Nissan Pathfinder 3.3 V6 - 1
Nissan Pathfinder 3.3 V6 - 2
Nissan Pathfinder 3.3 V6 - 3
Nissan Pathfinder 3.3 V6 - 4
Nissan Pathfinder 3.3 V6 - 5
Nissan Pathfinder 3.3 V6 - 6
Nissan Pathfinder 3.3 V6 - 7
Nissan Pathfinder 3.3 V6 - 8
Nissan Pathfinder 3.3 V6 - 9
Nissan Pathfinder 3.3 V6 - 10
Nissan Pathfinder 3.3 V6 - 11
Nissan Pathfinder 3.3 V6 - 12
Nissan Pathfinder 3.3 V6 - 13
Nissan Pathfinder 3.3 V6 - 14
Nissan Pathfinder 3.3 V6 - 15
Nissan Pathfinder 3.3 V6 - 16
Nissan Pathfinder 3.3 V6 - 17
Nissan Pathfinder 3.3 V6 - 18
Nissan Pathfinder 3.3 V6 - 19
Nissan Pathfinder 3.3 V6 - 20
Nissan Pathfinder 3.3 V6 - 21
Nissan Pathfinder 3.3 V6 - 22
Nissan Pathfinder 3.3 V6 - 23
Nissan Pathfinder 3.3 V6 - 24
Nissan Pathfinder 3.3 V6 - 25
Nissan Pathfinder 3.3 V6 - 26
Nissan Pathfinder 3.3 V6 - 27

1 / 28

Nissan Pathfinder 3.3 V6 - 1
Nissan Pathfinder 3.3 V6 - 2
Nissan Pathfinder 3.3 V6 - 3
Nissan Pathfinder 3.3 V6 - 4
Nissan Pathfinder 3.3 V6 - 5
Nissan Pathfinder 3.3 V6 - 6
Nissan Pathfinder 3.3 V6 - 7
Nissan Pathfinder 3.3 V6 - 8
Nissan Pathfinder 3.3 V6 - 9
Nissan Pathfinder 3.3 V6 - 10
Nissan Pathfinder 3.3 V6 - 11
Nissan Pathfinder 3.3 V6 - 12
Nissan Pathfinder 3.3 V6 - 13
Nissan Pathfinder 3.3 V6 - 14
Nissan Pathfinder 3.3 V6 - 15
Nissan Pathfinder 3.3 V6 - 16
Nissan Pathfinder 3.3 V6 - 17
Nissan Pathfinder 3.3 V6 - 18
Nissan Pathfinder 3.3 V6 - 19
Nissan Pathfinder 3.3 V6 - 20
Nissan Pathfinder 3.3 V6 - 21
Nissan Pathfinder 3.3 V6 - 22
Nissan Pathfinder 3.3 V6 - 23
Nissan Pathfinder 3.3 V6 - 24
Nissan Pathfinder 3.3 V6 - 25
Nissan Pathfinder 3.3 V6 - 26
Nissan Pathfinder 3.3 V6 - 27

2 lipca 2024 0:16

ID: 6125740558

Szczegóły

Oferta od

Prywatne

Pokaż oferty z numerem VIN

Tak

Ma numer rejestracyjny

Tak

Marka pojazdu

Nissan

Model pojazdu

Pathfinder

Wersja

3.3 V6

Rok produkcji

1998

Przebieg

273 670 km

Pojemność skokowa

3 275 cm3

Rodzaj paliwa

Benzyna+LPG

Moc

150 KM

Skrzynia biegów

Automatyczna

Spalanie Poza Miastem

11.0 l/100km

Spalanie W Mieście

18 l/100km

Typ nadwozia

SUV

Liczba drzwi

4

Liczba miejsc

5

Kolor

Czarny

Data pierwszej rejestracji w historii pojazdu

Numer rejestracyjny pojazdu

Zarejestrowany w Polsce

Tak

VIN

Wyświetl VIN

14 pól zweryfikowanych

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Wyposażenie

Interfejs Bluetooth

Zestaw głośnomówiący

Opis

Dzień dobry,

Do zaoferowania mam mój prywatny samochód Nissan Pathfinder, który służył mi ponad 2 lata. Samochód wyposażony jest w silnik 3.3l V6 o mocy 150 km zasilany LPG spięty z automatyczną skrzynią biegów. Domyślnie skrzynia napędza koła tylne, a napęd na cztery koła można zapiąć poprzez reduktor w pozycji 4H (napęd na 4 koła) oraz 4L (napęd na 4 koła z reduktorem). Dodatkowo w reduktorze występuje pozycja N, która całkowicie rozpina napęd. Ze względu na brak centralnego mechanizmu różnicowego napęd na 4 koła może być użytkowany tylko na luźnej nawierzchni, jednak dzięki temu jest on bardziej efektywny.

W samochodzie zamontowane są opony w typie "Szosowe AT", czyli radzące sobie w terenie lepiej, niż zwykła opona, jednak do zastosowań raczej rekreacyjnych a nie do ciężkiego błota. Mi ten samochód służył do codziennego przemieszczania się, oraz czasami do weekendowych wypadów z psem nad wartę. Zdecydowanie nie był topiony ani katowany w ciężkim terenie. Mimo to, w listopadzie 2022 zamontowany został lift 2" na sprężynach wraz z wymianą amortyzatorów przednich na KYB Excel-G. W samochodzie zamontowane są również dystanse 25mm oraz felgi z ET -10 co znacząco poprawia stabilność samochodu mimo założonego liftu.

Samochód kupiłem na początku maja 2022 z przebiegiem 244144 km i przez cały okres posiadania dokonałem następujących czynności:

- Maj 2022 wymiana oleju (245000 km)
- Lipiec 2022 montaż radia Blaupunkt z bluetooth oraz zestawem głośnomówiącym o stylistyce pasującej do klimatu samochodu
- Sierpień 2022 wymiana sond lambda przed katalizatorem obie strony (248000 km)
- Listopad 2022 wymiana amortyzatorów przednich oraz sprężyn przód/tył na liftujące o 2" (251000 km)
- Marzec 2023 częściowa wymiana instalacji gazowej. Z racji leciwej już instalacji BRC został w to miejsce zamontowany nowy stag - cała elektronika, wiązka, wtryski, reduktor itp., została tylko butla z poprzedniej instalacji, bo była jeszcze ważna. (255000 km)
- Kwiecień 2023 wymiana oleju (257000 km)
- Maj 2023 serwis klimatyzacji (258000 km)
- Wrzesień 2023 wymiana drzwi tylnych prawych oraz naprawa blacharska błotnika prawy tył. W sierpniu 2023 Nissan zaliczył szkodę parkingową - w tylne drzwi wycofał kierujący Volvo XC 60. W wyniku stłuczki uszkodzeniu uległy drzwi prawe tylne, oraz ujawniła się korozja błotnika tylnego prawego w okolicy drzwi, progu. Po usunięciu lakieru w uszkodzonym miejscu została podjęta decyzja o naprawie blacharskiej prawej tylnej strony. Do tego samochodu nie da się kupić reperaturek tylnego błotnika, więc cały błotnik, nadkole wewnętrzne, element za błotnikiem (pod zderzakiem) oraz fragment tylnej części progu zostały dorobione przez blacharza oraz zabezpieczone antykorozyjnie.
- Luty 2024 wymiana oleju (269000 km)
- Kwiecień 2024 wymiana klocków hamulcowych przednich, wymiana pasków osprzętu (271000 km)
- Maj 2024 naprawa blacharska lewej tylnej strony. Po zimie ujawniły się ślady korozji na płaszczyźnie błotnika lewy tył wychodzące miejscami ponad plastikową nakładkę nadkola. Wykonany został podobny zakres prac jak w przypadku strony prawej niespełna rok wcześniej. Dorobione zostały błotnik, nadkole wewnętrzne, element za błotnikiem (pod zderzakiem) oraz niespełna połowa progu.

Oczywiście ze względu na wiek pojazdu mimo poczynionych inwestycji samochód posiada kilka mankamentów a są to:
- Błotnik prawy przód nosi oznaki korozji, wypadałoby go wymienić
- Stalowe "nakładki" na zderzaku tylnym również noszą ślady korozji, jednak mi one nie przeszkadzały tak jak zardzewiałe błotniki czy progi - nie wpływają one na stan samochodu.
- Antena radia wysuwana została złamana o gałąź podczas jednego z wyjazdów nad rzekę
- Oświetlenie przednie: W momencie zakupu samochodu miał on zamontowane ledy do jazdy dziennej na dole zderzaka oraz halogeny ledowe na zderzaku. Ledy do jazdy dziennej zostały odłączone, ponieważ moim zdaniem nie zapewniały odpowiedniej widoczności. Halogeny zamontowane na zderzaku świeciły dość słabo, więc dołożyłem belkę led na dachu i wykorzystałem instalację od halogenów. Można albo je podłączyć dodatkowo, albo zdemontować. Ja je zostawiłem, ponieważ pasowały mi do wyglądu samochodu, ale względem ilości światła z ledbara nie było sensu ich podłączania.

Z dodatkowego wyposażenia należy zwrócić uwagę na stalową płytę ochronną pod silnikiem oraz wytrzymałe progi z nierdzewki mocowane do podłużnic.
Samochód wyposażony jest ponadto w:
- Sprawny, nieprzeciekający szyberdach zarówno uchylany jak i otwierany
- Sprawna klimatyzacja (klimatronik)
- Podgrzewane skórzane fotele regulowane elektrycznie
- Hak holowniczy

Ubezpieczenie wykupione na rok w maju, badanie techniczne ważne do grudnia.


Samochód przez cały czas posiadania był moim jedynym samochodem i służył mi do jazdy na co dzień, przez co cały czas utrzymywany był w pełni sprawności. Przez lekko ponad dwa lata przejechałem nim blisko 30 tys. kilometrów i ani razu mnie nie zawiódł. Niejednokrotnie zawiózł mnie na wakacje nawet 500 km od domu i nigdy nie musiałem się obawiać czy z wyjazdu wróci o własnych siłach. Wierzę, że przyszły właściciel będzie z niego równie zadowolony jak ja.

Zachęcam do kontaktu telefonicznego - chętnie odpowiem na wszystkie pytania. Preferuję kontakt w godz. 9-22. W godz. 9-17 gdybym nie odbierał proszę o SMS - oddzwonię, ponieważ mogę przebywać na spotkaniu.

Oglądających na portalu OLX zapraszam do obejrzenia większej ilości zdjęć w serwisie OtoMoto.

 

Informacje o sprzedającym

Jędrzej

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2024

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Śrem, śremski, Wielkopolskie

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Carsmile.pl
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie