Witam,
Posiadam na sprzedaż MITSUBISHI PAJERO II STANDARD 3.0 V6 24V 181KM GLS z przebiegiem 174000km. Skrzynia SUPER SELECT, blokada tylnego mostu
Samochód po kapitalnym remoncie, włożone w niego masę czasu i pieniędzy.
PAJERO w moich rękach od 6 lat, jestem pierwszym właścicielem w kraju.
Przez ten czas zrobiłem nim jakieś 7000 km, resztę spędził w garażu przy modyfikacjach, miała to być wyprawówka i brakuje jej jedynie
właściwego zagospodarowania tylnej przestrzeni zabudową pod materac i jakieś szafki/półki, co kto woli.
Sprzedaje ponieważ zbyt długo to wszystko trwało i przez okres 6'ciu lat zmieniły się plany i potrzeby życia codziennego, a samochód głównie stoi, wiec może ktoś go lepiej wykorzystać :)
Posiadam wszystkie zdjęcia od początku do końca przebudowy, faktycznie zainteresowane osoby mogą je ode mnie otrzymać.
Aby uniknąć większości pytań to z rzeczy zrobionych i tych co dostaniesz z samochodem:
*SILNIK
- wymieniony rozrząd przy 167.000km
- wymienione wszystkie cewki
- wymienione wszystkie świece
- wymieniony olej silnikowy wraz z wszystkimi filtrami jakieś 3000km temu
- wymienione oleje w mostach
- pokrywa pomalowana w kolor samochodu
- nowy akumulator VARTA AGM
* PODWOZIE (czyli to co najważniejsze)
- cała rama została odnowiona i zabezpieczona począwszy od konwerterów rdzy, podkładów, wosków do zamkniętych profili, kończąc na "baranku".
przed tymi pracami nie wyglądała aż tak źle, lecz robiłem PAJERO dla siebie i chciałem bardzo zadbać o te tematy, aby służyło
jak najdłużej i było to zrobione na lata. (MOŻNA WALIĆ MŁOTEM 5KG)
- podłoga/progi/nadkola również zostały odnowione i zabezpieczone w ten sam sposób co rama
- wymienione zostały wszystkie przewody hamulcowe na nowe wraz z łącznikami, spinkami i klockami hamulcowymi
- nadkola wyłożone matą NBR gr. 5mm, która świetnie zabezpiecza nadkola przed kamieniami itd.
*ZAWIESZENIE
- amortyzatory 2'' PROFENDER x2 przód x2 tył
- sprężyny 2'' LOVELS
- wzmocnione drążki skrętne LOVELS
- wymienione wszystkie tuleje zawieszenia na poliuretany TWARDOŚĆ 75 ShA
- LIFT BUDY 3''
- wymienione wahacze dolne/górne pomalowane w kolor samochodu
- podkładki dystansowe pod wahacze
*NAPĘD
- wymieniony olej w mostach
- nowe kompletne półosie
- felgi stalowe ET-50 z nowymi oponami "SIMEX" 33 cale, nie nalewki
- drugi komplet kół na alufelgach oryginalnych z pajero z oponami AT wielkości 31''
*Z ZEWNĄTRZ
- PAJERO pomalowane RAPTOREM w kolor niebiesko-czarny
- przedni zderzak z grawerem PAJERO, x2 lampa robocza i oczkami pod montaż odciągu do bagażnika
- wyciągarka przód DRAGON WINCH 13000lbs, płyta zamocowana do ramy grubości 10mm
- bagażnik dachowy z oświetleniem 360 (przód Led bar 130cm, bok 25cm x4, tył 25cm x2),
grawerami PAJERO i linami stalowymi w oplocie koloru niebieskiego do odciągu
- progi z rury stalowej zamocowane do ramy, okładzina z blachy aluminiowej ryflowanej malowanej proszkowo
- drabina montowana na tylną klapę
- koło zapasowe z aluminiową felgą malowaną proszkowo i oponą 33'' MT TOYO
- HI-LIFT wraz z mocowaniem do koła zapasowego
- tylny zderzak wykonany z blachy grubości 6mm i wzmocnieniem pod wyciągarkę
- wyciągarka tył TITANIUM 12000lbs
- osłona silnika z aluminiowej blachy ryflowanej 5mm malowanej proszkowo w kolor
- maska od diesla z zapinkami maski PRO RACING
- dołożony x2 KLAKSON
- odciąg z liny stalowej w oplocie gumowym pod kolor samochodu
- nowy zbiornik paliwa wraz z całym osprzętem (pompa paliwa, przewody, rura do wlewu paliwa)
- osłona baku paliwa wykonana z blachy stalowej grubości 4mm
- poszerzenie poszerzeń gumowmi poszerzeniami
- w przednie lampy wklejone paski led z dynamicznymi kierunkowskazami
*ŚRODEK
- podłoga zabezpieczona podkładem i farbą antykorozyjną
- wyklejenie podłogi matą wygłuszającą AB-2 i na to mata K9S
- na maty przykręcona blacha aluminiowa ryflowana
- hydrauliczny ręczny
- podsufitka pomalowana na czarny kolor, dodanie oświetlenia LED, zapalniczki i woltomierza
- na podsufitce umieszczony główny hebel od prądu i carlingi sterujące wyciągarkami i oświetleniem
- zegary na słupku A pokazujące ciśnienie oleju, temperaturę oleju i temperaturę wody
- kierownica SPARCO z nabą do niej
- obszyte fotele na nowo z grawerem PAJERO
- cały środek pomalowany i odnowiony
- reszta oklejona filcem, tylna podłoga wyłożona sklejką z nadkolami
- przyciemnione boczne szyby
- nowy mieszek skrzyni biegów wraz z gałkami zmiany biegów
*pewnie o czymś zapomniałem, ale myślę że odpowiedziałem na większość pytań:
- "a co było zrobione?"
- "czemu tak drogo za tak stare PAJERO" itp.
Zainteresowane osoby zapraszam do kontaktu.
Cena do rozsądnej negocjacji, bądź wymienię za jakieś kombii