Jako że trafił się do kupienia inny wóz sprzedam swoje s13.
Silnik to 1uz na hamowni pokazał 300km i 416nm zalegalizowany
Kompresja na wszystkich cylindrach okolo 12.5 bara
Środek całkowita seria poza oryginalnym Nardi i fotelami z s14. Wszystko kompletne łącznie z bagażnikiem.
Wszystko sprawne, szyby centralny zamek, itp itd.
Mechanicznie to wszytko praktycznie nowe, hamulce z 300zx tt aluminiowe, magiel po regeneracji, całe zawieszenie poli, oem szpera itp itd.
2 lata jeżdżę i tylko olej zmieniam.
Nie wymaga prac blacharskich, jedynie lakierniczych, stary zmęczony lakier.
Hamulce:
-Wszystkie przewody miedziane nowe.
-przewody elastyczne stalowe nowe.
-zaciski przod 4 tloczek aluminiowy 300zx tt
-zaciski tył 2 tłoczki aluminiowe 300zx tt
-tarcze 360mm na 28mm z murano
-pompa hamulcowa najwieksza możliwa 300zx tt
-regulator sily hamowania
Zawieszenie:
- Gwint ISC drift 8/6kg
-wszystkie gumy wymienione na zółt pouliretany
-stabilizator przod 26mm Whiteline
-drazki reakcyjne regulowane
Układ kierowniczy:
-elektryczna pompa wspomagania
-regenerowana maglownica
-drazki kierownicze dluzsze grubsze
-adaptery skretu GK tech
Silnik i napęd
- moc 300km i 416nm na hamowni
-Emu classic na oddzielnej wiazce
-kolektory wydechowe na zamownie
-uklad wydechowy na zamownie
-cewki audi R8
-przepustnica 90mm na linkę,
-chłodnica najgrubsza możliwa do s13
-nowe przwody paliwowe
-chłodnica oleju z relokatorem
-kolo zamachowe PMC, sprzęgło oem bmw, docisk 530d, skrzynia m57
- wał oem nissan
-dyfer s14 LSD
Srodek i karoseria
-środek całkowita seria poza fotelami z s14 i oryginalna kierownica nardi.
-karoseria również nie przerabiana jednak do malowania.