Na sprzedaż nasz rodzinny Nissan Pulsar.
To bardzo komfortowy i przestronny samochód z dynamicznym ale oszczędnym silnikiem, średnie spalanie w mieście 6,7 l/100 km. Kupiliśmy go z salonu w Toruniu jako powystawowe z przebiegiem 17 km w lipcu 2018 roku. Obecnie (po 6 latach) ma przebieg 101 000 km i codziennie trochę rośnie. Nie wymaga żadnego wkładu finansowego, jest bezwypadkowe, ma tylko drobne skazy parkingowe na lakierze.
Serwisowane w ASO Nissana w Toruniu, zawsze na czas, jest pełna dokumentacja. W minionym roku zrobione hamulce i rozrząd, następny przegląd na 105 tys. km lub w maju 2025.
Auto dodatkowo posiada certyfikowany wyjmowany hak holowniczy wpisany w dowód rejestracyjny, czujniki cofania, koło zapasowe, komplet opon zimowych.
Ubezpieczenie ważne do 24.07.2025, przegląd rejestracyjny do 17.09.2025
Nissan Pulsar - co to za auto?
Nadwozie: pięciodrzwiowy hatchback. Silnik: benzynowy czterocylindrowy, turbo, bezpośredni wtrysk paliwa, pojemność skokowa: 1197 ccm, moc i maks. moment obrotowy: 115 KM przy 4500 obr/min, 190 Nm przy 2000 obr/min.
Skrzynia biegów: sześciobiegowa manualna, napęd na koła przednie. Przyspieszenie 0-100 km/h: w 10,7 sekundy, prędkość maksymalna: 190 km/h. Średnie spalanie poza miastem: 5,0 l/100 km, w mieście 6,7 l/100 km.
Wymiary (dł./szer./wys./roz. osi): 4378/2017/1520/2700 mm, masa własna: 1304 kg, pojemność bagażnika: 385 litrów, po rozłożeniu siedzeń (1395 l).
Produkowany od roku 2015 Nissan Pulsar to przedstawiciel segmentu C, ale na tle innych hatchbacków segmentu C jego wymiary są ponadprzeciętne: rozstaw osi wynosi 2700 mm (w Golfie: 2637 mm), a długość 4387 mm (Golf: 4255 mm). Nissan Pulsar jest nie tylko o 10 cm dłuższy od typowych kompaktów, lecz także o 7 cm od nich wyższy, co oznacza, że bliżej mu do Volkswagena Sportsvana niż do klasycznego Golfa.
Nissan Pulsar to ciekawa, choć niedoceniana alternatywa dla takich pojazdów jak Volkswagen Golf, Skoda Octavia czy Ford Focus. Auto z topowym silnikiem 1,2 DIG-T (moc 115 KM) jest zaskakująco żwawe i dające sporo frajdy. Do tego pasażerowie mają sporo przestrzeni i dobre wyposażenie.
Pulsar produkowany jest w fabryce w Barcelonie, a jego rozstaw osi wynoszący 2,7 metra, jest najdłuższy w swojej klasie, co bez wątpienia przyczynia się do miękkiej jazdy, a przestrzeń na nogi z tyłu (całe 692 mm) co najmniej dorównuje Skodzie Superb, a może nawet ją przewyższa.