Mini Countryman w bardzo rzadkiej wersji John Cooper Works. Jest to egzemplarz z najmocniejszym dostępnym silnikiem który oprócz Countrymana JCW trafił tylko do limitowanego GP2.
Mini ma bardzo niski przebieg 123000km, do niedawna było garażowane i jest najlepiej wyposażonym Mini tej generacji jakie widziałem. Jestem fanem marki, to już moje drugie mini, auto pochodzi z polskiego salonu, posiadam 2 kluczyki
Mini nie ma żadnych modyfikacji ani chiptuningu, jest utrzymywane w stanie fabrycznym.
Miniak ma wyjątkowo dobre wyposażenie i posiada wszystkie porządane opcje dla tego modelu - min. panoramiczny dach, sportowe siedzenia które są o dużo wygodniejsze od standardowych spotykanych w większości JCW, bardzo pożądane 18 calowe felgi Mini Styling R135 które są o dużo wygodniejsze od 19 calowych spotykanych na większości JCW oraz genialne nagłośnienie H/K.
Oprócz tego Mini ma praktycznie każdą opcję dostępną na R60, jedyne znajome mi braki to dach w kontrastowym kolorze. Auto posiada aktywne skrętne światła z czarnymi kloszami (jeśli JCW ma srebrne to najpewniej jest po wypadku, fabrycznie każdy powinien mieć czarne), czujnik deszczu, keyless entry&go, podgrzewane siedzenia, podgrzewaną przednią szybę, pakiet Connected z nawigacją, bardzo rzadką tapicerkę Gravity Polar White połączoną z lakierem Light White, podświetlenie akcentowe, sensory parkowania, automatycznie przyciemniane lusterka składane elektrycznie, konfiguracja 5 siedzeniowa, dzielona podłoga w bagażniku oraz wiele więcej.
Mini jest z końcówki 2014, więc jest po ostatnim liftingu który dodał min. Grill z czerwonym paskiem akcentowym, akcenty na zewnątrz z piano black, LEDowe światła przeciwmgielne oraz BT Audio. Najważniejsza zmiana to kompletnie nowa pompa wody, która była ostatnią bolączką silników N18, po 2014 był to bardzo niezawodny silnik.
Co do cech specyficznych do modelu JCW, dostał on kompletnie zmodernizowany silnik N18 z TwinPower Turbo, podwójnym Vanosem o mocy 218km i 300nm, 10mm niższe zawieszenie, rewelacyjny napęd ALL4, większe 4 tłoczkowe hamulce Brembo z tarczami 300mm, sportowy wydech, bardziej agresywny splitter i dyfuzor. Auto prowadzi się jak gokart i jest bardzo stabilne.
Mini jest utrzymywane przeze mnie w nieskazitelnym stanie, i w czasie w którym je posiadałem nigdy mnie nie zawiodło. Posiada rewelacyjnie wielosezonowe opony Pirelli Cinturato Plus. Mini robi 90% kilometrów na autostradzie. Sprzedaję ponieważ niedawno kupiłem Porsche Macana, a szkoda by Mini stało nieużywane.
Więcej informacji udzielę telefonicznie, serdecznie zapraszam na oględziny, cena do rozsądnej negocjacji.