1 / 13
27 czerwca 2024 19:13
ID: 6125568409
Szczegóły
Oferta od
Prywatne
Pokaż oferty z numerem VIN
Tak
Ma numer rejestracyjny
Tak
Marka pojazdu
OpelModel pojazdu
AstraWersja
1.7 CDTIGeneracja
H (2004-2014)Rok produkcji
2005
Przebieg
360 000 km
Pojemność skokowa
1 686 cm3
Rodzaj paliwa
DieselMoc
80 KM
Skrzynia biegów
ManualnaNapęd
Na przednie kołaSpalanie Poza Miastem
4.1 l/100km
Spalanie W Mieście
6,30 l/100km
Uszkodzony
TakTyp nadwozia
KombiEmisja CO2
132 g/km
Liczba drzwi
5
Liczba miejsc
5
Kolor
NiebieskiRodzaj koloru
Metalik
Zarejestrowany w Polsce
Tak
Stan
UżywaneVIN
Wyświetl VIN
14 pól zweryfikowanych
Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych
Wyposażenie
Tapicerka materiałowa
Elektryczne szyby przednie
Opis
Do sprzedaży Opel Astra Kombi 1.7 DTL, którego jestem drugim właścicielem od 2010 r., samochód sprowadziłem z Holandii, na dzień zakupu miał przejechane około 100000 km. Auto użytkowane tylko przeze mnie. Naprawy robione na bieżąco, posiadam większość dokumentów z napraw. W kwietniu w samochodzie robione było czyszczenie silnika, z uwagi na ślady oleju na silniku.
Sprzedaję, ponieważ wymieniłem na nowe auto. Do obecnego momentu naprawiane wszystko na bieżąco, za wyjątkiem opisanych poniżej rzeczy. Więcej informacji w razie potrzeby przekażę telefonicznie.
Auto ubezpieczone OC/AC (assistance) do 20.08.24 r.
Data badania 28.07.2024 r.
Do zrobienia, według oceny serwisu, w czasie wymiany opon, na kwiecień 2024 r.:
-Zablokowany zacisk lewy z przodu +tarcze i klocki do wymiany
-Zerwane tuleje belki tylnej
-Nieszczelny skraplacz klimatyzacji (wypadają z niego również lamele)
- Żarówka w świetle hamowania do wymiany
Inne ubytki:
Dwa lusterka uszkodzone, trzymają się na trytytkach (jak na zdjęciu) + panel regulacji lewej przedniej szyby od drzwi do wymiany (uszkodzony guzik jak na zdjęciu)
Przyczyna świecenia kontrolki „check engine”: problem z układem dolotowym (diagnoza mechanika sprzed kilku lat), w samochodzie na obrotach powyżej 3 tys. i następującym po tym hamowaniu, kontrolka się zapali (gdyby ktoś chciał wykasować błąd),nie miało to wpływu na jazdę.
Pojemniczek płynu chłodzącego prawdopodobnie nieszczelny (informacja w samochodzie „poziom chłodziwa”) – stan płynu w chłodnicy nie wymaga uzupełniania, prawdopodobnie przyczyną jest jakaś mikro nieszczelność, której nie udało się usunąć nawet po wymianie pojemniczka na nowy kilka lat temu i z tego powodu włącza się informacja.
Problem z centralnym zamkiem w prawych, przednich drzwiach (czasem samochód otwiera się tylko od wewnątrz).
Informacje o sprzedającym
Grzegorz
Osoba prywatna
Sprzedający na OTOMOTO od 2024
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie