NISSAN 200sx S14a z silnikiem 2JZ-GTE w TOP-owej specyfikacji, profesjonalnie przygotowany do driftu na sezon 2024r
W aucie wszystko jest praktycznie NOWE, bardzo starannie wykonane !!!
Auto jest bardzo szybkie i trakcyjne !
Idealnie nadaję się do zawodów na najwyższym poziomie !
Można nim startować w każdej lidze w Europie.
Posiada ważne homologacje FIA zgodną z regulaminem technicznym DMGP i DMP
Ja jeździłem w DMP- Driftingowe Mistrzostwa Polski
Auto jest bezawaryjne w pełni przygotowane do startów !
Nissan jest zarejestrowany i ubezpieczony w PL
- Silnik 2JZ-GTE NOWY 06.2024 zakuty,
Tłoki CP CARRILLO + kute korbowody, śruby ARP, Wałki BC 264, Wtryski 1000, wystrojony na E85 i BP98, posiada Flexfuel dlatego można mieszać paliwo i jeździć na czym się chce. Aktualnie 800 KM i 950 Nm można wystroić na więcej ale według mnie nie ma potrzeby.
Jeździłem na Valino 285/35 R18 08RS TW160 i dawało rade,
- Turbina Borg Warner EFR 8374 0.92 A/R T4 twinscroll
- Kolektor wydechowy i ssący marki premium,
- Wzmocniony alternator, akumulator AGM,
- Podtlenek azotu NX - NITRO + 150KM
- Sterownik silnika EMU Black ECU MASTER wystrojony przez Turbo Lamik
- Wyświetlacz ADU 7"+ PMU itd.
- Układ chłodzenia G-GARAGE w bagażniku, bardzo wydajny + 2x wiatrak Spal, Pompa wody Davies Craig EWP150 , chłodnica oleju Setrab,
- Sprzęgło II-tarcz spiek na FTWL 1600 Nm
- Skrzynia biegów sekwencyjna D.M.A. RACING GEARS NOWA kupiona w maju 2024 na gwarancji + wał napędowy custom
- Półosie 300zx – pancerne, nigdy nie miałem z nimi problemu
- Zawieszenie przód i tył Wisefab + gwint ISC Drift
Kalkulator ma jedynie charakter poglądowy i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego. Warunkiem udzielenia kredytu konsumenckiego jest pozytywny wynik oceny zdolności kredytowej i ryzyka kredytowego konsumenta, a ostateczne warunki kredytowania zależą od wyniku tej oceny.
Historia pojazdu
Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.