Sprzedam Nissan Leaf I. Jestem 2. właścicielem, samochód kupiłem 6 lat temu od prywatnej osoby, która nabyła go w polskim salonie Nissana w Warszawie. Auto jest bezwypadkowe, oryginalny lakier, posiada drobne zadrapania jak to po użytkowaniu w mieście. Bateria ma 11 z 12 dostępnych kresek co pozwala na przejechanie ok. 120-130km na jednym ładowaniu w zależności od stylu jazdy i temperatury. Sekretem na tak dobrą żywotność baterii jest wolne ładowanie i korzystanie z niej w zakresie 20%-80% - dokładnie tak było przez cały okres użytkowania samochodu. Ładowany był tylko z gniazdka w garażu i jeżdżony na trasie z/do miasta i w mieście (mieszkam ok. 20km od centrum). Samochód przed latem 2024 był serwisowany, wymieniono amortyzatory z przodu, drążki kierownicze, hamulce (tarcze, klocki), uzupełniono czynnik w klimatyzacji. Samochód jest w pełni sprawy, jeździ, zgadzam się na badanie techniczne. Jest bogato wyposażony: ogrzewanie siedzeń przód i tył, ogrzewana kierownica, klimatyzacja automatyczna, system bezkluczykowy, programowane ładownie oraz ogrzewanie lub chłodzenie na konkretną godzinę - w zimie rano sam się odmraża i wsiadamy do auta o temp. 22 st.C, to samo w lecie, tylko wtedy się schładza do tej temperatury, nawigacja satelitarna, dobre nagłośnienie.
Do ładowania fabryczna ładowarka na 220V o mocy 2,2kW. W instrukcji jest napisane obrazowo, że jeśli do danego gniazdka można podłączyć czajnik elektryczny to można na pewno naładować samochód - i to jest prawda. Samochód ładuje się mniej więcej 10% baterii w 50min. Oczywiście jest port ChaDeMo do szybkiego ładowania do 50kW, ale ja korzystałem tylko raz kiedy wracałem nim po zakupie z Warszawy. Dla posiadaczy fotowoltaiki jazda jest praktycznie za darmo. Samochód użytkowany przez żonę do dojazdów spod Lublina do pracy w centrum i wożenia dzieci.