Dzień dobry,
Samochód wyświetla komunikat o zbyt wysokiej rezystancji i blokuje możliwość jazdy, po skasowaniu błąd pojawia się ponownie w różnych odstępach czasu serwis stwierdził uszkodzenie baterii trakcyjnej, trzeba ją otworzyć i wymienić uszkodzone moduły lub wymienić na inną i tu można wybrać czy 62 kwh za ok 20 000 albo 40 kwh za ok 15 000.
Można też kupić 40kWh w gorszym satnie za 8 000 i z dwóch zrobić jedną.
Dam kontakt do osoby która dostarczy baterie.
Nissan Leaf w najwyższej wersji wyposażenia (podgrzewane fotele przód i tył, podgrzewana kierownica, automatyczne światła, wycieraczki,nawigacja, aktywny tempomat z utrzymywaniem odległości i autopilot, czujniki w lusterkach, kamery 360 itp. itd.) Jeżdżę od 201 9r. i bardzo sobie chwalę. Koszty związane z eksploatacją tego auta to: filtr wentylacji kabiny i przegląd gwarancyjny za ok 300 zł, aby utrzymać gwarancję na baterię (8 lat). Na baterii można przejechać ok. 230 km, w cyklu miejskim pali 16 kW/100, na trasie mniej. Używam ładowarki 16A czyli 3,7 kW / h.
Zapraszam do oglądania.
Pozdrawiam