Mitsubishi Lancer Evolution
Samochód kupiony w Polskim salonie w 2007 roku, zbudowany do motorsportu w 2015.
Do dziś zaliczył kilka amatorskich track day'ów.
Buda bezwypadkowa, częściowo w drugim lakierze przez drobne obcierki, bez znaczącej korozji i szpachli.
Samochód po bardzo dużym serwisie i częściowej odbudowie w 2022 roku, wykonał kilkaset kilometrów docierających, typowo cywilnych.
Głowna specyfikacja:
- Silnik stroker 2,3L (0 km odbudowany BLOCK Motorsport 2022 r.)
- Głowica COSWORTH
- Obecnie 372KM 552Nm (4Turbo) potencjał 460KM
- Skrzynia 6 biegowa manualna synchronizowana
- Dyfry tył GSR, przód seria
- Zawieszenie KW Clubsport V4 3 regulacje
- Wszystkie tuleje w zawieszeniu RALLIART
- Hamulce Stoptech 330/300mm Możliwość założenia kół 17"
- Klatka Sparco
- Fotele kubełkowe OMP
- Pasy szelkowe SPARCO 6 punktowe
- Ręczny hydrauliczny
- System gaśniczy Sparco
- Główny wyłącznik prądu
- Zbiornik paliwa bezpieczny Fuel Safe 40L w bagażniku
- Duża pompa paliwa BOSCH
Lista części i wykonanych prac przy odbudowie wykonanej w 2022, prosto z excela:
Wał korbowy
Korbowody
Tłoki silnika
Turbo
Świece zapłonowe
Zawory ssące
Zawory wydechowe
Pompa oleju
Szpilki główne silnika
Szpilki głowicy
Pasek rozrządu
Napinacz paska rozrządu
Rolka paska rozrządu napinająca
Rolka paska rozrządu prowadząca
Pasek balansowy
Napinacz paska balansowego
Koło czujnika połączenia wału korbowego
Chłodnica oleju
Panewki korbowodowe
Panewki główne silnika
Pierścienie kasujące luz wału
Smok pompy oleju
Miska olejowa
Napinacz paska alternatora
Rolka paska alternatora
Cewki zapłonowe
Kabel zapłonowy
Filtr powietrza
Śruba sworznia zwrotnicy
Nakrętka śruby sworznia zwrotnicy
Przewód wspomagania
Przewód powrotny przekładni kierowniczej
Rurka pompy wspomagania
Przewód powrotny wspomagania
Przewód intercoolera
Śruby koła zamachowego
Śruba koła pasowego
Uszczelka silnika
Filtr oleju
Czujnik temperatury oleju
Podkładki uszczelniające
Dźwigienka zaworowa
Śruba turbosprężarki
Szpilka turbosprężarki
Podkładka śruby turbosprężarki
Przewód chłodnicy oleju + osprzęt
Części potrzebne do hamowni
Tarcze hamulcowe StopTech tył
Klocki hamulcowe StopTech (kpl)
Geometria torowa
Usługi Obróbka bloku silnika
Obróbka głowicy
Budowa silnika
Usługa serwisowa SPRT Garage
Sprawdzenie wtryskiwaczy
Naprawa klimatyzacji
Montaż silnika + osprzęt
Hamownia
Naprawa obudowy skrzyni biegów
Przegląd po naprawie i naprawa wskaźników
Wymiana tarcz tył i klocków hamulcowych
Przegląd ogólny auta