Pajero IV kupiony w salonie w Polsce. Moc 218KM.
Samochód od pasjonata marki Pajero.
Bardzo bogata dokumentacja serwisowa.
Fabrycznie to Pajero ma Euro4 ale nie posiada uciążliwego DPF co jest jego mega zaletą, wcześniejsze i późniejsze roczniki miały klasyczne dpf.
Silnik nowszego typu, 200KM w serii, bezproblemowy, najmocniejszy diesel w historii Pajero. Napęd SuperSelect. Blokada centralnego dyferencjału i tylnego dyrfa (którą nie wszystkie PajeroIV mają).
Samochód z polskiego salonu, przede mną jeden właściciel od nowości, prezes firmy.
Wyposażenie pełne.
Samochód serwisowany na oryginalnych częściach u najlepszych mechaników specjalizujących się w Pajero. Olej i filtry wymieniane co roku.
Klima nabijana co roku (jest podwójna, na oddzielnych 2 parownikach).
Z dodatków: radio android z przyciskami, Webasto suche, lampy dzienne LED, halogeny LED, CB radio President Johnson II ASC + antena President, wyciszenie kabiny markowymi materiałami.
W ostatnich kilku latach auto doinwestowano jak poniżej:
- 4 sztuki fabrycznie nowe wtryskiwacze (całe wtryskiwacze oryginalne Denso, lipiec 2021)
- 2020 konserwacja podwozia (w najlepszym warsztacie specjalizującym się w Pajero, wraz z piaskowaniem)
- zbiornik paliwa wymieniony w 2020r
- dwa akumulatory Yuasa jesień 2020r (samochód ma 2 akumulatory)
- opony 2021 (Micheline CrossClimate)
- wymiana oleju w automacie dynamiczna i luzy zaworowe - czerwiec 2021r
- nowy EGR (oryginał, nie zamiennik) - 2022r
- czyszczenie kolektora dolotowego - 2022r
- rozrząd - 2022r
- nowa maglownica 2022r
- wszystkie amortyzatory nowe (oryginalne KYB) - 2022r.
- wszystkie tarcze klocki nowe (przód w ASO) , zaciski regeneracja i malowanie, 3 nowe piasty - jesień 2022r
- nowe świece żarowe - jesień 2022r
- zregenerowany szyberdach (cały mechanizm z napędem) 2018r
Pajero ma zrobiony delikatny chiptuning, 218KM (seryjnie ma 200KM), w którym chodziło o sprawniejsze wyprzedzanie w trasie, więc nie o podniesienie mocy maksymalnej ale o zwiększenie momentu napędowego, więc w razie potrzeby możliwości tuningowe jeszcze są.
Garażowany od nowości.
Uciąg na haku 3500kg wpisany w dowód rejestracyjny.
Auto niezawodne, niedawno bo w lipcu 2024 było z rodzinką na wakacjach we Włoszech (średnie spalanie 8,7L/100km z wyjazdu)
Cena do negocjacji.