Czym jest evo? Rajdową legendą lat 90-tych, a wersja TME nazywana evo 6.5 jest jej najbardziej zaawansowaną evolucją typoszeregu 4-6. Osobiście kocham te auta za ich bezawaryjność, precyzję prowadzenia i wygląd. Przyspieszenie poniżej 5 sekund do 100 km/h, napęd na 4 koła i świst turbosprężarki powodują wiecznego banana za kierownicą. Polecam przeżyć to!
Prezentowane evo to 1 z 1120 białych TME dedykowanych na rynek japoński, które przeszło konwersję z RHD na LHD i totalną odbudowę od śrubki w R-EVO Performance and Renovation. Co ważne, właściciel tego auta przez lata zbierał oryginalne części do Lancerów, dlatego ten egzemplarz jeździ jak fabryczne LHD. Zamontowano w nim bardzo poszukiwane i oryginalne elementy takie jak przekładnia kierownicza LHD, światła EU (Stanley, a nie Depo), fabryczny układ wydechowy, fabryczne radio Mitsubishi, prawie nowe wnętrze niewyblakłe od słońca. Evo jest w pełni seryjne, generuje 295 KM na hamowni i nie chce więcej z uwagi na fabryczny wydech.
Popatrzcie na zdjęcia – wóz jest jak nowy i tak samo jeździ. Zarejestrowany w Polsce, z odstępstwem (krótki VIN) oraz opinią rzeczoznawcy dotyczącą zmiany konstrukcyjnej jaką jest przekładka. Wszystko TOP.
----------------------------------------------------------------------------------------------------
Sprzedawcą tego auta jest:
House of Classics - Dom klasyków - unique automobiles for sale
http://www.houseofclassics.pl/
Dom Klasyków posiada w swojej ofercie unikalne samochody klasyczne, które są rzadko spotykane na rynku: od przedwojennych roadsterów, przez świetnie zachowane klasyki rodem z PRL, gran turismo z koniem lub widelcem na masce, po rajdowe legendy z przełomu wieków. Osobą odpowiedzialną za wybór samochodów znajdujących się w kolekcji oraz wystawianych na sprzedaż jest Piotr Życzyński, m.in. współzałożyciel miesięcznika Classicauto obecnego na polskim rynku wydawniczym od 2006 roku i od wielu lat prowadzący dział Inwestuj w klasyki.