Przedmiotem sprzedaży jest rewelacyjny samochód elektryczny marki Mitsubishi
Auto jest w idealnym stanie blacharskim nie ma na nim nawet kropki rdzy wszystko jest w pełni sprawne klimatyzacja ogrzewanie wszystko działa poprawnie Oczywiście poprawnie działa również ładowanie ze zwykłego gniazdka jak i szybkie ładowanie typu Hdemo..
Osobiście nigdy nie korzystałem z szybkiego ładowania tylko raz po zakupie żeby sprawdzić że działa.
Auto nie ma żadnych uszkodzeń zewnętrznych typu obtarcia czy obicia Oczywiście jak się dobrze przeglądniemy gdzieś jakiś minimalny odprysk znajdziemy bo auto mimo wszystko ma prawie 14 lat. Z tego co się orientuję Bo ja chcę nigdy nie uczestniczył w jakiś zdarzeniach drogowych lakier na całym aucie jest w oryginale.
Pojazd jest bardzo dobrze wyposażony posiada elektryczne szyby z przodu i z tyłu elektryczne lusterka podgrzewane fotel kierowcy światła dzienne wyposażony w radio Kenwood z zestawem głośnomówiącym i Bluetooth.
W komplecie ładowarka 230 V z regulacją prądu ładowania od 6 do 16 A.
Dla zainteresowanego kupującego dorzucę komplet kół zimowych na felgach aluminiowych.
Jest to naprawdę nietuzinkowy pojazd w pełni elektryczny dzięki czemu koszt przejechania 100 km w przypadku posiadania fotowoltaiki nic nie kosztuje.
Dla tych którzy nie posiadają fotowoltaiki jest to też bardzo opłacalna opcja ponieważ przy ładowaniu z gniazdka w domu koszt przejechania 100 km to około 8 zł.
Bo ja kupiłem ponad rok temu aby rozpocząć przygodę z samochodami elektrycznymi.
Jest to idealne rozwiązanie jako pierwszy samochód elektryczny.
Dzięki silnikowi 65 Km mocy maksymalnej pojazd jest naprawdę bardzo zrywny a jazda nim to prawdziwa przyjemność na skrzyżowaniach przy ruszaniu do prędkości 50-60 km żaden inny pojazd nie ma z nim szans.
Dzięki niewielkim gabarytom zewnętrznym jest naprawdę bardzo łatwy do zaparkowania a bardzo duży promień skrętu pozwala zawrócić na zwykłej drodze na jeden raz.
Jako że jest to pojazd elektryczny można się nim poruszać zupełnie legalnie bo buspasach oraz korzystać z darmowych parkingów w mieście.
Osobiście przejechałem pojazdem ponad 17 000 km w ciągu jednego roku ładując go z fotowoltaiki Zaoszczędziłem w tym czasie ponad 6000 zł w porównaniu z pojazdem o tych samych gabarytach zasilanych benzyną lub gazem.
Co bardzo ważne po zakupie samochodu i przejechaniu kilku tysięcy kilometrów niestety zmuszony byłem szukać nowej baterii trakcyjnej ponieważ baterie w tym roczniku nie należą do zbyt trwałych udało mi się znaleźć autoryzowany warsztat który podjął się wymiany baterii w pojeździe została zamontowana bateria samochodu z 2015 roku dzięki czemu auto w tym momencie ma całkiem przyzwoite zasięgi jak inne pojazdy w tej serii czyli bez zbędnego owijania fawelne zimą między 65 a 75 nawet 80 km a latem od 75 nawet do 100 km w trybie tylko miejskim.
Koszt operacji wymiany baterii wyniósł mnie ponad 8000 zł bateria wraz z robocizną.
Żeby nie być głosów nam ostatnie zdjęcia przedstawiają proceduraę wymiany baterii.
Oczywiście zasięg zależy od stylu jazdy oraz intensywności używania klimatyzacji.
Dzięki zastosowaniu ogrzewania postojowego o mocy 5 kW zimą nie ma potrzeby włączania ogrzewania elektrycznego który niestety skraca zasięg w pojazdach elektrycznych przez całą zimę Zużyłem około 7 l oleju napędowego zużycie to około 0,2 l na godzinę przy pełnej mocy.
Pojazd jest oczywiście na mnie zarejestrowany Jestem osobą prywatną nie prowadzę auto handlu.
Przegląd techniczny do 17 grudnia 2025.
Ubezpieczenie OC do 31 grudnia 2025
Bateria 16 Kwh ( w bliźniaczym Citroenie oraz w Peugeocie były baterie tylko 14 kWh )