Zapasowe auto w rodzinie. Dość długo wyszukiwany egzemplarz, sprowadzony w 2020 roku z przebiegiem 173 tyś. Od razu założona instalacja gazowa ze wszystkimi dokumentami, regularnie serwisowana. W 2023 roku wypaliło jeden zawór, niefartownie gazownik ich nie wyregulował, co jest istotne w tym aucie.
Zawory, pierścienie i głowica regenerowane w zakładzie Auto Serwis w Hryniewiczach specjalizującym się w autach japońskich. Serwis potwierdzony książką serwisową zakładu z opisem i pieczątką.
Auto jeździ na najlepszym oleju Millers Oils Performance C3 5W40.
Od remontu (08.2023 r.) auto przejechało 9 tyś. km niemal wyłącznie na dłuższych trasach.
W sierpniu 2024 r. została położona powłoka ochronna lakieru (kwarc) dzięki temu lakier ma atrakcyjny połysk. Japoński krążownik, ekonomiczny i bardzo wygodny (jeżdżąca kanapa). Auto na kolejne 100 tyś. bez wkładu.
Bagażnik po złożeniu 1670 litrów.
Rozrząd na łańcuchu, nie wymaga wymiany.
Badanie techniczne do 02.2026 r.
Na wyposażeniu m.in.:
- kamera cofania
- klimatyzacja
- tempomat
- lusterka elektryczne przód/tył
- opony letnie na aluminiowych felgach (na zdjęciu na zimowych)
- dodatkowy komplet opon zimowych razem z felgami i kołpakami
- hak
Posiada standardowe ślady użytkowania.