Do sprzedania Mitsubishi Outlander 3.0 v6 224 km z LPG i napędem 4x4
Silnik wolnossący stara jednostka napędowa, która daje sporo frajdy z jazdy kod silnika 6B31, NIE POSIADA wielu uciążliwych w eksploatacji urządzeń filtrów cząstek stałych, turbiny czy systemu start stop, skrzynia zwykły automat 6 biegowy taki jak w Miśkach z silnikami diesla kod W6AJA - bardzo trwałe i idealne do ciągnięcia przyczepy (TO NIE JEST CVT).
Bogato wyposażony do wersji GT brakuje kamer 360 i tempomatu aktywnego (tempomat zwykły). Wersja wyposażenia Limited Edition z elementami Black Edition (za oceanem nie ma wersji wyposażenia tylko otwarty katalog wyboru wyposażenia), dużo opcji dodatkowych jak grzana kierownica, tylna klapa otwierana elektrycznie, czarny środek wraz z podsufitką, elektryczny szyberdach, kamera cofania.
Samochód sprowadziłem osobiście (wylicytowałem) w marcu poprzedniego roku z Kanady, po drobnej szkodzie - kolizji (uszkodzony zderzak, lampa, chłodnica wody, pas dolny, wgniecenie na masce). Jestem drugim właścicielem samochodu od nowości jak wyjechał z salonu w marcu 2021 r. Samochód zgodnie z tabliczką znamionową wyprodukowany w listopadzie 2020 r. (data pierwszej rejestracji 01.01.2020 r. wynika z niekompetencji diagnosty i przy rejestracji w Polsce). Naprawę przeprowadziłem osobiście tj. zamontowałem wyżej wymienione elementy. Posiadam pełną dokumentację pojazdu tj. faktury z przeglądów w Kanada od pierwszej właścicielki, carfax z historią pojazdu i szkodą jaką odnotowano w Kanada, zdjęcia z licytacji, z załadunku pojazdu, po dostarczeniu na moje podwórko aż po kolejne etapy naprawy. Lakierowane były rant maski, zderzak bo miał rysy, błotniki przednie bo też miały rysy najprawdopodobniej powstałe w transporcie.
Wyposażenie i dodatki:
- dwa komplety kół 18 cali na lato firmy Nexen oraz 17 cali z oponami Michelin (na oponach zrobione ok. 10 tys km na jednym ze zdjęć na felgach zimnowych),
- dwa komplety oryginalnych kluczyków (jeden przysłała mi pierwsza właścicielka),
- komplet dywaników gumowych dedykowanych do pojazdu z wysokim rantem,
- oryginalne koło zapasowe Mitshubisi wraz z zestawem do wymiany,
- zagłówki foteli w 3 rzędzie plus roleta bagażnika wszystko tak jak wyjechał z salonu.
Co zostało dołożone:
- samochód po pełnej konwersji na Europe, dołożone tylne światło przeciwmgielne z uruchamianiem za pomocą manetki oddzielnie tył i przód z wyświetlaniem na tablicy rozdzielczej, spolszczone radio, lampy Europa z ręczną regulacją i kilka innych opcji które aktywowano lub dezaktywowano wszystkie przeróbki wykonał TOKYO Dawid Mitlas dla wtajemniczonych osoba bardziej kompetentna niż autoryzowany serwis,
- instalacja LPG firmy Stag w październiku 2024 r. butla w miejscu koła zapasowego pod pojazdem o pojemności 72 l (wchodzi 66 litrów gazu) spalanie w granicach 11,5-15 l gazu na 100 km, benzyny podobnie,
- nowy hak holowniczy i instalacja 13 pin z modułem,
- założone chlapacze, oraz oklejono w kilku miejscach celem zabezpieczenia przed zarysowaniem najbardziej podatnych miejsc progi, zderzak tył, wnęki klamek i same klamki,
- wykonałem pełną konserwację podwozia wraz z zabezpieczeniem profili zamkniętych i aplikacją konserwacji w każdy możliwy otwór przeznaczony do tego celu :D oraz kilka innych rzeczy żeby się go milej użytkowało.
Olej i filtry wymienione przy 9, 18 i po zakupie tu w Polsce po 27 tys. km wraz z filtrem powietrza, na jesieni zrobiony pełen serwis klimatyzacji, nowy akumulator.
Samochód bez niespodzianek, można sobie go prześwietlać w każdy możliwy sposób na stacjach diagnostycznych czy przez mechaników.
Więcej pod numerem tel. 6*6*3*6*8*4*0*9*1