Mitsubishi Lancer Evolution GSR - 1
Mitsubishi Lancer Evolution GSR - 2
Mitsubishi Lancer Evolution GSR - 3
Mitsubishi Lancer Evolution GSR - 4
Mitsubishi Lancer Evolution GSR - 5
Mitsubishi Lancer Evolution GSR - 6
Mitsubishi Lancer Evolution GSR - 7
Mitsubishi Lancer Evolution GSR - 8
Mitsubishi Lancer Evolution GSR - 9
Mitsubishi Lancer Evolution GSR - 10
Mitsubishi Lancer Evolution GSR - 11
Mitsubishi Lancer Evolution GSR - 12

1 / 13

Mitsubishi Lancer Evolution GSR - 1
Mitsubishi Lancer Evolution GSR - 2
Mitsubishi Lancer Evolution GSR - 3
Mitsubishi Lancer Evolution GSR - 4
Mitsubishi Lancer Evolution GSR - 5
Mitsubishi Lancer Evolution GSR - 6
Mitsubishi Lancer Evolution GSR - 7
Mitsubishi Lancer Evolution GSR - 8
Mitsubishi Lancer Evolution GSR - 9
Mitsubishi Lancer Evolution GSR - 10
Mitsubishi Lancer Evolution GSR - 11
Mitsubishi Lancer Evolution GSR - 12

Najważniejsze

Przebieg

78 400 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Auta małe

Pojemność skokowa

1 998 cm3

Moc

295 KM

Opis

Witam,

sprzedam EVO jak w temacie z 2014 w manualu z niskim udokumentowanym przebiegiem, nigdy nim nie byłem na torze i nie miałem zamiaru, pasy SPARCO były zamontowane przez poprzedniego właściciela jak i zrobione większość modyfikacji, z tego co mi opowiadał to przygotowywał je na tor czy 1/4 żeby pośmigać amatorsko na eventach typu Japfest itp. ale stwierdził że nie dokończy projektu i postanowił sprzedać z powodów osobistych.

Jestem 2 właścicielem w Polsce, auto było sprowadzone z USA, po kosmetycznym uszkodzeniu tylko z przodu, przed zakupem pobrałem pełny raport z Carfaxu w celu potwierdzenia i faktycznie tak było bo wiem że można trafić na ulepa i wolałem tego uniknąć, dla kupującego mogę oczywiście przesłać ten raport do wglądu.


Silnik został zakuty w 2019 wraz z wymianą rozrządu i od tamtej pory zrobił ok 15 tyś. nalotu - mam dokument na same części o wartości ok 35 tyś. Bez kosztów robocizny

dzisiaj taki zestaw jest wart spokojnie 50 tyś ...

dołożone 4 oryginalne zegary DEFI nie żadne Chinczyki (temp. oleju, ciśnienie oleju, doładowanie, temp. spalin) - wartość takich zegarów to minimum 10 tys.

zregenerowana pompa dyfrów,

zregenerowane zaciski hamulcowe przednie,

Klocki przód wymienione przy przebiegu ok 45.000 mil

zmodyfikowane zawieszenie na częściach whiteline,

oryginalne pasy Sparco,

oryginalne chlapacze Ralliart,

stalowe przewody hamulcowe,

zmieniony wydech - customowy z pełnym przelotem, pięknie brzmi i nie jest meczący podczas jazdy - mam filmiki które mogę przesłać,

wystrojony na 400 KM, 547NM,

silnik przygotowany na spokojnie 600+ wystarczy wymienić na wydajniejsze wtryski, turbo i nowe strojenie,

Przy przebiegu niecałe 46.000 mil wymieniłem KPL na nowe sprzęgło exedy + obicie tarczy kevlarem + regeneracja koła zamachowego,


Przy przebiegu ok 48.000 mil został przeprowadzony kompletny serwis skrzyni biegów w firmie Hyperperformance u Konrada Kujawy ponieważ raz na jakiś czas potrafiło wybijać z 4 biegu na luz przy agresywniejszej jeździe, więc wymienione zostały wszystkie synchronizatory, przesówki, widełki, łożyska, tulejki itd. przy okazji powymieniane wszystkie uszczelki w transferze i dyfrach + oleje. Można powiedzieć że siedzi teraz praktycznie nowa skrzynia.


Auto ma zamontowane profesjonalne elektroniczne zabezpieczenie antykradzieżowe Canlock od firmy "Zabezpiecz Auto" - wartość takiego zestawu prawie 3 tys.

EVO według mnie nie wymaga żadnego wkładu finansowego, mechanicznie jest teraz wręcz idealne i oczywiście garażowane, jeździłem nim tylko okazjonalnie tzw. weekendowa zabawka co świadczy o bardzo niskim przebiegu jak na ten rocznik, oczywiście zgadzam się na dowolny serwis przed sprzedażowy.


Cena jest do rozsądnej negocjacji dla zdecydowanego klienta a nie marudy który będzie mi wytykał jakieś ryski czy mikro odpryski … sporo zainwestowałem w EVO i jak ktoś cokolwiek wie o tych autach to zdaje sobie sprawę jakie są koszty serwisowania czy jakiekolwiek modyfikacje w nim.


Nie umawiam się na darmowe przejażdżki, jeśli wyczuje że tylko zawracasz gitarę na spotkaniu, będziesz czarował i kombinował to podziękuje za rozmowę, nie masz kasy na takie auto to po prostu nie dzwoń i nie marnuj swojego jak i mojego czasu :)


Mogę się zamienić na inne tańsze auto z dopłata po twojej stronie np. na ...

Subaru STI

Mercedes AMG A35, A45, CLA

Honda Civic Type-R od FK2

Lub coś innego ciekawego …

 

4 marca 2025 17:34

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Mitsubishi

Model pojazdu

Lancer Evolution

Wersja

GSR

Kolor

Biały

Liczba drzwi

4

Liczba miejsc

5

Rok produkcji

2014

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

14/14 zweryfikowanych pól

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

158000

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Audio i multimedia

Interfejs Bluetooth

Radio

Zestaw głośnomówiący

System nagłośnienia

Ekran dotykowy

Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

Sebastian

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2018

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Radzymin, wołomiński, Mazowieckie

Znajdź nas

Usługi i narzędzia

  • Umowa kupna sprzedaży

  • Ile jest wart Twój samochód?

Partnerzy

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store
Loading...