Witam,
sprzedam EVO jak w temacie z 2014 w manualu z niskim udokumentowanym przebiegiem, nigdy nim nie byłem na torze i nie miałem zamiaru, pasy SPARCO były zamontowane przez poprzedniego właściciela jak i zrobione większość modyfikacji, z tego co mi opowiadał to przygotowywał je na tor czy 1/4 żeby pośmigać amatorsko na eventach typu Japfest itp. ale stwierdził że nie dokończy projektu i postanowił sprzedać z powodów osobistych.
Jestem 2 właścicielem w Polsce, auto było sprowadzone z USA, po kosmetycznym uszkodzeniu tylko z przodu, przed zakupem pobrałem pełny raport z Carfaxu w celu potwierdzenia i faktycznie tak było bo wiem że można trafić na ulepa i wolałem tego uniknąć, dla kupującego mogę oczywiście przesłać ten raport do wglądu.
Silnik został zakuty w 2019 wraz z wymianą rozrządu i od tamtej pory zrobił ok 15 tyś. nalotu - mam dokument na same części o wartości ok 35 tyś. Bez kosztów robocizny
dzisiaj taki zestaw jest wart spokojnie 50 tyś ...
dołożone 4 oryginalne zegary DEFI nie żadne Chinczyki (temp. oleju, ciśnienie oleju, doładowanie, temp. spalin) - wartość takich zegarów to minimum 10 tys.
zregenerowana pompa dyfrów,
zregenerowane zaciski hamulcowe przednie,
zmodyfikowane zawieszenie na częściach whiteline,
oryginalne pasy Sparco,
oryginalne chlapacze Ralliart,
stalowe przewody hamulcowe,
zmieniony wydech - customowy z pełnym przelotem, pięknie brzmi i nie jest meczący podczas jazdy - mam filmiki które mogę przesłać,
wystrojony na 400 KM, 547NM,
silnik przygotowany na spokojnie 600+ wystarczy wymienić na wydajniejsze wtryski, turbo i nowe strojenie,
Przy przebiegu niecałe 46.000 mil wymieniłem KPL na nowe sprzęgło exedy + obicie tarczy kevlarem + regeneracja koła zamachowego,
Klocki przód i tył wymienione przy przebiegu ok 45.000 mil
3 miesiące temu został przeprowadzony kompletny serwis skrzyni biegów w firmie Hyperperformance u Konrada Kujawy ponieważ raz na jakiś czas potrafiło wybijać z 4 biegu na luz przy agresywniejszej jeździe, więc wymienione zostały wszystkie synchronizatory, przesówki, widełki, łożyska, tulejki itd. przy okazji powymieniane wszystkie uszczelki w transferze i dyfrach + oleje.
Auto ma zamontowane profesjonalne elektroniczne zabezpieczenie antykradzieżowe Canlock od firmy "Zabezpiecz Auto" - wartość takiego zestawu prawie 3 tys.
EVO według mnie nie wymaga żadnego wkładu finansowego, mechanicznie jest teraz wręcz idealne i oczywiście garażowane, jeździłem nim tylko okazjonalnie tzw. weekendowa zabawka co świadczy o bardzo niskim przebiegu jak na ten rocznik, oczywiście zgadzam się na dowolny serwis przed sprzedażowy.
Wiem że wiele osób powie że dopiero co wymienił na nowe sprzęgło i naprawił skrzynie i nagle sprzedaje jak typowy handlarz - sprzęgło po prostu kwalifikowało się już do wymiany bo siedziało od nowości fabryczne OEM a skrzynia zaczęła się odzywać dosłownie przed podjęciem decyzji o sprzedaży, więc stwierdziłem że ją najpierw naprawie zanim pójdzie na ogłoszenie niż wsadzać kogoś na minę i udawać że jest wszystko w porządku bo przez taką bzdurę zostałbym pewnie obsmarowany na różnych forach że auto to jest np. typowy szrot ze Stanów i nie wart swojej ceny :)
A powód sprzedaży jest tylko i wyłącznie dlatego że potrzebuje gotówki na nowe inwestycje do swojej firmy.
Cena jest do rozsądnej negocjacji dla zdecydowanego klienta a nie marudy który będzie mi wytykał jakieś ryski czy mikro odpryski … sporo zainwestowałem w EVO i jak ktoś cokolwiek wie o tych autach to zdaje sobie sprawę jakie są koszty serwisowania czy jakiekolwiek modyfikacje w nim.
Nie umawiam się na darmowe przejażdżki, jeśli wyczuje że tylko zawracasz gitarę na spotkaniu, będziesz czarował i kombinował to podziękuje za rozmowę, nie masz kasy na takie auto to po prostu nie dzwoń i nie marnuj swojego jak i mojego czasu :)
Mogę się zamienić na inne tańsze auto z dopłata po twojej stronie, na Subaru STI lub coś innego …