Witam,
sprzedam EVO jak w temacie z 2014 w manualu z niskim udokumentowanym przebiegiem, nigdy nim nie byłem na torze i nie miałem zamiaru, pasy SPARCO były zamontowane przez poprzedniego właściciela jak i zrobione większość modyfikacji, z tego co mi opowiadał to przygotowywał je na tor czy 1/4 żeby pośmigać amatorsko na eventach typu Japfest itp. ale stwierdził że nie dokończy projektu i postanowił sprzedać z powodów osobistych.
Jestem 2 właścicielem w Polsce, auto było sprowadzone z USA, po kosmetycznym uszkodzeniu tylko z przodu, przed zakupem pobrałem pełny raport z Carfaxu w celu potwierdzenia i faktycznie tak było bo wiem że można trafić na ulepa i wolałem tego uniknąć, dla kupującego mogę oczywiście przesłać ten raport do wglądu.
Silnik został zakuty w 2019 wraz z wymianą rozrządu i od tamtej pory zrobił ok 15 tyś. nalotu - mam dokument na same części o wartości ok 35 tyś. Bez kosztów robocizny
dzisiaj taki zestaw jest wart spokojnie 50 tyś ...
dołożone 4 oryginalne zegary DEFI nie żadne Chinczyki (temp. oleju, ciśnienie oleju, doładowanie, temp. spalin) - wartość takich zegarów to minimum 10 tys.
zregenerowana pompa dyfrów,
zregenerowane zaciski hamulcowe przednie,
Klocki przód wymienione przy przebiegu ok 45.000 mil
zmodyfikowane zawieszenie na częściach whiteline,
oryginalne pasy Sparco,
oryginalne chlapacze Ralliart,
stalowe przewody hamulcowe,
zmieniony wydech - customowy z pełnym przelotem, pięknie brzmi i nie jest meczący podczas jazdy - mam filmiki które mogę przesłać,
wystrojony na 400 KM, 547NM,
silnik przygotowany na spokojnie 600+ wystarczy wymienić na wydajniejsze wtryski, turbo i nowe strojenie,
Przy przebiegu niecałe 46.000 mil wymieniłem KPL na nowe sprzęgło exedy + obicie tarczy kevlarem + regeneracja koła zamachowego,
Przy przebiegu ok 48.000 mil został przeprowadzony kompletny serwis skrzyni biegów w firmie Hyperperformance u Konrada Kujawy ponieważ raz na jakiś czas potrafiło wybijać z 4 biegu na luz przy agresywniejszej jeździe, więc wymienione zostały wszystkie synchronizatory, przesówki, widełki, łożyska, tulejki itd. przy okazji powymieniane wszystkie uszczelki w transferze i dyfrach + oleje. Można powiedzieć że siedzi teraz praktycznie nowa skrzynia.
Auto ma zamontowane profesjonalne elektroniczne zabezpieczenie antykradzieżowe Canlock od firmy "Zabezpiecz Auto" - wartość takiego zestawu prawie 3 tys.
EVO według mnie nie wymaga żadnego wkładu finansowego, mechanicznie jest teraz wręcz idealne i oczywiście garażowane, jeździłem nim tylko okazjonalnie tzw. weekendowa zabawka co świadczy o bardzo niskim przebiegu jak na ten rocznik, oczywiście zgadzam się na dowolny serwis przed sprzedażowy.
Cena jest do rozsądnej negocjacji dla zdecydowanego klienta a nie marudy który będzie mi wytykał jakieś ryski czy mikro odpryski … sporo zainwestowałem w EVO i jak ktoś cokolwiek wie o tych autach to zdaje sobie sprawę jakie są koszty serwisowania czy jakiekolwiek modyfikacje w nim.
Nie umawiam się na darmowe przejażdżki, jeśli wyczuje że tylko zawracasz gitarę na spotkaniu, będziesz czarował i kombinował to podziękuje za rozmowę, nie masz kasy na takie auto to po prostu nie dzwoń i nie marnuj swojego jak i mojego czasu :)
Mogę się zamienić na inne tańsze auto z dopłata po twojej stronie np. na ...
Subaru STI
Mercedes AMG A35, A45, CLA
Honda Civic Type-R od FK2
Lub coś innego ciekawego …