Witam Zainteresowanych
Mam przyjemność przedstawić
Mitsubishi Lancer 2.0 Turbo Ralliart
czyli ten sam blok silnika co w
legendarnej wersji EVO, łatwy do modyfikacji, samym chip tuningiem można podnieść bezpiecznie 40-50KM.
Niezawodny napęd AWC, prosty w obsłudze, pozytywnie zaskakujący na drodze. Silnik 4B11T – 241KM 343Nm jeździ tylko i wyłącznie na paliwie 98. Auto nigdy nie widziało gazu, silnik i turbo w bardzo dobrej kondycji zalewany Motulem 5W-30.
Auto super wyposażone w moim posiadaniu od maja 2019 roku. Wpompowane niemałe środki aby było w bardzo dobrym stanie. Jestem trzecim właścicielem od nowości, poprzedni właściciel również interesował się Motorsportem i oprócz podstawowych rzeczy dokładał dodatkowe przydatne wyposażenie.
Wyposażenie:
• Sportowy pakiet Ralliart: agresywnie stylizowane zderzaki i maska z wlotami powietrza oraz spojlerem
• Usztywnione orginalne sportowe zawieszenie
• Reflektory LED
• Sportowe fotele Ralliart z Alcantary
• Orginalne 18-calowe felgi BBS
• Podwójny customowy przelotowy układ wydechowy
• Kierownica i gałka zmiany biegów obszyte skórą
• Pedały ze stopu aluminium
• System bezkluczykowy (Keyless Entry + Start)
• Automatyczna klimatyzacja
• System audio z ekranem dotykowym
• Kamera cofania
• Wielofunkcyjna kierownica z opcją sterowanie tempomatem
• System głośnomówiący
• Bluetooth
• Orginalne dywaniki Ralliart
• 6 poduszek powietrznych
• Chromowane dodatki
• ABS, ESP, EBD
• Kontrola trakcji i stabilizacji toru jazdy
• Pasy bezpieczeństwa z regulacją wysokości mocowania
• Elektrycznie sterowane szyby i lusterka
• Tempomat
• Siedzenia tylne dzielone asymetrycznie z funkcją złożenia
• Głośniki 6 szt.
• Skrzynia biegów: TC-SST (Twin-Clutch SST) – dwusprzęgłowa, 6-biegowa z łopatkami do zmiany biegów oraz trybem sportowym lub normalnym
• Mechanizm różnicowy aktywny z trzema trybami nawierzchni
• Mocowanie Isofix
• Komplet opon letnich oraz zimowych
• Downpipe który daje super efekt i odciąża turbinę
Postaram się wymienić wszystkie rzeczy które były robione lub wymagają poprawy
Karoseria:
2021
• Ponieważ auto ma już trochę lat wykonałem z lakiernikiem pełną kilku warstwową konserwację podwozia włącznie z pełnym demontażem zawieszenia, baku, zderzaków. Elementy metalowe zostały wypiaskowane i pomalowane dwoma warstwami.
2022
• Lakier w całkiem dobrej kondycji, raz robiona 3 etapowa polerka lakieru
• Aktualnie przednie nadkola wymagają zabezpieczenia a zaczep tylniego zderzaka poprawy
Mechanicznie:
Olej silnikowy z filtrami wymieniany co 10tys km lub rok
2020
• Wymiana kompletu rozrządu oraz świec zapłonowych
2021
• Wymienione oleje w dyferencjałach , płyn hamulcowy oraz chłodniczy
• Wymiana chłodnicy i zużytych elementów zawieszenia zauważonych podczas konserwacji podwozia
2022
• Pełna regeneracja zacisków hamulcowych włącznie z wymiana tarcz DBA Breakers
• Wymina sworzni oraz tuleji wahacza
• Wymiana akumulatora
2023
• Customowy wydech środkowy przelotowy oraz końcowy
2024
• Wymieniony olej wspomagania i miska olejowa
Odrazu dodam że auto pomimo niskiego przebiegu i dbaniu o jego stan posiada delikatne ślady użytkowania i wymaga drobnych poprawek. Auto nie katowane, pilnowane żeby się rozgrzało a turbina wystudziła. Przeważnie wchodziło na wyższe obroty w zimie na ośnieżonych górskich drogach lub na autostradzie w dłuższych trasach. Preferuje raczej sprzedaż osobie z zamiłowaniem, mającej respekt i umiejącej uszanować auto. Dla osoby konkretnej dorzucę do auta coś fajnego.
Zdjęcia zostały wykonane przy ostatniej sesji zdjęciowej. Opis jest tak rozbudowany ponieważ chciałbym umówić się z konkretną osobą i sprzedać auto osobiście dopiero gdy będę na miejscu w święta wielkanocne w terminie 18-21.04. Cena do negocjacji.
Zainteresowanych zapraszam do kontaktu.