1 / 39
2 lipca 2024 21:12
ID: 6125772925
Szczegóły
Oferta od
Prywatne
Pokaż oferty z numerem VIN
Tak
Ma numer rejestracyjny
Tak
Marka pojazdu
MitsubishiModel pojazdu
PajeroGeneracja
IV (2007-)Rok produkcji
2008
Przebieg
277 000 km
Pojemność skokowa
3 200 cm3
Rodzaj paliwa
DieselMoc
170 KM
Skrzynia biegów
AutomatycznaSpalanie Poza Miastem
9.0 l/100km
Spalanie W Mieście
13 l/100km
Typ nadwozia
SUVEmisja CO2
280 g/km
Liczba drzwi
5
Liczba miejsc
7
Kolor
CzarnyData pierwszej rejestracji w historii pojazdu
Numer rejestracyjny pojazdu
Zarejestrowany w Polsce
Tak
Bezwypadkowy
TakStan
UżywaneVIN
Wyświetl VIN
12 pól zweryfikowanych
Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych
Wyposażenie
System nawigacji satelitarnej
System nagłośnienia
Opis
Sprzedam Pajero IV 2008r. 3.2 DID 170KM automat.
Używany w Polsce, jestem 3 właścicielem (od 5 lat). Wersja z Emiratów - poza detalami karoserii jest większa chłodnica i fabryczny brak DPF, jednak bez podgrzewania przednich foteli, bez wyświetlacza, bez czujnika deszczu.
Przebieg 277tys km. Wersja 7 osobowa.
Silnik, skrzynia, przeniesienie napędu, napędy, reduktor pracują bez zarzutów, zawieszenie nie stuka, amortyzatory, sprężyny i cała buda sztywna, kolumna kierownicy i reszta układu kierowniczego bez luzów, przeniesienie napędu na tył również bez luzów. Po asfalcie prowadzi się równo i precyzyjnie – nie motany, nie wytłuczony, nie topiony, nie jeździł nawet zbytnio w terenie, a takim w prawdziwym w ogóle ;) Na konsoli wszystko ładnie gaśnie, regularnie i niedawno wymieniony olej i filtr paliwa. Dynamiczna wymiana oleju w skrzyni ~20tkm temu. Rozwiązany problem układu paliwowego – plastikowy zbiornik itp. (zrobił to poprzednik).
Wymieniłem jakiś czas temu zaciski przednie na fabrycznie zregenerowane, jednak jakiś czas po wymianie tarcze mają minimalnie wyczuwalne bicie. Wymieniłem też na nowe skorodowane osłony tylnych tarcz hamulcowych.
Wnętrze - boczki, skóry, tapicerka - poza wytartą dziurą w fotelu kierowcy i zniszczonym obszyciem kierownicy – przyzwoite - nie zniszczone, nie palone.
Karoseria nie skorodowana, lakier też jak na wiek w jest porządku, poza obudową koła zapasowego (lakier przytarty i rama jest skorodowana, ale dokładam taką na wymianę).
Brak przeglądu technicznego: przewody hamulcowe, do roboty jest też konserwacja podwozia, od spodu progi raczej do odbudowy bo się już sypią, nadkola do zabezpieczenia. Łącznik ksenonów, guma na drążku kierowniczym, trochę wypocin w okolicach wtrysków (paliwo), pasek alternatora trochę czasem zapiszczy, niewielka opuchlina przy szyberdachu, klima do nabicia.
Trochę gratów ze zdjęcia dokładam, na zdjęciach nie ma plastikowej osłony silnika i metalowej osłony zespołu napędowego, które też są z samochodem.
Więcej zdjęć konkretnych elementów mogę przesłać mailem, na ewentualne pytania odpowiem też telefonicznie.
Informacje o sprzedającym
Bartłomiej
Osoba prywatna
Sprzedający na OTOMOTO od 2018
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie