Dzień dobry produkcja 19 grudzień 2011.
Mam do sprzedania Mini R56 John Cooper Works oryginalny, w najbogatrzej wersji wyposażenia. Jest to wersja poliftowa R56. Światła Bi Xenon z czarnym wnętrzem świateł, Pakiet aero, fotele Recaro z alcantarą (spotykane tylko w wersji GP2), czarna podsufitka, Kierownica wielofunkcyjna obszyta alcantarą, nagłośnienie Harman/kardon, nawigacja, zestaw głośnomówiący firmowy, połączenie z telefonem, hamulce 4 tłoczkowe z wentylowanymi tarczami, zawieszenie utwardzone oryginalne, samochód z dodatkowym wygłuszeniem. To nie jest wersja Cooper S przerobiony na JCW. Jest znacznie sztywniejszy i silniejszy od wersji S. Ma oryginalny wydech JCW.
Jest to bardzo niespotykana wersja Mini
- w takiej konfiguracji jeszcze nie widziałem drugiego takiego samochodu.
•Tempomat
•Alufelgi JCW 17’
•Klimatyzacja automatyczna
•Tapicerka skórzana/alcantara
•Fotele RECARO by JCW
•kierownica alcantara JCW
•Nakładki progów JCW
•Nocne doświetlanie drzwi JCW logo
•Pakiet black
•Nagłośnienie Harman/Kardon
•Reflektory Bi Xenon skrętny
•Oświetlenie wnętrza ambiente
•Czarna podsufitka
•Pakiet carbon
•Lusterko wsteczne fotochromatyczne
•Podgrzewane fotele
•Podgrzewana szyba przednia
•Podgrzewana szyba tylna
•System start/stop
•Audio AUX
•USB
•Bluetooth
•Sterowanie radia z kierownicy
•Napęd CD
•El. Regulowane /składane / podgrzewane lusterka boczne
•Nawigacja GPS Oryginał
•Czujnik deszczu
•Czujnik zmierzchu
•10x Airbag
•Przyciemniane szyby
•Składane siedzenia tylne
•Isofix
Na przestrzeni ostatnich 3 lat przeprowadziłem w samochodzie następujące prace serwisowe:
- wymiana kompletnego rozrządu
- wymiana całego zawieszenia z przodu i z tyłu (wahacze, sworznie, i wszystkie gumy są nowe)
- wymiana sprzęgła wraz z dociskiem sprzęgła i łożysko dociskowe
- nowy akumulator
- nowa pompa wody wraz z rolką i termostatem do włączania pompy wody
- rury wodne nowe za silnikiem
- obudowa termostatu i nowy termostat
- nowa pompa podciśnienia
- uszczelnienie chłodnicy oleju i podstawy filtra oleju nowe uszczelki komplet
- pełna regeneracja turbiny (turbina jest jak nowa)
- pełne zabezpieczenie antykorozyjne samochodu odnawiane co dwa lata.
Jestem entuzjastą motoryzacyjnym i wszystkie czynności serwisowe przy samochodzie wykonuje samodzielnie. Olej w silniku wymieniam co 10 tysięcy km. Wykonując czynności serwisowe samodzielnie, znam stan techniczny samochodu i jak tylko widzę że trzeba coś przy samochodzie zrobić od razu się za to zabieram i wykonuję. Samochód jest na prawdę zadbany i sprawny technicznie.
Jak wspominałem jestem entuzjastą motoryzacyjnym mam wiele samochodów i lubię jak samochód prowadzi się jak fabrycznie nowe auto. Z tego powodu zrobiłem pełen remont zawieszenia i remont turba.
Samochód nigdy nie brał udziału w wypadku. Miał drobne zdarzenia drogowe. Wymieniono w nim błotnik i maskę. Samochód nie był naprawiany blacharsko. Mam zdjęcia które pokazują całe zdarzenie.
Często w ogłoszeniach wpisywana jest nie prawda lub zatajane są fakty. Jeśli nie wierzysz, zapraszam do obejrzenia auta i przekonania się, że to wszystko prawda.