Mitsubishi Lancer Evolution GSR - 1
Mitsubishi Lancer Evolution GSR - 2
Mitsubishi Lancer Evolution GSR - 3
Mitsubishi Lancer Evolution GSR - 4
Mitsubishi Lancer Evolution GSR - 5
Mitsubishi Lancer Evolution GSR - 6
Mitsubishi Lancer Evolution GSR - 7
Mitsubishi Lancer Evolution GSR - 8
Mitsubishi Lancer Evolution GSR - 9
Mitsubishi Lancer Evolution GSR - 10
Mitsubishi Lancer Evolution GSR - 11
Mitsubishi Lancer Evolution GSR - 12

1 / 13

Mitsubishi Lancer Evolution GSR - 1
Mitsubishi Lancer Evolution GSR - 2
Mitsubishi Lancer Evolution GSR - 3
Mitsubishi Lancer Evolution GSR - 4
Mitsubishi Lancer Evolution GSR - 5
Mitsubishi Lancer Evolution GSR - 6
Mitsubishi Lancer Evolution GSR - 7
Mitsubishi Lancer Evolution GSR - 8
Mitsubishi Lancer Evolution GSR - 9
Mitsubishi Lancer Evolution GSR - 10
Mitsubishi Lancer Evolution GSR - 11
Mitsubishi Lancer Evolution GSR - 12

Najważniejsze

Przebieg

78 400 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Auta małe

Pojemność skokowa

1 998 cm3

Moc

295 KM

Opis

Witam,

sprzedam EVO jak w temacie z 2014 w manualu z niskim udokumentowanym przebiegiem, nigdy nim nie byłem na torze i nie miałem zamiaru, pasy SPARCO były zamontowane przez poprzedniego właściciela jak i zrobione większość modyfikacji, z tego co mi opowiadał to przygotowywał je na tor czy 1/4 żeby pośmigać amatorsko na eventach typu Japfest itp. ale stwierdził że nie dokończy projektu i postanowił sprzedać z powodów osobistych.

Jestem 2 właścicielem w Polsce, auto było sprowadzone z USA, po kosmetycznym uszkodzeniu tylko z przodu, przed zakupem pobrałem pełny raport z Carfaxu w celu potwierdzenia i faktycznie tak było bo wiem że można trafić na ulepa i wolałem tego uniknąć, dla kupującego mogę oczywiście przesłać ten raport do wglądu.


Silnik został zakuty w 2019 wraz z wymianą rozrządu i od tamtej pory zrobił ok 15 tyś. nalotu - mam dokument na same części o wartości ok 35 tyś. Bez kosztów robocizny

dzisiaj taki zestaw jest wart spokojnie 50 tyś ...

dołożone 4 oryginalne zegary DEFI nie żadne Chinczyki (temp. oleju, ciśnienie oleju, doładowanie, temp. spalin) - wartość takich zegarów to minimum 10 tys.

zregenerowana pompa dyfrów,

zregenerowane zaciski hamulcowe przednie,

zmodyfikowane zawieszenie na częściach whiteline,

oryginalne pasy Sparco,

oryginalne chlapacze Ralliart,

stalowe przewody hamulcowe,

zmieniony wydech - customowy z pełnym przelotem, pięknie brzmi i nie jest meczący podczas jazdy - mam filmiki które mogę przesłać,

wystrojony na 400 KM, 547NM,

silnik przygotowany na spokojnie 600+ wystarczy wymienić na wydajniejsze wtryski, turbo i nowe strojenie,

Przy przebiegu niecałe 46.000 mil wymieniłem KPL na nowe sprzęgło exedy + obicie tarczy kevlarem + regeneracja koła zamachowego,

Klocki przód i tył wymienione przy przebiegu ok 45.000 mil

3 miesiące temu został przeprowadzony kompletny serwis skrzyni biegów w firmie Hyperperformance u Konrada Kujawy ponieważ raz na jakiś czas potrafiło wybijać z 4 biegu na luz przy agresywniejszej jeździe, więc wymienione zostały wszystkie synchronizatory, przesówki, widełki, łożyska, tulejki itd. przy okazji powymieniane wszystkie uszczelki w transferze i dyfrach + oleje.



Auto ma zamontowane profesjonalne elektroniczne zabezpieczenie antykradzieżowe Canlock od firmy "Zabezpiecz Auto" - wartość takiego zestawu prawie 3 tys.

EVO według mnie nie wymaga żadnego wkładu finansowego, mechanicznie jest teraz wręcz idealne i oczywiście garażowane, jeździłem nim tylko okazjonalnie tzw. weekendowa zabawka co świadczy o bardzo niskim przebiegu jak na ten rocznik, oczywiście zgadzam się na dowolny serwis przed sprzedażowy.

Wiem że wiele osób powie że dopiero co wymienił na nowe sprzęgło i naprawił skrzynie i nagle sprzedaje jak typowy handlarz - sprzęgło po prostu kwalifikowało się już do wymiany bo siedziało od nowości fabryczne OEM a skrzynia zaczęła się odzywać dosłownie przed podjęciem decyzji o sprzedaży, więc stwierdziłem że ją najpierw naprawie zanim pójdzie na ogłoszenie niż wsadzać kogoś na minę i udawać że jest wszystko w porządku bo przez taką bzdurę zostałbym pewnie obsmarowany na różnych forach że auto to jest np. typowy szrot ze Stanów i nie wart swojej ceny :)

A powód sprzedaży jest tylko i wyłącznie dlatego że potrzebuje gotówki na nowe inwestycje do swojej firmy.


Cena jest do rozsądnej negocjacji dla zdecydowanego klienta a nie marudy który będzie mi wytykał jakieś ryski czy mikro odpryski … sporo zainwestowałem w EVO i jak ktoś cokolwiek wie o tych autach to zdaje sobie sprawę jakie są koszty serwisowania czy jakiekolwiek modyfikacje w nim.


Nie umawiam się na darmowe przejażdżki, jeśli wyczuje że tylko zawracasz gitarę na spotkaniu, będziesz czarował i kombinował to podziękuje za rozmowę, nie masz kasy na takie auto to po prostu nie dzwoń i nie marnuj swojego jak i mojego czasu :)


Mogę się zamienić na inne tańsze auto z dopłata po twojej stronie, na Subaru STI lub coś innego …

 

30 stycznia 2025 7:35

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Mitsubishi

Model pojazdu

Lancer Evolution

Wersja

GSR

Kolor

Biały

Liczba drzwi

4

Liczba miejsc

5

Rok produkcji

2014

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

14 pól zweryfikowanych

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

120000

PLN

Min. 2 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Usługi w ramach OTOMOTOPAY są świadczone na podstawie Regulaminu OTOMOTOPAY.

Kalkulator ma jedynie charakter poglądowy i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego. Warunkiem udzielenia kredytu konsumenckiego jest pozytywny wynik oceny zdolności kredytowej i ryzyka kredytowego konsumenta, a ostateczne warunki kredytowania zależą od wyniku tej oceny.

 

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Interfejs Bluetooth

Radio

Zestaw głośnomówiący

System nagłośnienia

Ekran dotykowy

Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

Sebastian

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2018

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Radzymin, wołomiński, Mazowieckie

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store