Mitsubishi Outlander 2.0 DID Instyle - 1
Mitsubishi Outlander 2.0 DID Instyle - 2
Mitsubishi Outlander 2.0 DID Instyle - 3
Mitsubishi Outlander 2.0 DID Instyle - 4
Mitsubishi Outlander 2.0 DID Instyle - 5
Mitsubishi Outlander 2.0 DID Instyle - 6
Mitsubishi Outlander 2.0 DID Instyle - 7
Mitsubishi Outlander 2.0 DID Instyle - 8
Mitsubishi Outlander 2.0 DID Instyle - 9
Mitsubishi Outlander 2.0 DID Instyle - 10
Mitsubishi Outlander 2.0 DID Instyle - 11
Mitsubishi Outlander 2.0 DID Instyle - 12
Mitsubishi Outlander 2.0 DID Instyle - 13
Mitsubishi Outlander 2.0 DID Instyle - 14
Mitsubishi Outlander 2.0 DID Instyle - 15
Mitsubishi Outlander 2.0 DID Instyle - 16

1 / 17

Mitsubishi Outlander 2.0 DID Instyle - 1
Mitsubishi Outlander 2.0 DID Instyle - 2
Mitsubishi Outlander 2.0 DID Instyle - 3
Mitsubishi Outlander 2.0 DID Instyle - 4
Mitsubishi Outlander 2.0 DID Instyle - 5
Mitsubishi Outlander 2.0 DID Instyle - 6
Mitsubishi Outlander 2.0 DID Instyle - 7
Mitsubishi Outlander 2.0 DID Instyle - 8
Mitsubishi Outlander 2.0 DID Instyle - 9
Mitsubishi Outlander 2.0 DID Instyle - 10
Mitsubishi Outlander 2.0 DID Instyle - 11
Mitsubishi Outlander 2.0 DID Instyle - 12
Mitsubishi Outlander 2.0 DID Instyle - 13
Mitsubishi Outlander 2.0 DID Instyle - 14
Mitsubishi Outlander 2.0 DID Instyle - 15
Mitsubishi Outlander 2.0 DID Instyle - 16

Najważniejsze

Przebieg

298 800 km

Rodzaj paliwa

Diesel

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

SUV

Pojemność skokowa

1 968 cm3

Moc

140 KM

Opis

Mitsubishi Outlander 2.0 DiD ‘2007 140KM 7-osobowy

Przedmiotem oferty jest Mitsubishi Outlander 2.0 DiD 4WD w manualu 6-biegowym, rocznik ‘2007, posiadający już normę emisji Euro4. Silnik to 140 konny diesel Volkswagen 2.0 TDi, wymieniony na nowszy unit w 2016 roku z powodu wady tych silników we wszystkich modelach VW i pochodnych.


Jest to praktycznie najbogatsza wersja wyposażenia tego Outlandera II-giej generacji w wersji przedliftowej (lifty - to z taką wielką okrpnie wyglądającą chłodnicą na pół przodu) - wersja Instyle. W odróżnieniu od wersji „Instyle DVD” - brak tylko fabrycznej nawigacji z dużym ekranem i DVD. Czyli to wersja ze skórą, szyberdachem, nagłośnieniem klasy premium (Rockford Fosgate) z ogromnym subwooferem w bagażniku i CD changerem, Climatroniciem, selektorem trybu napędu (napęd na przód, napęd automatyczny AWD i zblokowany 4WD - z większym stosunkiem mocy podanej na tył), pełną elektryką szyb i fotela kierowcy, czujnikami parkowania tył, elektrycznie składane i podgrzewane lusterka. Nadwozie w wersji 7 osobowej (5 na stałe, 2 wyciągane z podłogi bagażnika – wbite w dowód jest 7 osób), z fotelami w II rzędzie z taka rzadko wysępująca ciekawostka – bo z regulowaniem: przesunięcia tył/przód oraz pochylenia oparcia. Tylne siedzenia są także składane w stosunku 40/60. Alufelgi – 16”, na profilu pozwalającym nie czuć wertepów w terenie ani dziur w dziurawych drogach.


Jestem II właścicielem. Samochód odkupiłem od znajomego w 2013 roku przy niecałych 200 tysiącach km, bo tak bardzo mi się spodobał. Jako nowe, to auto kosztowało w roku 2007 – ponad 150 tysięcy PLN. Zakup był dokonany w salonie w Polsce. Od tamtej pory autko zrobiło u mnie przez te 10 lat dalsze 100tyś km. Obecnie jest więc niecałe 299 tysięcy km przebiegu. Ale silnik, turbo – były wymienione (o tym poniżej), więc napęd mają połowę tego przebiegu.


W tym czasie doinwestowałem go poważnie, zarazem poprawiając znane i popularne problemy tego modelu (występujące praktycznie ZAWSZE po 200 tys, przebiegu, więc uwaga na skręcone przebiegi !):


- wymiana głowicy silnika (2015)

- wymiana turbosprężarki (2015, przy 221 tys. km)

- wymiana paska rozrządu (2016, przy 224 tys. km)

- regeneracja sprzęgła (2016, zapłaciłem za usługę w opcji „dobrze”, a nie „tanio”, bo miałem taki wybór)

- wymiana wysprzęglika centralnego, sprzęgła jednokierunkowego alternatora, wkładu termostatu (2016)

- wymiana słupka silnika (2016), silnik obecnie ma ok. 150 tysięcy km mniej, niż nadwozie !!!

- wymienione oleje w mechanizmach różnicowym przód, tył i skrzyni rozdzielczej (2016)

- regeneracja skrzyni biegów (2016, biegi nr VI i II)

- wahacz przedni lewy i prawy (2019)

- wymiana chłodnicy wspomagania (2019)

- wymiana rozrusznika (2020)

- wymienione tarcze i klocki (2020, przód: tarcze i klocki Zimmermann, tył: tarcze Brembo, klocki Ferodo Premiere)

- wysokiej klasy filtr kabinowy

- wymiana chłodnicy głównej (2021)

- wymienione dwa pompowtryskiwacze (2015, 2021)

- wymienione wiązki pompowtryskiwaczy (po kolei z czasem szły kolejne)

- wymiana amortyzatorów klapy (2021)

- wymiana lewego zawiasu klapy (2024)

+ wiele innych wymienionych przewodów, rur, układów, itp.


Auto przez wiele lat było moim głównym autem i zarejestrowanym na firmę, więc za pomocą mojej firmy inwestowałem w niego należycie.

Nie było za to wymieniane koło dwumasowe, bo nie ma objawów, aby było już do wymiany.

Podsumowując: auto jest gotowe do jazdy od razu po zakupie.


Teraz z rzeczy które nie wpływają na jazdę, ale jak ktoś jest superestetą, to może to sobie już we własnym zakresie naprawić / wymienić:

- dosłownie przed samą sprzedażą puścił mi szew z boczku z lewej strony w fotelu kierowcy ☹

- jest naderwana roleta bagażnika, ale ja z taką jeżdżę od 6 lat, można to podkleić

- nie udało mi się także reaktywować modułu Bluetooth, mimo jego wymiany (kupiłem używany, padł niedługo po wymianie, więc odpuściłem temat; ale raz na pół roku ten BT zaczyna działać.

- kupiłem z już wygryzioną (przez kunę) matą wygłuszającą (pośrodku) pod maską.


Samochód jest w stanie dobrym+. Nie piszę, że bardzo dobrym, bo da się znaleźć w nim kilka artefaktów. Np. kilka odprysków farby, drobnych wgnieceń parkingowych, czy przytarć.

Dodatkowo w 2015 roku miałem kolizję z winy kierowcy wysokiej ciężarówki, który mnie na pasie nie zauważył i troszkę na mnie zjechał – uszkodził mi lewy błotnik i maskę. Było to naprawione w dobrym warsztacie blacharskim.


Przegląd ustawowy - ważny do 18.07.2025

Ubezpieczenie OC - ważne do 19.08.2025

Kupujący to auto – NIE PONOSI kosztu 2% opłaty PCC, bo jest na to auta pełna Faktura VAT. Cena do niewielkiej negocjacji.

 

6 października 2024 23:26

Szczegóły

Pokaż oferty z numerem VIN

Tak

Ma numer rejestracyjny

Tak

Marka pojazdu

Mitsubishi

Model pojazdu

Outlander

Rok produkcji

2007

Przebieg

298 800 km

Pojemność skokowa

1 968 cm3

Moc

140 KM

Rodzaj paliwa

Diesel

Skrzynia biegów

Manualna

Spalanie W Mieście

8 l/100km

Typ nadwozia

SUV

Liczba drzwi

5

Liczba miejsc

7

Kolor

Srebrny

Rodzaj koloru

Metalik

Kraj pochodzenia

Polska

Zarejestrowany w Polsce

Tak

Bezwypadkowy

Tak

Stan

Używany

VIN

Wyświetl VIN

14 pól zweryfikowanych

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Potrzebujesz finansowania?

Nowość

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

16144

PLN

Min. 2 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Usługi w ramach OTOMOTOPAY są świadczone na podstawie Regulaminu OTOMOTOPAY.

Kalkulator ma jedynie charakter poglądowy i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego. Warunkiem udzielenia kredytu konsumenckiego jest pozytywny wynik oceny zdolności kredytowej i ryzyka kredytowego konsumenta, a ostateczne warunki kredytowania zależą od wyniku tej oceny.

 

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Interfejs Bluetooth

Radio

Zestaw głośnomówiący

System nagłośnienia

Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

Karol Kasprzyk

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2024

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Warszawa, Mokotów

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store