Profesjonalny samochód rajdowy zbudowany od zera z cywilnego, sprawnego pojazdu. Budowa inspirowana rajdowymi Lancerami, którymi Tommi Makinen poruszał się po trasach rajdowych pod koniec lat 90 i początku 2000-nych.
Odbudowane i wzmocnione nadwozie, nowy lakier, przemyślana konfiguracja. Kilkadziesiąt tysięcy złotych w samych częściach i roboczogodzinach.
Auto nie brało jeszcze udziału w żadnej imprezie sportowej !! Jest świeżo zbudowane, wystrojone, ustawione. Silnik po pełnej rewizji, tak samo szczegółowo poskładane na nowo napędy, zawieszenie. Samochód w tej specyfikacji sprawia ogromna radość z jazdy, w rękach sprawnego kierowcy do wygrywania w klasach historycznych :)
Specyfikacja między innymi :
- Fabrycznie nowa przekładnia kierownicza Evo 5/6 RS, oryginał Mitsubishi, już niedostępna (!)
- klatka VICA RS Adam Kozak, wg załącznika J FIA, wzmocnione nadwozie (kielichy itp.)
- amortyzatory Proflex Evo Asfalt, po pełnej regeneracji w MX Profi Suspensions, nowe tylne sprężyny Eibach
- transfer Evo 6 TME + wiskoza Ralliart HVU + duża przednia szpera A-grupowa Ralliart - po pełnej rewizji
- skrzynia 5b przełożenie krótkie Ralliart, świeżo po rewizji
- Tylny dyfer RS spięty 5,5kg
- Nowe oryginalne tylne półosie RS
- sprzęgło AP Racing
- pompa ręcznego nowa dwuobwodowa AP Racing
- dźwignia hamulca ręcznego carbon C4UC
- pompa hamulcowa Evo 9 RS + korektory
- adapter serwa Ralliart
- komputer Motec M800
- DBW, ALS, Lunch Control, 3 podtrzymania, 3 mapy, moc 370km / 550nm
- Nowe tarcze i klocki HAWK, odnowione zaciski duże Brembo
- nowe panewki główne, korbowodowe, pompa wody, szpilki ARP
- Pełna linia hamulcowa, paliwowa by Evolve Motorport
- Max. odchudzona instalacja elektryczna
- Karbonowe boczki, kuwety, tylna ściana
- Szyby drzwiowe, tylna z poliwęglanu
- Nowy wydech PC 2,5”, pełny przelot lub katalizator Wagner w miejscu tłumika końcowego, homologowany, na sprężynkach
- Pompa Paliwa nowa DeatschWerks DW200
- Nowa kierownica Sabelt, pasy Sabelt, fotele Sparco