Mitsubishi L200 2.5 DID DC Instyle HP - 1
Mitsubishi L200 2.5 DID DC Instyle HP - 2
Mitsubishi L200 2.5 DID DC Instyle HP - 3
Mitsubishi L200 2.5 DID DC Instyle HP - 4
Mitsubishi L200 2.5 DID DC Instyle HP - 5
Mitsubishi L200 2.5 DID DC Instyle HP - 6
Mitsubishi L200 2.5 DID DC Instyle HP - 7
Mitsubishi L200 2.5 DID DC Instyle HP - 8
Mitsubishi L200 2.5 DID DC Instyle HP - 9
Mitsubishi L200 2.5 DID DC Instyle HP - 10
Mitsubishi L200 2.5 DID DC Instyle HP - 11
Mitsubishi L200 2.5 DID DC Instyle HP - 12
Mitsubishi L200 2.5 DID DC Instyle HP - 13
Mitsubishi L200 2.5 DID DC Instyle HP - 14
Mitsubishi L200 2.5 DID DC Instyle HP - 15
Mitsubishi L200 2.5 DID DC Instyle HP - 16
Mitsubishi L200 2.5 DID DC Instyle HP - 17

1 / 18

Mitsubishi L200 2.5 DID DC Instyle HP - 1
Mitsubishi L200 2.5 DID DC Instyle HP - 2
Mitsubishi L200 2.5 DID DC Instyle HP - 3
Mitsubishi L200 2.5 DID DC Instyle HP - 4
Mitsubishi L200 2.5 DID DC Instyle HP - 5
Mitsubishi L200 2.5 DID DC Instyle HP - 6
Mitsubishi L200 2.5 DID DC Instyle HP - 7
Mitsubishi L200 2.5 DID DC Instyle HP - 8
Mitsubishi L200 2.5 DID DC Instyle HP - 9
Mitsubishi L200 2.5 DID DC Instyle HP - 10
Mitsubishi L200 2.5 DID DC Instyle HP - 11
Mitsubishi L200 2.5 DID DC Instyle HP - 12
Mitsubishi L200 2.5 DID DC Instyle HP - 13
Mitsubishi L200 2.5 DID DC Instyle HP - 14
Mitsubishi L200 2.5 DID DC Instyle HP - 15
Mitsubishi L200 2.5 DID DC Instyle HP - 16
Mitsubishi L200 2.5 DID DC Instyle HP - 17

26 czerwca 2024 11:31

ID: 6124019762

Szczegóły

Oferta od

Prywatne

Pokaż oferty z numerem VIN

Tak

Ma numer rejestracyjny

Tak

Marka pojazdu

Mitsubishi

Model pojazdu

L200

Rok produkcji

2013

Przebieg

290 000 km

Pojemność skokowa

2 477 cm3

Rodzaj paliwa

Diesel

Moc

178 KM

Skrzynia biegów

Automatyczna

Spalanie Poza Miastem

8.0 l/100km

Spalanie W Mieście

11 l/100km

Typ nadwozia

SUV

Emisja CO2

248 g/km

Liczba drzwi

4

Liczba miejsc

5

Kolor

Czarny

Rodzaj koloru

Metalik

Kraj pochodzenia

Polska

Data pierwszej rejestracji w historii pojazdu

Numer rejestracyjny pojazdu

Zarejestrowany w Polsce

Tak

Bezwypadkowy

Tak

Tuning

Tak

Homologacja ciężarowa

Tak

VIN

Wyświetl VIN

14 pól zweryfikowanych

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Wyposażenie

Radio

System nagłośnienia

Opis

Mitsubishi L200 polift 2013 z polskiego salonu, jestem drugim właścicielem od 5 lat.

Podstawowe dane techniczne:
DMC – 2850
Masa własna po przebudowie: 2100kg.
Wymiary auta:
Długość 492cm, szerokość bez lusterek: 178cm, wysokość (bez sprzętu na dachu) 194cm
Wymiary przestrzeni ładunkowej:
Długość 125cm, szerokość 147cm, wysokość 93cm, wysuwana płyta 101x101cm
Prześwit z przodu 32cm, z tyłu pod główką mostu 25cm

Wyposażenie:
- 6 poduszek powietrznych (kierowcy i pasażera, boczne w fotelach i kurtyny)
- Skrzynia automatyczna z tiptronic
- System kontroli trakcji z „trybem terenowym”.
- Napęd oczywiście Superselect – możemy używać napędu na 4 koła podczas jazdy po asfalcie
- Klimatronik – świeżo po pełnym serwisie
- Skórzana tapicerka oryginalna mitsubishi z nowszej generacji, fotel kierowcy elektrycznie sterowany
- Czujnik deszczu – automatyczne wycieraczki
- Czujnik zmierzchu – automatyczne światła
- Tempomat ze sterowaniem z kierownicy
- Radio z aux i sterowaniem z kierownicy
- Komputer pokładowy
- Lusterka boczne podgrzewane, elektrycznie ustawiane i składane
- 4x elektryczne szyby
- Opuszczana szyba tylna
- CB Radio i antena firmy President
- Uchwyt na tablet RAM Mount
- Uchwyt na telefon IOttie

Modyfikacje:
- Wygłuszone wnętrze matami Bitmat, całe wnętrze łącznie z deską, wszystkie drzwi, dach i tylna ściana zostały wyjęte, podłoga oczyszczona z oznak rudej, zabezpieczona podkładem epoksydowym. Całość wygłuszona matami butylowymi i piankowymi. Przednia tapicerka drzwi wymieniona na tą z Pajero Sport.
- Pełny komplet zawieszenia Lovells +2 cale łącznie z resorami, bez jakichkolwiek podkładek, biedaliftów. Resory na wiosnę zostały ogarnięte – rozebrane, przeszlifowane, pomalowane, posmarowane.
- Koła 33 cale: alufelgi mitsubishi, opony Cooper ST Maxx. Zapas taki sam.
- Customowa płyta pod wyciągarkę z płytą osłonową aluminiową i uchwytami na szekle. Płyta wpasowana w miejsce oryginalnej dolnej dokładki zderzaka. Wyciągarka 12500 z liną syntetyczną 28m i pilotem bezprzewodowym. Dostęp do sprzęgła wyciągarki, widoczność liny.
- Bullbar firmy Steeler z homologacją
- Bagażnik dachowy aluminiowy z poprzeczkami, mocowaniem na trapy ARB i łopatę.
- Ledbar Osram VX1000.
- Lampy przednie LED
- Przednie nadkola przykrecane
- Boczne kierunki led
- Snorkel firmy Snake 4x4
- Dodatkowe lusterka do jazdy w terenie
- Hak w standardzie amerykańskim, oczywiście dodaję w zestawie kulę z homologacją.
- Gniazdo przyczepy 13 pin
- Światła cofania LED

Zabudowa:
- Została wykonana tak, aby maksymalnie możliwie skrócić tył pojazdu – rama niedotykana, nieskracana, na bazie oryginalnej ściany i podłogi.
- Górna część jest z możliwością demontażu
- Burta tylna otwierana pionowo w dół – pełny dostęp do przestrzeni ładunkowej.
- Otwierane boczne klapy zamykane na zamek.
- Tylna klapa zamykana na klucz z możliwością montażu centralnego zamka
- Relingi pod bagażnik lub namiot dachowy.
- Wysuwana podłoga 101x101cm.
- Błotniki firmy Domar
- światła tylne w zabudowie z homologacją
- Przestrzeń za nadkolami przewidziana do montażu dodatkowych kanistrów.

Pod maską:
- Intercooler firmy FMIC nad silnikiem, z wlotem na masce. Turbodziura w tym aucie praktycznie nie istnieje.
- Filtr stożkowy marki Pipercross w airboxie
- Oil Catch Can z filterkiem
- Duży Akumulator 125ah, 950A
- Zbiornik 5l na spryskiwacz
- Zmodyfikowany wydech z uwagi na koło zapasowe

Auto jest przeznaczone na rynek rosyjski, wyposażone w dogrzewacz silnika i przede wszystkim termostat skrzyni biegów – nie występuje problem wadliwego działania skrzyni w trakcie niskich temperatur, temat powszechny w egzemplarzach z zachodu.

Podwozie i rama były od początku zabezpieczone przez poprzedniego właściciela, są w bardzo dobrym stanie, jednak na ramie widoczny na zdjęciu nalot rdzy. Ja tego nie robię, aby kupujący miał pełen wgląd w stan ramy i podwozia. Jedyny element ramy zabezpieczany przeze mnie to tył ramy, podczas montażu zderzaka oraz miejsce numeru VIN - jego czytelność jest wymogiem.
Przez okres posiadania ramę cyklicznie (co 2-3 miesiące oraz po każdej błotnej kąpieli) myłem w środku karcherem z końcówką do rur. Przy każdym myciu nadwozia również myłem podwozie i ramę.

Auto jest w pełni sprawne, jeżdżące, gotowe do drogi, jednak po zakupie sugerowałbym:
- pełny serwis olejowy
- wymiana rozrządu wraz z regulacją zaworów
- zabezpieczenie ramy i podwozia
Czyli standardowe czynności po zakupie auta terenowego.


 

Informacje o sprzedającym

Marcin

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2021

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Kołbiel, otwocki, Mazowieckie

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Carsmile.pl
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie