Witam,
Do sprzedania trafia moj nissan leaf. Jest to auto z 2013 roku, tzw polift - posiada pompę ciepla i wiele innych usprawnień, których nie miały leafy przed liftingiem.
Auto jest w wersji tekna, najwyzsza dostępna, posiada min: kamery 360stopni, skórzane podgrzewane(również tylne) siedzenia, keyless, bluetooth i parę innych rzeczy, jak w każdym aucie, automatyczna(sprawna) klima, el szyby, centralny zamek itd.
Auto jest w wersji USA, było sprowadzone do Norwegii, następnie do Polski sprowadził je mój znajomy, od którego kupiłem z 3 lata temu.
Samochód uzywany był prywatnie do sierpnia zeszłego roku, od września jeździłem nim na taxi, ja osobiście, sam, bez zmienników itp.
W październiku w związku z chęcią poprawienia sobie komfortu pracy i ogólnie możliwości auta zleciłem wymianę baterii, Panu Drozdowi, który to jest specem od leafow i ma warsztat zajmujący się autami elektrycznymi w Grodzisku Mazowieckim, podczas wymiany baterii zabezpieczono antykorozyjnie podłogę auta pod baterią oraz zostało zaaktualizowane/poprawione oprogramowanie - zwiększony odzysk energii przy hamowaniu, dodany tryb żeglowania, poprawiona praca pompy ciepła w niskich temperaturach, etc.
Bateria włożona do tego auta to 62kWh, wyjeta z auta demo z 2023roku, posiadam na miejscu oprogramowanie do diagnostyki, na załączonych screenach widać SOH na poziomie 95%, bateria ma przejechane ok 30-35 tysięcy km, od nowości. Ładowałem ją przeważnie w zakresie 20-80% na szybkich ładowarkach, oraz czasem w domu 16stoma amperami do pełna celem balansowania ogniw, zgodnie z zaleceniami. Auto jeździło glownie po miescie, dojeżdżając 65km po esce lub lokalnych, przy takim trybie uzytkowania bateria wystarcza na przejechanie 250-350km w okolicach 0 stopni na zewnatrz, wraz ze wzrostem temperatury podejrzewam że 400km zasiegu będzie realną wartością do przejechania - smiem twierdzic, że w cenie za którą wystawiam, nie da się znaleźć auta elektrycznego o takim zasiegu.
Wady auta: wersja usa - symetryczne lampy ledowe przod, brak dzialajacego przeciwmgielnego tył, naprawiany przedni zderzak, rysy I otarcia jak na 12sto letnim aucie.
W komplecie z autem: dwa kluczyki, ladowarka domowa zencar 16-32A, przejsciowka do ladowania auta z ładowarek publicznych z kablem.
Samochód ubezpieczony, z ważnym przeglądem.
Powodem sprzedaży jest to, że okazyjnie kupiłem teslę od znajomego i po prostu przesiadam się z usługami taxi do tesli.
Nie negocjuje ceny przez wiadomości prywatne ani telefonicznie, szukasz taniej, nie masz tyle - przeglądaj dalej ogłoszenia, kup od jakiegoś handlarzyny pudrowanego plakiem trupa z zasięgiem 60-80km, będzie taniej :) Nie interesują mnie zamiany, sprzedaż na umowę, nie wystawiam faktur, nie jestem handlarzem.
Na naprawach samochodu nie oszczędzałem, używane były części z najwyższej półki, prywatnie wożę nim własne dzieci, zawodowo to auto było moim narzędziem pracy, którym dojeżdżałem niemal codziennie po 65km do Lublina, auto mialo pracowac i zarabiać bylo wiec utrzymywane w najlepszym mozliwym stanie mechanicznie, faktury za naprawy byly tez kosztem dzialalnosci :) Ostatnimi czasy przetoczone tarcze, wymienione klocki, sworznie, koncowki drazkow, laczniki stabilizatora przod, ustawiona zbieznosc, wymienione lozysko, klima serwisowana co roku, wnetrze ozonowane co 2-3 tygodnie. Nie wozono zwierzat, nie palono w aucie.
W dniu sprzedaży wszystkie oznaczenia związane z taxi będą zdjęte, nabywcy pozostanie jedynie złożyć w momencie przerejestrowania wniosek o wykreślenie wpisu z dowodu.
Auto do obejrzenia niedaleko miejscowości Puławy, województwo lubelskie.