Samochód używany głównie na dojazdy do pracy po trasie S8, ale bez problemu pokonywałem nim dłuższe trasy, np. ze Szczecina do Warszawy lub z Warszawy do Zakopanego.
Auto z polskiego salonu. Pojemne, 7-miejscowe, z dodatkowymi miejscami chowanymi w bagażniku. Bagażnik posiada rozkładaną półkę ułatwiającą załadunek, np. zakupów. W środku znajduje się rolowana zasłona bagażnika.
Silnik 2.0 TDI PD, 140 KM, przebieg: ~250 tys. km. Skrzynia manualna, 6 biegów + wsteczny, dołączany napęd 4x4 w 2 trybach. Spalanie w trasie ~7 l/100 km (z pełnym bagażnikiem, 5 osób)
Auto posiadam od 2021 roku (kupiłem przy przebiegu ~198 tys. km). Aktualnie stoi na aluminiowych felgach 16-calowych z oponami całorocznymi. Gratis dołączam również ładne 18-calowe felgi aluminiowe z zestawem dekielków i nakrętek. System KeyLess umożliwia otwieranie i uruchamianie samochodu bez konieczności wyciągania kluczyka. Zamykanie szyb i składane lusterek z kluczyka. Wewnątrz jest wiele schowków, w tym jeden klimatyzowany. Tapicerka materiałowa jest w dobrym stanie, bez przetarć. Silnik klekocze jak na TDi przystało, nawet zimą nie ma problemu z odpalaniem, nie puszcza dymków. Feneralnie z silnikiem nie ma problemów. W 2022r. wymieniony akumulator. System nagłośnienia Rockford. Subwoofer w bagażniku. Auto wygląda jakby było zwyczajnie używane.
Auto woziło mnie co dzień do pracy więc starałem się o nie dbać na bieżąco, olej wraz z filtrami (oleju, paliwa, powietrza) wymieniany co ~10-11k km, ostatni raz przy przebiegu 249kkm.
Ważniejsze naprawy, przy przebiegach:
- 235 tys. km: wymiana łącznika stabilizatora z przodu, wymienione sprzęgło dwumasowe oraz wysprzęglik (faktura na 4,7 tys. PLN do wglądu)
- 223 tys. km: wymiana chłodnicy silnika, klocków i tarcz Ferodo z przodu (2,2 tys. PLN)
- 222 tys. km: wymiana wachaczy, konserwacja podwozia, usunięcie rdzy, piaskowanie podwozia, zabezpieczenie elementów zawieszenia niemiecką chemią oraz wtryśnięcie wosków (koszt ok. 5,5 tys. PLN)
- 216 tys. km: usunięcie rdzy nad prawym tylnym kołem
- po zakupie: wymienione wszystkie oleje (w tym w tylnym dyfrze) i filtry + pasek rozrządu
Zamieniam na mniejsze bo dużego już nie potrzebuję.
W historii jest jedno badanie okresowe negatywne. Kupiłem żarniki świateł dla nie tej wersji co trzeba.
Mankamenty:
Tylne hamulce wymagają sprawdzenia, najprawdopodobniej konieczna wymiana klocków i tarcz
Auto miało bliskie spotkanie tylnym prawym zderzakiem ze słupkiem parkingowym. Pękła lampa, a zderzak wypadł lekko ze ślizgu i też trochę pękł ale w mało widocznym miejscu (lampa do wymiany, dodaję nową w gratisie, chciałem sam wymienić ale nie umiem, a nie chcę nic uszkodzić). Kierownica wytarta po lewej stronie (w pełni funkcjonalna). Kokpit ma drobne otarcia po uchwytach na telefon. Przednia szyba lekko porysowana (widoczne pod światło, nie przeszkadza w jeździe). Prawe lusterko nie skłąda się, sterowanie zwierciadłem działa. Lekka wgniotka na lewym, przednim błotniku.
Ubezpieczenie ważne do 24.11.2024, przegląd do 13.01.2024. Dla raportów data pierwszej rejestracji 05.02.2024.
Starałem się opisać wszystko uczciwie. W przypadku pytań zapraszam do kontaktu.
Cena oczywiście do negocjacji, ze względu na mankamenty jestem w stanie zejść z ceny.