Na sprzedaż moje oczko w głowie - Mitsubishi Lancer VIII sedan. Wersja USA 2.0 w benzynie (silnik 4B11), rocznik 2014. Sprowadzone z Kendall Mitsubishi w Miami na Florydzie. Pierwsza rejestracja w Polsce w 07/07/2016, auto zakupiłem we Wrześniu 2017 czyli około rok po sprowadzeniu do PL a zarejestrowałem w Październiku 2017 – jestem drugim właścicielem w Polsce.
Posiadam kartę pojazdu.
Auto ma spoiler typu ducktail oraz dolozone boczne progi.
Auto w 100% sprawne, nie wymaga żadnego wkładu finansowego.
VIN: JA32U2FU9EU014920, Moc silnika: 108 kW (147 KM)
Sprzedaję prywatnie na podstawie umowy kupna-sprzedaży (nie na FV). Pośrednikom sprzedaży bardzo dziękuję – proszę nie marnować czasu. Chciałbym aby auto trafiło w dobre ręce.
Przebieg oryginalny 86300 mil (około 139,000 km)!
Skrzynia automatyczna CVT. Stacja multimedialna dotykowa GMS 6401 z kamerą cofania i zestawem głośnomówiącym. Kierownica wielofunkcyjna z tempomatem.
Akumulator firmy EXIDE zakupiony w 2022 roku.
Klimatyzacja nabita w Maju 2024.
Pod koniec 2023 roku, przy około 110000 km (czyli w miarę wg. serwisówki) wymieniony olej w skrzyni CVT w serwisie Mitsumaniaków na Staniewickiej w Warszawie. W 2023 również wymienione przednie tarcze i klocki oraz wymienione szczęki w tylnych hamulcach (tak - tylne hamulce są na bębnach) także z hamulcami spokój na długi czas.
Na aucie nowe opony zimowe Dębica Frigo HP2 (kupione pod koniec 2024 roku) ale w związku z tym że do rodziny nagle dołączył Mitsubishi ASX to Lancer stał w garażu od Grudnia 2024. Opony przejechały łącznie może z 300 km.
Auto na alufelgach w rozmiarze 16 – dorzucam komplet opon letnich (2020 rok).
Pod koniec ubiegłego roku (2024r. końcówka Listopada) auto przeszło większy serwis i było przygotowane przed zimą – kupione nowe opony, wymienione tuleje i gumowe elementy przedniego zawieszenia, wahacz przedni od kierowcy, zrobiona zbieżność, wykonana konserwacja tylnej belki i części tylnego podwozia, wymienione tylne amortyzatory, zrobiony serwis olejowy oraz wymienione wszystkie filtry. Auto było przygotowane przeze mnie na zimę ale finalnie w zimę dużo nie jeździło i było przez cały ten czas garażowane.
Auto było modyfikowane przez Tokyo (kto obeznany w Mitsu to wie kim jest Tokyo), były to drobne modyfikacje – przerobiony alarm który od razu się załącza po domknięciu drzwi. Zrobione światła dzienne LED w zderzaku (marki HELLA). Tokyo wymienił manetkę od świateł i zrobił światło tylne przeciwmgielne na podwójnej żarówce LED w jednym gnieździe lampy wstecznej – przy wstecznym żarówka zapala się na biało a przy włączeniu przeciwmgielnego świeci mocno na czerwono. Dodatkowo na moją prośbę Tokyo wyprogramował czujniki ciśnienia opon – czujniki zdjęte z kół – mam je fizycznie i przekaże nowemu właścicielowi gdyby chciał je z powrotem programować.
Auto przechodzi wszystkie przeglądy książkowo.
4 komplety kluczyków z pilotami - 1 kluczyk oryginalny (kupiłem z nim auto) – po czasie dorobiłem jeden nie oryginalny sztywny oraz dwa kluczyki typu „scyzoryk” – wszystkie doprogramowane do auta
Auto uczestniczyło w drobnej kolizji w 2020 roku, wymieniany był przedni zderzak, belka i obie lampy (połamane zaczepy).
Z mankamentów:
Tylny zderzak lekko porysowany w kilku miejscach, przedni zderzak zresztą tak samo (widać na zdjeciach) Przedni lekko wypięty z zaczepów (ktoś mnie zahaczył na parkingu) - nie robiłem tego choć był taki zamiar – sprzedaje w takim stanie w jakim jest. Nie mam głowy do tego żeby robić coś na pokaz przed sprzedażą. Mi to osobiście nie przeszkadza – nowy potencjalny właściciel może to sobie ogarnąć. Dodatkowo drobne widoczne ryski w niektórych miejscach na karoserii – osoby obeznane dobrze wiedzą że lakier to niestety bolączka w Mitsubishi. Na tylnej klapie i tylnej czesci dachu ryski od łap, stawiam na wylegujące się dzikie koty albo ptaki - generalnie jest to do ogarnięcia. Auto ma 11 lat więc myślę że każdy jest świadomy że to nie jest auto prosto z salonu.
Podsumowując, auto jest idealne pod względem mechanicznym, bardzo dbałem aby wszystko było robione na bieżąco, pod względem wizualnym są rzeczy do poprawy ale to generalnie sama kosmetyka.
Auto można obejrzeć w Warszawie na Marysinie Wawerskim, ewentualnie w Ząbkach k. W-Wy.
Możliwość sprawdzenia auta w dowolnym warsztacie bądź na stacji diagnostycznej. Cena do rozsądnej negocjacji.
W razie pytań zapraszam do kontaktu. Wszelkich dodatkowych informacji udzielę telefonicznie.