Na sprzedaż auto marki Mitsubishi ASX z końcówki produkcji 2012 roku z silnikiem benzynowym 1.6 mivec 117KM w wersji wyposażeniowej INVITE. Jestem jego drugim właścicielem (auto odkupione w 08.2018 przy przebiegu 74000 km od rodziny – która zakupiła go w salonie Pollody Poznań). Aktualny przebieg auta 192670.
Stan techniczny pojazdu jest bardzo dobry, bez oznak korozji. Auto posiada blokadę skrzyni biegów.
Przez okres mojego użytkowania wszystkie filtry, płyny eksploatacyjne itp. były wymieniane wg zaleceń producenta. W trakcie eksploatacji w samochodzie przeprowadzone zostały poniższe czynności:
-740000 km (08.2018) – wymiana oleju + filtra
-850000 km (06.2019) – wymiana oleju, wymiana filtra kabinowego
-95000 km (10.2019) – wymiana tarcz i kloców hamulcowych oraz amortyzatorów przód
-102400 km (05.2020) – wymiana oleju + filtra, świec zapłonowych, uczelni pod kolektorem
-111000 km (10.2020) – wymiana opon na wielosezonowe Michelin Crossclimate II
-115300 km (02.2021) – wymiana akumulatora
-117000 km (05.2021) – serwis klimatyzacji (odgrzybienie, uzupełnienie), wymiana filtra kabinowego
-120000 km (05.2021) – wymiana oleju+ filtra
-126000 km (09.2021) – naprawa sworzni w tylnym zawieszeniu
-129000 km (11.2021) – wymiana miski olejowej, oleju, filtra, osłony silnika, tłumika środkowego
-149000 km (10.2022) – wymiana oleju+ filtra
-165500 km (06.2023) – wymiana oleju+ filtra, serwis klimatyzacji (odgrzybienie, uzupełnienie), wymiana filtra kabinowego
-180000 km (02.2024) – wymiana oleju+ filtra, wymiana tarcz i kloców hamulcowych przód
-183500 km (04.2024) – diagnostyka czynnika, naprawa przewodu klimatyzacji,
-192000 km (08.2024) – diagnostyka czynnika klimatyzacji
-192600 km (09.2024) – diagnostyka komputerowa
W 11.2021 roku auto miało kolizje z elementem leżącym na drodze. Element ten uszkodził miskę olejowa (olej nie wyciekł i nie doszło do uszkodzenia silnika), tłumik środkowy, osłonę silnika, wahacz oraz inne drobne elementy. Wszystkie te elementy zostały wymienione na koszt sprawcy na oryginalne części w autoryzowanym warsztacie (cala dokumentacja, lista wymienionych części, zdjęcia po zdarzeniu dostępne do wglądu). Przód auta ani inne elementy nadwozia, lakieru nie zostały w żaden sposób uszkodzone.
Auto dostępne do oglądnięcia jak i sprawdzenia w dowolnym serwisie na koszt sprawdzającego po wcześniejszym umówieniu.