzyni biegow). Wsrod opcji, ktore moge wyroznic: skorzane wnetrze, podgrzewane przednie i tylne szyby + przednie siedzenia, adaptacyjne ksenony, automatycznie przyciemniane i skladane lusterka, system Start-Stop
Z tego co dodalem: przednie swiatla postojowe wymienione na LED, wszystkie (oprocz dolnej częsci dla nog) zarowki we wnetrzu, schowku i bagazniku sa na niebieskie diody LED. Wymienilem tlumik koncowy na bardziej basowy od Vehpa (dzwiek wyszedl ladny, bez pop & bangs i duzego halasu), ale mam tez oryginalny na wypadek, gdyby ktos chcial go wrocic
Okolo 12 000 km temu zostala zregenerowana turbina, rowniez niedawno odnowiona pompa paliwa (gwarancja 1 rok lub 15 tys. przebiegu). Silnik pracuje dobrze, nie pobiera oleju, zuzycie w granicach 7.5-7.8 litra (uzywam tylko 98)
Ostatnio (2 miesiace temu) zostala wykonana wymiana termostatu oraz pokrywy zaworow. Na wszystkie naprawy posiadam faktury
Samochod bezwypadkowy, ale jak u kazdego po 14-letnim zyciu, sa kilka momentow: szyba w drzwiach kierowcy ma rysy, ktore powstaly na skutek tarcia posrodku drzwi podczas podnoszenia i opuszczania (prawdopodobnie moze to zostac naprawione, ale tak sie tym i nie zajalem). Zderzak tylny posiada slad przetarcia (prawdopodobnie na parkingu). Widoczne sa takze rysy lakieru po prawej stronie pod kierunkowskazem
Poza tym to swietny samochod, ktore chcialbym przekazac w dobre reke aby nadal przynosil komus radosc :)
Preferuje komunikacje poprzez wiadomosci prywatne lub SMS