Na sprzedanie Nissan Patrol Y61 2.8 TDi rok produkcji 1999. Przebieg 291 tyś
Samochód z polskiego salonu zarejestrowany na 7 osób.
Samochód wierzcie lub nie nigdy nie był tyrany w terenie.
Samochód posiada zastępczy nr VIN, nadany legalnie wraz z decyzją stacji kontroli pojazdów i starostwem. Oryginalny był słabo widoczny i diagnosta był nieprzychylny. Posadam dokumentację rzeczoznawcy o braku ingerencji w VIN. Posiadam oryginalna tabliczkę auta, która jest zdjęta po nadaniu nowej.
Jestem właścicielem samochodu od 2018 roku. Kupiłem go wtedy z przebiegiem 281 tyś. Kiedyś śmigałem w off road extrem w klasie machanik i służył mi do zabierania zmoty na rajdy.
Wyposażenie:
- klimatronic, wszystkie uszczelnienia nowe, parownik odgrzybiony, osuszacz nowy, sprężarka po przeglądzie i wymianie uszczelnień
- webasto, sprawne działające
- grzane fotele
– 7 miejsc i tak jest zarejestrowany
- grzana przednia szyba - nowa, nie porysowana na oryginalnych uszczelkach Nissana
- akcesoryjne felgi stalowe
- zawieszenie 2 cale – (markowe OLD man emu amortyzatory + sprężyny)
- opony wrangler duratrack (bardzo sprawne zimą)
- wyciągarka 12000 lbs, nowa lina ani raz nie użyta
- o standardowym nie będę się rozpisywał
Co zostało zrobione w samochodzie:
- o gumkach, poduszkach, pierdołkach nie będę pisał, nic nie stuka, nie puka nie piszczy
- wymiana sprzęgła na wzocnione
- wymiana koła dwumasowego na zestaw jednomasowy
- turbina hybryda teraz jest wysterowana na 0,9 bar, ale spokojnie można z nią pójść do 1,3, a nawet 1,5, ale mi to nie było potrzebne
- regeneracja pompy wtryskowej (nie chciał zapalać na ciepło)
- rozrząd, paski, filtry, oleje
- nowy akumulator
- całe nadwozie zostało zdjęte, wypiaskowane, naprawione tam gdzie była potrzeba, główna naprawa to standardow błotniki - ranty, dół przedniego pasa i progi
- wszystkie 4 błotniki są NOWE (nie reperaturki, całe błotniki)
- progi są nowe
- przednia belka pasa nowa
- wymieniony zbiornik paliwa
- nadwozie wylakierowane (komora silnika częściowo) i w pełni zakonserwowane
- podwozie zakonserwowane nie ma tam grama mas, które coś maskują
- tapicerka wyprana
- dodatkowe ogrzewanie tyłu
- wnętrze i komora silnika wygłuszona
- rama po pełnym piaskowaniu, malowaniu i konserwacji
- nadwozie w pełnym wyciszenie od podłogi poprzez boczki, drzwi aż po dach i bagażnik
Spędziłem nad nim dziesiątki godzin, rozbierałem, składałem, wyciszałem, naprawiałem sam aby wszystko było na swoim miejscu, zleciłem tylko blacharkę i lakierowanie.
- samochód garażowany
Oczywiście jest zarejestrowany; PT i OC
Chcę sprzedać, bo zmotę sprzedałem i jakoś nie mam czasu jeździć, zresztą świadczy o tym przebieg 10 tyś przez 6 lat
Samochód nie wymaga wkładu – sprawny jeżdżący, bez korozji i nie potrzebuje ingerencji blacharza, lakiernika, mechanika.
Nie jest to demon zrywności i prędkości. To niezawodny oryginalny 2.8 w rzędzie.
Moja propozycja wyjściowa to kwota 89.000 zł
(kwota ta jest niższa jak suma wszystkich poniesionych kosztów)
Jak ktoś będzie zainteresowany to proszę o kontakt, posiadam dokumentację zdjęciową.