Sprzedam bardzo ładne Mini Cooper S z pakietem JCW (John Cooper Works) w praktycznie pełnym dostępnym wyposażeniu.
Auto ma m.in. fotele sportowe JCW z alcantary, kierownicę JCW, nagłośnienie Harman Kardon (w tym głośnik centralny na górze deski rozdzielczej, dwa subwoofery pod fotelami), Apple Carplay bezprzewodowe, nawigacja, tempomat aktywny z radarem, utrzymywaniem odległości od poprzedzającego auta, Head-Up display, dwa szyberdachy (przedni uchylny i otwierany), felgi 18 cali z kolekcji Mini Yours, podświetlenie ambientowe ze zmienianymi kolorami, podświetlane klamki wewnętrzne i zewnętrzne, wyświetlane logo Mini na ziemię z lusterek po zmroku przy otwieraniu drzwi, dostęp bezkluczykowy, podgrzewane fotele z przodu, czujniki parkowania z przodu i z tyłu, kamera cofania, przyciemniane szyby tylne, spoiler itd.
Wersja Cooper S, 192 konie, manualna skrzynia biegów bardzo fajnie chodząca, 3 tryby jazdy w tym sportowy z szybszymi reakcjami napędu i ze zmianą trybu wydechu na sportowy z lekkimi pops and bangs (naturalnymi a nie z głośników :)
Auto jest w rzadko spotykanej naprawdę pięknej konfiguracji. Wygląda bardzo atrakcyjnie z zewnątrz i w środku.
Długo szukałem takiego egzemplarza z dobrą historią, bezwypadkowego i tak wyposażonego w szczególności z podwójnym szyberdachem (który jest dla mnie koniecznym elementem dla tego modelu - bardzo rozjaśnia kabinę, pozwala na jazdę z otwartym latem, poprawia widoczność w mieście, nie zmniejsza miejsca nad głową - nawet wyższej osobie jest wygodnie, no i ten tylny jest świetny np. dla dzieci na tylnej kanapie :-)) i z bardzo wygodnymi i ładnymi fotelami JCW na których mi zależało.
Większość wystawionych podobnych Mini ma połowę tego wyposażenia co ten i zawsze czegoś ważnego brakuje albo mają niezbyt ładne połączenia kolorystyczne. Tutaj jest wszystko z wyposażenia i jest ładnie zgrane wizualnie.
Apple Carplay działa idealnie, bezprzewodowo. Jest też nawigacja seryjna - działa wszystko dotykowo na ekranie albo z pokrętła. Auto ma rzadko spotykane pokrętło iDrive z dużą powierzchnią które pozwala na wpisywanie palcem po jego powierzchni liter i cyfr i domyśla się co wpisaliśmy - można bezwzrokowo wpisywać w nawigację (większość podobnych Mini ma takie mniejsze pokrętła bez tej opcji wpisywania palcem).
To jedno z niewielu prawdziwych nie za dużych aut premium które jest w sam raz do miasta, łatwo przejechać i zaparkować ale i na szybkiej drodze czy autostradzie dobrze się nim jedzie bez żadnych kompleksów i trzyma się jak przyklejone.
W mojej ocenie koszty utrzymania są bardzo rozsądne, silnik jest BMW, znany i wytrzymały, skrzynia manualna to raczej potencjalnie mniejsze problemy czy koszty niż automat. Nie miałem z nim żadnych problemów czy awarii.
Z danych technicznych producenta: przyspieszenie 0-100 km/h w 6,8 sekundy, prędkość max 232 km/h, spalanie w cyklu mieszanym 5,9 l/100km.
Auto niemodyfikowane, seryjne, konfiguracja fabryczna. Aby wyglądało jeszcze ładniej to wymieniłem w zeszłym roku na taką samą oryginalną nową kierownicę i gałkę zmiany biegów (mam poprzednie), więc wyglądają prawie jak z salonu. Wymieniłem przednią szybę na nową bo miała dwa małe pajączki (mam zdjęcia sprzed mogę pokazać).
W trakcie mojego posiadania auto garażowane, jeżdżone spokojnie i z rozwagą, szczególnie że to auto daje wiele przyjemności z prowadzenia już od niskich prędkości (reakcja kierownicy, zmiana biegów, duża zwartość i zwinność).
Specjalnie wybrałem wersję 5 drzwiową bo jest o wiele praktyczniejsza od wersji 3 drzwiowej a tylko minimalnie dłuższa i niewiele cięższa (nie czuć tego). Miałem poprzedniej generacji 3 drzwiowe i po tamtym doświadczeniu i także przymiarce do tego w wersji 3-drzwiowej wybrałem 5 drzwiową. Tutaj z tyłu da się całkiem rozsądnie usiąść i wygodnie się wsiada, ja mieszczę się testowo "za sobą", na parkingach krótsze drzwi są dużą zaletą, tylne otwierają się prawie prostopadle. Bagażnik jest całkiem duży, ma regulowaną podłogę i duży schowek pod podłogą. Tylne fotele można ustawiać też w pozycji ładunkowej bardziej pionowo powiększając bagażnik. Wersja 5-drzwiowa jest ponadto stabilniejsza i bezpieczniejsza (wersja 3-drzwiowa jest mniej stabilna przy prędkości przez krótszy rozstaw osi, przy hamowaniu potrafi nerwowo myszkować).
W mojej ocenie jest to najładniejsza i najlepiej wykończona generacja Mini Coopera czyli F55/F56 po liftingu (który miał miejsce w 2018 r. czyli auto jest świeżo po liftingu). Tutaj jeszcze mamy wszędzie przełączniki fizyczne i to w pięknym designie (pod sufitem jak w samolocie), wszystko można po nauczeniu się bezwzrokowo obsłużyć (dodatkowo ekran nawigacji jest dotykowy także). Potem zredukowano fizyczne przełączniki, potaniono materiały i wizualnie auto zbrzydło moim zdaniem. Podobnie skonfigurowane nowe wychodzi za ponad 170.000 zł.
Jako fan tej marki wcześniej miałem Mini R56 Cooper S 3 drzwiowe. W porównaniu z tamtym to jest o wiele lepiej zrobione i wykończone, praktycznie jak małe BMW (którym de facto jest), lepiej wyciszone, pewniej jeździ, jest bardzo dojrzałe jak na auto tej wielkości.
W zestawie dwa oryginalne zestawy dywaników Mini - welurowe i gumowe - plus oryginalna gumowa wykładzina Mini do bagażnika.
Do auta mam dodatkowo (do ewentualnej negocjacji) zestaw prawie nowych kół zimowych oryginalny Mini 17 calowych na oryginalnie montowanych oponach Dunlop runflat z czujnikami ciśnienia - te felgi i opony mają przejechane około 1000 km od nowości czyli niewiele odbiegają od nowych (na ostatnich zdjęciach auto na tych kołach, koła całe i zdjęcie bieżnika).
Wszystkie zdjęcia to real foto bieżące (oprócz dwóch z zielenią w pełni które są z zeszłego roku :)
Sprzedaję z bólem serca ale muszę w krótkim czasie zwolnić miejsce w garażu na inne posiadane auto które dotąd parkować mogłem w innym garażu.
Przebieg może się delikatnie zwiększyć.
Auto prywatne, umowa kupna sprzedaży.
W razie pytań proszę pisać czy dzwonić.
Auto można zobaczyć w Warszawie na Żoliborzu, okolice Placu Wilsona.