Patrol w bardzo dobrym stanie blacha i rama zdrowiutkie.
Silnik BMW M57 (204km- fabrycznie aktualnie jest mapa podwyższająca moc) skrzynia oryginalna patrolowa.
Kilka dobrych modyfikacji wyprawowo - offroadowych:
- Wyciągarka,
- Sprzęgiełka manualne AVM 745,
- Snorkel,
- Solidne progi ( można za nie podnosić),
- Ledy przy zderzaku plus solidny ledbar na dachu,
- Bagażnik dachowy,
Kilka rzeczy podwyższających komfort podróżowania:
- Wygłuszenie całego auta bitmatami i piankami wyciszającymi i izolującymi termicznie
- Radio 2 din dotykowe,
- Podświetlany stolik na drzwiach tylnych,
- Amortyzator aby krótkie drzwi się szerzej otwierały,
- Funkcjonalny pawlacz,
- Zabudowa sypialna bagażnika.
- Wprowadzone gniazda always on do bagażnika ( lodówka )
- Dodatkowo indywidualne zabezpieczenie antykradzieżowe,
- Komputer UKP
i pewnie jeszcze trochę rzeczy o których nie pamiętam.
Mnóstwo rzeczy wymienione przez okres 5 lat od kiedy go kupiłem, w ostatnim miesiącu założone nowe amortyzatory.
Dodatkowo jest to dość dobrze wyposażona wersja:
- 2 akumulatory fabrycznie (lodówka czy wyciągarka ich nie rozładuje)
- Podgrzewana przednia szyba,
- Podgrzewane przednie fotele
- Skórzane fotele i tapicerka
- Szyberdach,
- Climatronik itd itp.
Patrol mimo swojej legendarnej dzielności terenowej nie był używany w błocie, jest to moje oczko w głowie i szkoda mi go było dlatego do ciężkiego terenu mam inną terenówkę a Patrol miał za zadanie zawieźć (i przywieźć) naszą rodzinę na wyprawy wakacyjne. Zatem jeździł w większości po asfalcie i szutrach.
Swap silnika został profesjonalnie wykonany, silnik mimo że zakupiony był z potwierdzonym, niskim przebiegiem w ostatnim czasie zaczął pokazywać mankamenty, po diagnozie wtrysków okazało się że wymagają one wymiany lub regeneracji.
Również skrzynia biegów nie pracuje perfekcyjnie, generuje lekkie stuki podczas gdy sprzęgło jest puszczone na wolnych obrotach. (z tego co wiem to ludzie tak jeżdżą latami - jednak mi to przeszkadza).
Ostatnio przy okazji oględzin okazało się też że blokada tylnego mostu nie chciała się zapiąć, być może z powodu dłuższego nieużywania - niediagnozowane dalej.
Powyższe mankamenty skłaniają mnie do dużej obniżki ceny, tak aby przyszłemu nabywcy zrekompensować koszt usunięcia tych mankamentów.
Samochód świetnie się prowadzi, jest bardzo komfortowy.
Serdecznie polecam, samochód dopieszczany od zakupu, auto kosztowało mnie do tej pory ponad 150 000, możesz mieć to auto ze niewiele więcej niż połowa włożonych w niego pieniędzy.
Nowa cena: 85 000zł
zapraszam