Nissan Patrol z silnikiem OM606, pompa wtryskowa mechaniczna z sekcjami 6mm.
Turbo seryjne.
Intercooler z przodu.
Powiększona chłodnica aluminiowa. Skrzynia biegów nissan.
Sprzęgło extreem outback +40%
Klimatronic, sprawny, działający.
Komputer kontrolujący silnik reveltronics egt, temperatura, doładowanie, ciśnienie oleju, (przygotowana wiązka do temperatury dolotu)
Rama wypiaskowana, ocynkowana
Podwozie wypiaskowane, pomalowane farbami poliuretanowymi
Koła 33cale MT Cooper SST pro
Wyciągarka Titanium
Lift na karoserii 1cal.
Lift na zawieszeniu 2cale (przód sprężyny, tył podkładki ale mam tylne sprężyny dwucelowe ale pod dodatkowe obciążenie typu zabudowa i namiot dachowy)
Hak 3500kg
Zarejestrowany na 7 osób
Nowy akumulator
Opłaty do 03.2026
Przebieg 158069km
Samochód w 2019 przyjechał z Korsyki bez silnika (w orginale 3.0). Był w bardzo dobrym stanie blacharskim ( bez dziur w ramie) jedynie nalot. Chciałem aby przedłużyć ten stan, zdecydowałem się na wyjęcie ramy i ocynkowanie ją. Została wypiaskowana najdokładniej jak to tylko możliwe. Tak samo spód auta. Dodatkowo profile w ramie i karoserii wpuściłem wosk konserwujący.
Postawiłem na OM606. Ten silnik po odpaleniu może pracować bez prądu, zatankowany byle jakim paliwem.
Budowałem go z myślą o wyprawach jednak życie zweryfikowało, powiększenie rodziny i zmiana priorytetów. Patrol zszedł na dalszy plan z nadzieją że dzieci podrosną to i będziemy mogli ruszyć jednak tak się nie stało. Obecnie więcej stoi niż jeździ. A jak jeździ to na pobliskie żwirownie lub do kościoła.
Jest kilka drobnych rzeczy nie idealnych typu pęknięta ramka konsoli środowej, odprysk na przedniej szybie, plastik nadkola drzwi lewych tylnych (mam go ale trzeba naprawić mocowania), poprawić mocowanie hebla wyciągarki.
Na wszystkie pytania odpowiem przez telefon.
Zapraszam