Pojazd był regularnie serwisowany, z dbałością o wszystkie niezbędne naprawy i wymianę części. Oto najważniejsze z nich:
• Lipiec 2021 (209 957 km) Wymiana paska rozrządu wraz z pompą wody, rolką prowadzącą i napinaczem (komplet INA), wymiana wentylatora nawiewu powietrza w kabinie;
• Lipiec 2022 Wymiana kompletnych amortyzatorów przednich MacPhersona (KYB - kayaba) wraz z łożyskami oporowymi; Wymiana stabilizatorów przednich; Wymiana sprężyn i amortyzatorów tylnych (KYB - kayaba); Wymiana sprężyn gazowych bagażnika;
• Styczeń 2023 (219 258 km) Regeneracja turbiny, wymiana rurki EGR, oczyszczenie i uszczelnienie układu obiegu cyrkulacji spalin; Wyczyszczenie kolektora dolotowego, oczyszczenie zaworu EGR, wymiana przepustnicy gaszącej; wymiana wahaczy poprzecznych tylnych; ustawienie zbieżności, wymiana chłodnicy oraz płynu chłodzącego;
• Marzec 2024 Wymiana pompy sprzęgła, wysprzęglika, tarczy sprzęgła i docisku oraz koła dwumasowego (zestaw firmy LUK); wymiana uszczelnienia wału od strony sprzęgła; wymiana oleju w skrzyni biegów oraz w reduktorze.
• Wymiany oleju silnikowego Shell helix 5W-30, filtrów oleju, powietrza oraz kabinowego były prowadzone zwykle co km. Filtr paliwa wymieniany był co dwa lata.
Samochód jest w bardzo dobrym stanie technicznym dzięki systematycznym przeglądom i naprawom.
Kalkulator ma jedynie charakter poglądowy i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego. Warunkiem udzielenia kredytu konsumenckiego jest pozytywny wynik oceny zdolności kredytowej i ryzyka kredytowego konsumenta, a ostateczne warunki kredytowania zależą od wyniku tej oceny.
Historia pojazdu
Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.