Samochód zbudowany od podstaw w 2010 roku. W aucie tym jest zamontowany oryginalny silnik nissana 4.2TD wraz ze skrzynią biegów i mostami dedykowanymi do tej pojemności silnika. Silnik jak i cały układ napędowy były zakupione jako nowe w Japonii i zamontowane w czasie budowy auta. Auto w tym czasie dostało nową powłokę lakierniczą i robiona na zamówienie skórzaną tapicerka wnętrza. Silnik w dowodzie wbity 4.2.
Auto garażowane dlatego zachowane w tak doskonałym stanie.
Z wyposażenia posiada między innymi:
Automatyczną klimatyzacje - sprawna
Zdrową nie naprawianą ramę nadwozia
Solidne progi boczne pod które można podstawiać hilifta
Hak holowniczy
Centralny zamek z pilota
Elektryczne szyby
Elektrycznie regulowane lusterka
Wyciągarki z linami syntetycznymi
Orurowanie zderzaków
Osłony aluminiowe podwozia
Kompresor sprężonego powietrza z zasobnikiem zamontowanym pod podwoziem
Snorkel Safari
Aluminiowy powiększony zbiornik paliwa z osłoną
Podwójną powiększaną chłodnice silnika wraz z zestawem elektrycznych wentylatorów chłodnicy
Przewody wodne układu chłodzenia silnika wymienione na silikonowe
Radio Android z kamera cofania
Nowe opony Nexen Roadian MTX 35x12.5 R15
Blokada 100 % mostu przód oryginał ARB
Hamulec pneumatyczny na wszystkie 4 koła
Sprawny diflock mostu tył
Bagażnik dachowy z oświetleniem Ledowym oraz hi liftem
Zawieszenie 2 całe Dobinson
Regulowane drążki Panharda
Odpowietrzenia mostów wysoko wyprowadzone
Amortyzator skrętu
CB Radio
Podłoga wnętrza auta pozbawiona tapicerki, w jej miejsce zamontowana blacha aluminiowa ryflowana
Auto w ostatnim czasie miało duży przegląd w trakcie którego wymieniono:
Olej i koła filtrów, oleje w mostach, skrzyni, reduktorze
Tarcze i klocki hamulcowe przód i tył
Zaciski hamulcowe przód i tył
Komplet tuleji poliuretanowych na wahaczach przód i tył
Komplet łożysk i uszczelniaczy zwrotnic mostu przód, łożyska kół przód, końcówki kierownicze, paski napędowe,
Na tą chwilę auto nie wymaga żadnego nakładu finansowego.