Witam serdecznie Entuzjastów rodziny Evo.
Do sprzedaży oferuję moje Oczko w głowie, które posiadam już 15 lat.
Kawał historii i wspaniałych wspomnień.
Zarejestrowany jako nowy 04.09.2008 w Polsce w Warszawie.
Ja odkupiłem 24.05.2009 i korzystam do dzisiaj.
Egzemplarz nie brał nigdy udziału w wypadku, kolizji itp.
Aczkolwiek zdarzyła się jakaś obcierka, czego nie będę ukrywał.
Używany sporadycznie
NIGDY NIE BYŁ SAMOHODEM DO SPORTU
Mam nadzieje, że pod nowymi skrzydłami wniesie tak samo wiele radości z posiadania, z korzystania z rewelacyjnych właściwości jezdnych, mocy i wyglądu
Chyba, że posłuży jako lokata kapitału na przyszłość...
Poniżej podaje szczegółową listę wymienionych podzespołów
Silnik: 4B11T 2.0T 295 KM
Podzespoły, które zostały wymienione aby uzyskać moc 500 KM
Motor zakuty - tłoki, korby, wałki, zawory, sprężyny i talerzyki
Turbina - FP Red
Układ dolotowy - HKS
Układ wydechowy - przelotowy HKS
Układ chłodzenia - chłodnice i wentylatory - Mishimoto, przewody wodne Samco
Układ paliwowy - AEM
Układ hamulcowy Brembo/DBA
Układ zwieszenia - amory OEM, stabilizatory, łączniki i sworznie WhiteLine
Felgi: Rota Force 2 18 cali
Opony: Pirelli 245/40/18 2022r przebieg 200 km
Oświetlenie: wszystkie lampy w technologii LED
Kierownica, gałka i ręczny obszyte alcantarą
Nagłośnienie Rockford Fosgate
Hands free - wejście i odpalanie
Większość podzespołów była wymieniona lub zregenerowana w ciągu 2-3 ostatnich lat
W zeszłym roku była naprawiana: skrzynia biegów, transfer przedni, turbosprężarka, sprzęgło.
Klocki, tarcze, opony rok wcześniej
Regularnie, wręcz ponadczasowo serwisowany na olejach Motul, w każdym podzespole.
Wystrojony ok 12 lat temu u Łukasza Cieszko w 4Turbo na 485 KM
Cena obniżona ze względu na turbosprężarkę - regenerowana w listopadzie zeszłego roku, na gwarancji ale świszczy
W razie jakichkolwiek pytań zapraszam