Sprzedam samochód importowany od osoby prywatnej z Francji. Samochód kupiony w sierpniu 2024 przy przebiegu 27423 km dla mojej żony. Samochód w 100 % bezwypadkowy.
Jestem inżynierem transportu i dbam o swoje samochody. W samochodzie zapobiegawczo sprawdziłem układ klimatyzacji- kontrola szczelności oraz kontrola poziomu oleju sprężarki oraz czynnika chłodzącego. Wymieniłem olej przekładni redukcyjnej na Repsol Matic VI ATF- który posiada dopuszczenie Nissana- Nissan Matic Fluid C, D, J, K, S (1,5 l.), Wymieniłem olej przekładniowy, bo oleje przekładniowe zużywają się, jak każdy olej oraz wymieniłem płyn układu hamulcowego (ze względu na jego higroskopijność, który niewymieniany akumuluje wodę i działa niszcząco, szczególnie na tłoczki zacisków hamulcowych). Do samochodu kupiłem komplet dywaników gumowych oraz wkładkę do bagażnika. Auto zostało umyte, lakier nawoskowany. W zestawie gaśnica, trójkąt oraz fabryczna ładowarka domowa.
Sprzedaję samochód, gdyż żona dostała auto służbowe.
Samochód nie wyeksploatowany, zadbany, czysty, posiada tylko małe zadrapanie na przednim zderzaku.
Wszystkie systemy, czujniki sprawne, sprawna nawigacja.
Co najważniejsze bateria posiada fabryczną pojemność, co było dla mnie najważniejsze, kiedy sam kupowałem ten samochód. Komputer samochodu pokazuje 100% sprawności baterii, co po naładowaniu daje zasięg 270 km, czyli fabryczny. Przy normalnej jeździe (nie za wolno i bez wariactwa, zużycie energii jest bardzo niskie- około 14 kWh/100 km. Przy cenie za 1 kWh-0,70 zł, koszt przejechania 100 km wynosi 9,80 zł. Na trasie jadąc z prędkością rzędu 100- 120 km/h, zasiąg 270 spokojnie do osiągnięcia. W mieście, przy spokojnej jeździe, można zejść nawet do 13 kwH i uzyskać zasięg większy od nominalnego nawet w okolicach 300-310 km. Zimą zużycie energii wzrasta do 17-18 kwh/100 km, ale można zaprogramować by samochód nagrzał się przed wyjazdem. Tak samo można ustawić ogrzewanie auta z baterii, np. przed odjazdem popołudniu, po pracy i wsiadać do ciepłego i odmarzniętego auta, bez skrobania szyb.
Na trasie na szybkiej ładowarce pełne naładowanie w 1 h- złącze ChaDeMo
Super samochód gdy mamy panele fotowoltaiczne i bo można jeździć "za darmo"
Samochód garażowany.
NISSAN LEAF N- Connecta; 40 kWh; 6,6 kW; 150 KM
rok produkcji 2019 przebieg oryginalny 30563 km samochód w 100 % bezwypadkowy
bateria ma 100 % nominalnej pojemności, zasięg fabryczny i realny 270 km lub więcej
Przeciętne zużycie energii 13-16 kwh/100 (koszt przejechania 100 km- 9-12 zł)
ładowanie do 100 % na szybkiej ładowarce -1 godzina, od 10 do 80 % w 35 minut
W domu ładowałem auto zawsze w nocy i nie sprawdzałem czasu ładowania- fabryczna ładowarka pod 230 V jest ani za szybka, ani za wolna, przez co dobrze wpływa na trwałość baterii- nie przegrzewają się.
Zapraszam do jazdy testowej, sprawdzenia w dowolnym warsztacie.
Wyposażenie:
Pakiet Nissan AVM
● System kamer 360° (4 kamery)
● Przednie i tylne czujniki parkowania
System inteligentnego kluczyka i-KEY + Przycisk Start/Stop
e-Pedal (hamowanie i przyspieszanie pedałem gazu)
Nissan Connect EV system nawigacji i 8" ekranem dotykowym
Apple Car Play / Android Auto
Pakiet Zimowy
● Podgrzewana kierownica
● Podgrzewane przednie fotele, podgrzewana tylna kanapa
System aktywnego wspomagania kierowcy:
●Adaptacyjny tempomat (ICC)/ Ogranicznik prędkości
● System ostrzegania o pojeździe w martwym polu
● System ostrzegania o niezamierzonym opuszczeniu pasa ruchu
●MOD- System inteligentnego automatycznego hamulca awaryjnego z funkcją wykrywania ruchu np. pieszych i rowerzystów
System rozpoznawania znaków drogowych
System wspomagania ruszania na wzniesieniu
System hamowania rekuperacyjnego
Pompa ciepła do ogrzewania z funkcją timer
Klimatyzacja automatyczna z funkcją timer
Lusterko wsteczne z funkcją automatycznego przyciemniania
Elektrycznie składane lusterka zewnętrzne
Tapicerka półskórzana
Multifunkcjonalna kierownica z poszyciem skórzanym
ESP
Inteligentny asystent świateł drogowych (HBA)
Reflektory halogenowe i światła do jazdy dziennej w technologii LED
Tryb jazdy ECO
6 głośników
złacze szybkiego ładowania ChaDeMo/ złącze ładowania Type 2
fabryczna ładowarka domowa do ładowania samochodu Type 2
2 kluczyki, dywaniki gumowe, mata gumowa bagażnika
alufelgi 17
lakier perłowy + czarny dach
Wymieniony płyn hamulcowy, wykonana konserwacja układu ogrzewania / klimatyzacji- kontrola ciśnienia, oleju sprężarki, uzupełnienie czynnika chłodzącego, wymieniono olej przekładni redukcyjnej ATF S Matic.