Sprzedam Mitsubishi ASX sprowadzony z USA (tam model nazywa się Outlander Sport) z benzynowym silnikiem 2.0l o mocy 150 KM (w Europie silnik z większego brata - modelu Outlander) z instalacją LPG firmy STAG. Samochód wyposażony w automatyczną, bezstopniową skrzynię biegów CVT oraz napęd w 3 trybach do wyboru: napęd na przednie koła (2WD), napęd na cztery koła 4x4 (4WD), automatycznie dołączany napęd na cztery koła (AUTO 4WD). Auto stoi na 18 calowych aluminiowych felgach oraz oponach całorocznych Michelin CrossClimate. Ważniejsze wyposażenie: klimatyzacja, tempomat, kamera cofania, Bluetooth (muzyka oraz rozmowy telefoniczne), sterowanie muzyką i telefonem z przycisków na kierownicy, sterowanie głosowe, łopatki do zmiany biegów przy kierownicy, przyciemniane szyby z tyłu, podłokietniki z przodu i z tyłu, uchwyty na napoje, dołożona europejska tylna lampa przeciwmgielna w celu spełnienia wymagań przeglądu technicznego. Samochód ma bardzo niski, udokumentowany przebieg. Posiadam historię pojazdu z USA (CARFAX, AutoCheck) oraz od kiedy jestem właścicielem (wrzesień 2017): dokładną listę wszystkich czynności serwisowych i tankowań wraz ze spalaniem. Samochód jest garażowany, zadbany i regularnie serwisowany. W ciągu ostatniego pół roku wymienione między innymi: klocki i tarcze hamulcowe z przodu, dwa łączniki stabilizatorów z tyłu, dwie gumy stabilizatorów z tyłu, wahacz wzdłużny lewy z tyłu, filtry LPG, filtr oleju, kabinowy, powietrza oraz olej silnikowy. Samochód miał dwie przygody parkingowe oraz dwie niegroźne stłuczki: jedną w USA, jedną w Polsce - do obu posiadam dokumentację fotograficzną. Nigdy nie wystrzeliły poduszki powietrzne, szyby oryginalne, a uszkodzeniu uległy tylko elementy wymienialne - dające się odkręcić. Mankamenty: rdza na klapie bagażnika (typowe dla tego modelu, dwukrotnie byłem na zabezpieczeniu antykorozyjnym u lakiernika), wgniecenie na klapie bagażnika bez uszkodzenia lakieru, powierzchowne zarysowania jednej felgi - wszystkie widoczne na zdjęciach. Dodatkowo od około dwóch lat po dłuższej jeździe z wysokim obciążeniem pojawia się nieuciążliwe buczenie przy wejściu na wyższe obroty. Byłem z tym u dwóch różnych mechaników jednak powiedzieli mi, że skoro nie ma innych objawów, to nic z tym nie mogą zrobić. Auto gotowe do jazdy, praktycznie bezawaryjne, nigdy nie zawiodło nas na trasie, nigdy nie miało poważniejszej naprawy. Na wyposażeniu gaśnica, trójkąt ostrzegawczy oraz nigdy nieużywane koło zapasowe w pokrowcu i narzędzia do wymiany koła.