NISSAN PATROL GR Y61 TD 4.2
Samochód kupiony w 2000 rou w polskim salonie. Jestem jego drugim właścicielem od 2016 roku. W 2020 roku przeprowadziłem kompleksową renowację i naprawę samochodu wraz z wymianą silnika (z 3.0 na niezawodny, legendarny silnik TD 4.2). Wymiana ramy i silnika została przeprowadzona zgodnie z obowiązującymi przepisami – zmiany zostały zatwierdzone przez biegłych diagnostów, zarejestrowane w urzędzie komunikacji i wpisane do dowodu rejestracyjnego.
W ramach prac blacharskich została wymieniona rama samochodu, która została pomalowana i zakonserwowana w środku w firmie zajmującej się renowacją samochodów zabytkowych. Cały samochód: zawieszenie, hamulce, przewody, elementy karoserii zostały zdemontowane i zregenerowane lub wymienione na nowe.
W samochodzie został zrobiony lift 2 cale oraz zostały założone opony BF Goodrich T/A KO2 33 cale.
Karoseria pomalowana lakierem Cobra firmy NOVAL. Szyby tylnych drzwi i bagażnika przyciemnione.
Samochód posiada nierdzewny, przelotowy układ wydechowy (Karol Zarycki). W 2024 roku zostały odnowione przednie podgrzewane fotele (skóra/alcantara). W 2023 roku został zregenerowany alternator,pompa paliwowa i kule mostu.
Ponadto Patrol posiada wyciągarkę Escape XTR13500 LBS, amerykański hak holowniczy, który jest wyjmowany przez co nie upośledza zdolności terenowych auta.
Wewnątrz zrobiona została prosta zabudowa bagażnika, pod którą mieści się cały szpej offroadowy taki liny,pasy,szekle,pełnowymiarowy szpadel, czy duży high-lift (wymienione akcesoria nie są częścią oferty sprzedaży). Dzięki tej zabudowie, po złożeniu tylnej kanapy uzyskuje się pełnowymiarowe miejsce do spania (140 x 190).
Do samochodu dokładam nowy namiot Escape Indiana 160 cm long day&night z przedsionkiem i długą drabinąteleskopową zamontowany na trzech solidnych belkach dachowych oraz kilka drobiazgów przydatnych na dalszych wyprawach: komplet klocków hamulcowych, paski osprzętu, łożyska piast kół, końcówki drążków kierowniczych, końcówki łącznika stabilizatora, oryginalny alternator (jako ewentualny zapas po zregenerowaniu).
Posiadam pełną dokumentację serwisową samochodu oraz umowy i zdjęcia (do wglądu) na pełen zakres prac blacharskich i prac związanych z wymianą silnika.
Polecam Wam swojego bardzo fajnego,ogarniętego Patrola, który nie wymaga na tą chwilę żadnego wkładu finansowego (wszystko jest zrobione). Niech służy i daje radość nowemu właścicielowi tak, jak mi dawał. Ja rozpoczynam nową przygodę z trochę większym autem 4x4.