OUTLANDER III generacji z najbogatszym wyposażeniem : , skórzane siedzenia , elektryczna klapa , kamera cofania , hak holowniczy, 7 miejscowy , klimatyzacja , GPS , zestaw głośnomówiący , szyberdach , dwa zestawy kluczy , otwierany i zapalany na przycisk
Stan techniczny: silnik przy około 240 000 wymienione wtryski ( oryginalne ) , wymienione wałki balansowe ( oryginały) turbina , filtr DPD , zawór EGR , rozrząd , sprzęgło na wszystko posiadam rachunki z ASO. Opony 5 letnie w dobrym stanie dodatkowo komplet opon zimowych na osobnych felgach . Bagażnik dachowy
Karoseria posiada liczne drobne wgniecenia ( nie wymagające zabezpieczeń przed zardzewieniem) przedni zderzak z mała dziurą po lekkim uderzeniu .
Przy włączonym napędzie na 4 koła zdarza coś przeskoczy w tylnym kole przy skręconych mocno kołach , mechanik mówi że prawdopodobnie przegub wału napędowego ma luzy . Przy jeździe na ECo nic się nie dzieje .
Samochód warty kupienia dla samego silnika bardzo mocny i jednocześnie oszczędny .
Wszystkie wady samochodu opisałem cena niska ze względu na wgniecenia w karoserii.
Samochód stoi w garażu od dwóch lat bo żal mi go było sprzedawać , po 4 miesiącach odpalił bez najmniejszego problemu. Można spokojnie jeździć. Dla nie wtajemniczonych samochód diesla jak ten z nie zdemontowanym filtrem DPF wymaga wyjechania czasami poza miasto by dopalić filtr .