NISSAN PATROL GR Y61 – WYPRAWÓWKA (auto osobowe)
Silnik: EN57N 3,0TDI BMW na pojedynczej turbinie E53, aktualnie zestrojony na 250KM i 650 NM, bez problemu radzi sobie z tym samochodem :)
Skrzynia biegów: Patrol fabryczna,
Reduktor: Patrol fabryczny,
Blokada tylnego mostu: Patrol fabryczna,
Silnik robiony u jednego z najlepszych magików takiego sprzętu Darka Żyły (Serwis Dakar Team), po pełnym serwisie płyny+paski gotowy do jazdy i nie wymagający żadnego nakładu finansowego (tankujesz i jedziesz do Islandii),
Wyciągarka: Wyciągarka KingOne TDS-12.0H 12V, lina syntetyczna,
Zderzaki przód, tył, Platforma dachowa z siatką, Progi rurowe przykręcane (nie spawane) – Fabryka 4x4,
Opony: Cooper Discoverer STT 37/12,5
Felga stalowa 4MAD ET -25 - 17” (zapas w pełnym rozmiarze),
Zmodyfikowane panhardy,
Amortyzatory Amada extreem sport,
Manulne sprzegielka przedniego mostu AVM HP,
Ledbar przód i szperacz tył,
Snorkel z dwoma końcówkami (fajka plus cyklon),
CB-Radio President Johnny 3 z anteną Sirio,
Radio Kenwood z dvd nawigacją Garmin,
Głośniki BOSE,
Uchwyt na tablet lub komputer do nawigacji,
Tylna zabudowa wykonana przez profesjonalną firmę (nie garażówka) gwarantująca wygodne spanie dla dwóch osób,
Dodatkowe dwa tylne fotele trzeciego rzędu (auto zarejestrowane na 7 osób) montaż foteli z wyjęciem zabudowy to kilka minut,
Markiza boczna: Escape 4x4 wraz ze scianami,
Zabudowa wnętrza customowa - dwie szuflady na prowadnicach Blum,
Tapicerka, skóra jasnoszara, (3 rzędy siedzeń),
Podgrzewanie przednich foteli,
Klimatronik,
Elektryczne szyby 4x,
Centralny zamek z pilota w kluczyku ( dwa kluczyki),
Elektryczne lusterka,
Elektryczny szyberdach,
4x air bag,
Difflock,
ABS,
Wspomaganie,
Alternator 170 Ah i wszystko co ma Patrol w najbogatszej wersji na Europę
Wewnętrzna półka – podsufitka,
Lift kit Dobinsons – 5-6” plus mały bodylift dla lepszego spasowania swapu (chlodnica BMW)
Wspawane dropboxy,
Rama zabezpieczona zgodnie ze sztuką - piaskowana, ocynk, malowana (bez wycinek, wstawek i spawów) – żaden raptor (!),
Hi lift 60",
Karoseria w dobrym stanie – nigdy nie naprawiana blacharka,
Nowy bak,
Wys. 197cm (z platformą dachową 223cm),
Dostępne dodatkowe zdjęcia do obejrzenia ze szczegółów odbudowy,
Przebieg: 313 240 km,
Przegląd do: 2024.04.06
Polisa OC: aktualna,
Kupiony w Polsce,
Spalanie w trasie bez kozakowania spokojnie oscyluje około 11L/100km !!!