Oldsmobile Inny - 2
Oldsmobile Inny - 3
Oldsmobile Inny - 4
Oldsmobile Inny - 5
Oldsmobile Inny - 6
Oldsmobile Inny - 7
Oldsmobile Inny - 8
Oldsmobile Inny - 9
Oldsmobile Inny - 10
Oldsmobile Inny - 11
Oldsmobile Inny - 12
Oldsmobile Inny - 13
Oldsmobile Inny - 14
Oldsmobile Inny - 15
Oldsmobile Inny - 16
Oldsmobile Inny - 17
Oldsmobile Inny - 18
Oldsmobile Inny - 19
Oldsmobile Inny - 20
Oldsmobile Inny - 21

1 / 22

video
Oldsmobile Inny - 2
Oldsmobile Inny - 3
Oldsmobile Inny - 4
Oldsmobile Inny - 5
Oldsmobile Inny - 6
Oldsmobile Inny - 7
Oldsmobile Inny - 8
Oldsmobile Inny - 9
Oldsmobile Inny - 10
Oldsmobile Inny - 11
Oldsmobile Inny - 12
Oldsmobile Inny - 13
Oldsmobile Inny - 14
Oldsmobile Inny - 15
Oldsmobile Inny - 16
Oldsmobile Inny - 17
Oldsmobile Inny - 18
Oldsmobile Inny - 19
Oldsmobile Inny - 20
Oldsmobile Inny - 21

Najważniejsze

Przebieg

52 290 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Automatyczna

Typ nadwozia

Sedan

Pojemność skokowa

5 307 cm3

Moc

183 KM

Opis

Witam wszystkich zainteresowanych Oldsmobilem.


Po pięciu latach cieszenia się Oldsmobilem 88 nadszedł moment zmiany właściciela.


Historia Oldsmobila zaczęła się od kontaktu z dobrze znanym w środowisku aut amerykańskich Andrzejem z Bujal78, który osobiście zweryfikował w Kanadzie stan auta przed zakupem - priorytetem było auto w bardzo dobrej kondycji blacharsko lakierniczej. Po pomyślnej weryfikacji auto trafiło do Polski, gdzie okazało się, że lakier na wszystkich elementach auta jest fabryczny - jest to jednowarstwowy metalik na bazie akrylowej. Pierwszymi krokami, które podjąłem po sprowadzeniu był przegląd i serwis mechaniczny w nadarzyńskim warsztacie Midpoint specjalizującym się w zabytkowych autach amerykańskich. Po wykonaniu niezbędnych serwisów filtrowo-olejowych, usunięciu wycieków spod pokryw zaworów oraz regulacjach gaźnika Olds trafił w ręce ekipy z pracowni tapicerskiej Projekt X Nadarzyn. Praktycznie całe wnętrze zostało całkowicie zdemontowane a następnie uszyte wedle indywidualnego projektu na nowo włącznie z lamelami wokół drzwi, dywanem, podsufitką i całym bagażnikiem. W trakcie prac tapicerskich kolejny raz został potwierdzony wybitnie dobry stan zachowania auta (dostępne zdjęcia z renowacji prześlę osobom zainteresowanym). Następnym etapem była wymiana szyby czołowej, która została sprowadzona ze Stanów wraz z nową uszczelką a także wymiana środkowego tłumika (stary był zapchany).


Oldsmobile posiada wiele zalet, które na pewno zostaną docenione przez przyszłego właściciela:


1) Skrzynia automatyczna 4 biegowa Hydra-Matic - nie jest to oczywiście demon prędkości zmiany biegów ale potrafi bardzo korzystnie wpłynąć na spalanie (o tym napiszę później)


2) Zestaw wskaźników przeniesiony nad deskę - dzięki temu sygnalizacja hamulca ręcznego, pracy prądnicy oraz ciśnienia oleju jest stale na widoku


3) Wentylator na podciśnienie za tylną kanapą - potraktować można go jako ciekawostkę ponieważ jego efektywność nie jest porażająca, ale mimo to działa i ma się dobrze


4) Silnik v8 o pojemności 324 cui o niesamowicie przyjemnym brzmieniu (niedługo dodam film, który powinien wyczerpać to zagadnienie)


5) Całkowicie oryginalny lakier - mimo, że odpryski, ryski i tym podobne występują na lakierze to prezentuje się bardzo dobrze i nie wymaga renowacji (auto ma zaraz 70 lat!)


6) Idealne wręcz szyby - po wymianie szyby czołowej stan oszklenia pojazdu oceniam na bardzo dobry z plusem


7) Chromy zachowane w wyjątkowo dobrym stanie (zewnętrzne jak i wewnętrze) - gdyby tego było mało to do kompletu z autem dołączam również pokaźną paczkę z zamiennymi chromami i emblematami oraz wiele innych


8) Filtr powietrza, który został zmodyfikowany z mokrego na suchy (dzięki temu mamy łatwiejszy i szybszy serwis a także nie musimy przejmować się brakiem dostępności filtrów powietrza)


9) Olds zahaczył o świat telewizji biorąc udział w swego czasu szeroko komentowanej reklamie Apartu razem z Anią Lewandowską, Małgosią Sochą i Julią Wieniawą


Przez wspólnych pięć lat pokonaliśmy łącznie ponad 6 000 kilometrów i chciałoby się napisać, że cały ten dystans pokonaliśmy bezawaryjnie, jednak nie byłoby to prawdą. Jedna z wielu przejażdżek zakończyła się powrotem na lawecie, z powodu prozaicznej i ciężkiej do przewidzenia usterki - pęknięcia sprężynki szczęk hamulcowych. Po tej sytuacji profilaktycznie zostały wymienione wszystkie szczęki ze sprężynami. Najdłuższa trasa pokonana jednego dnia - praktycznie w ciągu - miała długość niemalże 400 kilometrów a spokojne toczenie się po trasach ekspresowych z prędkością przelotową na poziomie 90 km/h zaowocowało spalaniem poniżej 11 litrów na "setkę" co uważam za fenomenalny wynik. Jeśli do tego momentu dotrwali puryści wyników spalania to śpieszę z informacją, iż w cyklu mieszanym można spodziewać się spalania na poziomie 14 litrów ;)


Kwestią, którą warto jest poruszyć są na pewno naprawy, które do tej pory nie były ujęte w treści ogłoszenia. Od momentu zakupu przeprowadzone zostały następujące prace serwisowe:


-wymiana akumulatora

-wymiana idlera

-regeneracja prądnicy

-wymiana zaworu podciśnienia

-uszczelnienie miski olejowej

-wymiana lewej przedniej lampy

-średnio raz do roku serwis olejowo-filtrowy

-konwersja na alternator

-regeneracja gaźnika


Oczywiście znakomita większość powyższych czynności została wykonana, przez wspomniany już warsztat Midpoint, w którym regularnie serwisowałem również swojego drugiego klasyka (Mercury widoczny na dwóch ostatnich zdjęciach).


Jestem skłonny przekazać kluczyki (dwa komplety + magnetyczna skrytka z epoki zawierająca dodatkowy kluczyk) do Oldsmobila 88 za kwotę podaną w ogłoszeniu. Zapraszam również do oględzin - nie mam w zwyczaju negocjować ceny przez telefon. W rozliczeniu mogę przyjąć małe auto dostawcze o wartości do 25-30 tysięcy pln.


Pozdrawiam wszystkich zainteresowanych, którym udało się dobrnąć do tego momentu ;)

 

10 listopada 2024 20:24

Szczegóły

Podstawowe

Rok produkcji

1955

Model pojazdu

Inny

Liczba drzwi

4

Liczba miejsc

6

Kolor

Zielony

VIN

Potrzebujesz finansowania?

Nowość

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

52500

PLN

Min. 2 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Usługi w ramach OTOMOTOPAY są świadczone na podstawie Regulaminu OTOMOTOPAY.

Kalkulator ma jedynie charakter poglądowy i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego. Warunkiem udzielenia kredytu konsumenckiego jest pozytywny wynik oceny zdolności kredytowej i ryzyka kredytowego konsumenta, a ostateczne warunki kredytowania zależą od wyniku tej oceny.

 

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Radio

System nagłośnienia

Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

Rafał

  • Osoba prywatna

  • Bardzo sprawnie odpowiada

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2024

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Nadarzyn, pruszkowski, Mazowieckie

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store