Opis
Jeżeli nie interesuje Cię kupno samochodu sprowadzonego z zagranicy, z niepewną historią, dużym i niepewnym przebiegiem, powypadkowego, skorodowanego - a szukasz samochodu z polskiego salonu sprawnego, dobrze wyposażonego, zadbanego i bez wkładu finansowego, to ten samochód jest dla Ciebie.
Mitsubishi Pajero Sport 2006 r., w najwyższej wersji wyposażenia DAKAR INTENSE - klimatronic, podgrzewana tylna oraz przednia szyba, podgrzewane obydwa przednie fotele, elektryczne szyby przednie i tylne, przyciemniane tylne szyby, elektryczne lusterka boczne, składane elektrycznie, aluminiowe felgi 16 - SALON POLSKA - BEZWYPADOWY.
Jestem drugim właścicielem. Kupiłem samochód z przebiegiem 62000 km i użytkuję go 5 lat. W tym czasie przejechałem nim 30.000 km. Poprzednia właścicielka kupiła samochód w salonie na firmę i woziła nim dzieci do szkoły.
Pajero po zakupie - przy przebiegu 2.875 km - miało podniesioną moc w serwisie Mitsubishi - ze 115 KM do 140 KM z wpisem do Książki Gwarancyjnej - urządzenie MME 41315 - ROLLITRONIC.
W serwisie również zamontowano profesjonalny i dedykowany do tego modelu KANGUR, hak holowniczy BRINK 298400 oraz autoalarm AMX G+
Aktualnie samochód ma przebieg 94000 km. Po zakupie - ze względu na wiek pojazdu - wymieniłem rozrząd, pompę wody, wszystkie paski klinowe, filtry, a także olej w skrzyni biegów, mostach, reduktorze. Olej w silniku wymieniany co 8000 km. Wymienione tarcze hamulcowe i wszystkie klocki, tarczobębny tylnych kół, zaciski tylnych hamulców, linka hamulca ręcznego, tuleje stabilizatorów, końcówki kierownicze, sworznie wahaczy przednich, poduszka reduktora, poduszki skrzyni biegów, uszczelka pokrywy zaworów, koła pasowe wału. W 2023 r. ponownie wymieniłem wszystkie paski klinowe w pojeździe. Kontrolowałem też zbieżność kół.
Po zakupie przeze mnie samochód przeszedł kompleksową konserwacje - czyszczenie i malowanie ramy i podwozia. Rama jest zdrowa, bez dziur, co jest najważniejsze w tego typu pojazdach. Pomalowano też prawe tylne drzwi oraz tylny zderzak - po przerysowaniu na parkingu przed marketem, zabezpieczone zostały również dolne krawędzie przednich błotników by zabezpieczyć przed pojedynczymi ogniskami korozji. Samochód nie był topiony w wodzie i eksploatowany w terenie, jest bardzo zadbany, wymieniono w nim wszystkie elementy wymagające wymiany. Samochód wyposażony w hak holowniczy.
Ostatni serwis olejowy, wymianę filtrów, kontrolę napędu 4x4 i reduktora oraz kontrolę zbieżności przeszedł w dniu 12 grudnia 2023 r. Samochód serwisowany w dobrym zakładzie mechanicznym - całkowicie bez wkładu finansowego. Jego stan utrzymania i przebieg świadczą, że jest to jedyny i niepowtarzalny egzemplarz i posłuży jeszcze wiele lat. Przebieg jest potwierdzony - do weryfikacji w bazie CEPIK.
Kontakt na podany nr telefonu.